Log in

View Full Version : 2 personer på 1 PTN kort?

Trogdor
27-01-2004, 21:20
Går det ann å bestille 2 plasser også bruke den ene plassen på en annen person men ennå registrert på mitt PTN-Kort slik at han slipper på stå i kø 5 timer?..

|-LoX-|
27-01-2004, 21:54
Originally posted by Trogdor
Går det ann å bestille 2 plasser også bruke den ene plassen på en annen person men ennå registrert på mitt PTN-Kort slik at han slipper på stå i kø 5 timer?.. Vedkommende vil uansett måtte stå i kø, ettersom de må sette på armbånd. Hvorvidt det ellers går må noen andre svare 100% på, men jeg tror ikke det går... Hvis jeg har forstått det riktig må hver person ha egen PTN-konto, og den som skal bruke billetten må stå som bruker av den.

Trogdor
28-01-2004, 07:45
oki da, takk :) får vel bare bruke 10kr ekstra på ett til ptn kort :P

eirik
28-01-2004, 08:40
du vil også kunne bruke et visakort som PTN-kort. Er du ikke gammel nok kan du alltids mase litt på mamma eller pappa..

Trogdor
28-01-2004, 08:46
Originally posted by eirik
du vil også kunne bruke et visakort som PTN-kort. Er du ikke gammel nok kan du alltids mase litt på mamma eller pappa..

hehe, trenger nok ikke det da, jeg bare lurte på om en annen kan komme inn samtidig med meg om jeg har kjøpt begge plassene

[VK]Boogieman
28-01-2004, 13:40
Originally posted by |-LoX-|
Vedkommende vil uansett måtte stå i kø, ettersom de må sette på armbånd. Hvorvidt det ellers går må noen andre svare 100% på, men jeg tror ikke det går... Hvis jeg har forstått det riktig må hver person ha egen PTN-konto, og den som skal bruke billetten må stå som bruker av den.
Jeg er 100% sikker på at en annen person ikke kan hente armbåndet til en person... Armbåndet skal festes sånn at det er forsikret at armåndet ikke kan overdras uten å ødelegge det..

|-LoX-|
28-01-2004, 14:44
Originally posted by [VK]Boogieman
Jeg er 100% sikker på at en annen person ikke kan hente armbåndet til en person... Armbåndet skal festes sånn at det er forsikret at armåndet ikke kan overdras uten å ødelegge det.. Om jeg ike uttrykte meg klart nok:
Man må personlig møte opp i registreringsboden for å bli påsatt armbånd, det jeg ikke kan si med 100% sikkerhet er hvorvidt to personer kan stå sammen i køen med begge billettene registrert med én av de som bruker.
Slik jeg har forstått utsagn tidligere år vil dog heller ikke det tillates.

HaanZ
28-01-2004, 15:47
Jeg er 100% sikker på at en annen person ikke kan hente armbåndet til en person... Armbåndet skal festes sånn at det er forsikret at armåndet ikke kan overdras uten å ødelegge det..

eg hadde ingen problem å ta av meg armbandet. Til og med utanpå genseren min. Men men, det var sikkert eit unntak.

[VK]Boogieman
29-01-2004, 10:10
Om jeg ike uttrykte meg klart nok:
Man må personlig møte opp i registreringsboden for å bli påsatt armbånd, det jeg ikke kan si med 100% sikkerhet er hvorvidt to personer kan stå sammen i køen med begge billettene registrert med én av de som bruker.
Slik jeg har forstått utsagn tidligere år vil dog heller ikke det tillates.
Daså.. da bare misforsto jeg... Er ikke sikker på det problemet jeg heller... :)

Masema
29-01-2004, 10:25
Jeg og lurer på d samme, jeg skal bestille 2 biletter en til meg og en til en kompis jeg har ptn kort han har ikke.. hva skjer da lissom? får jeg hannes billet som utskrivbar eller er den på ptn kortet?

*glede seg* ekke lenge igjen til de slippes :D

|-LoX-|
29-01-2004, 13:26
Originally posted by Masema
Jeg og lurer på d samme, jeg skal bestille 2 biletter en til meg og en til en kompis jeg har ptn kort han har ikke.. hva skjer da lissom? får jeg hannes billet i posten eller er den på ptn kortet?

*glede seg* ekke lenge igjen til de slippes :D Du får uansett ingen billetter i posten.
Billettene kan knyttes mot et PTN-kort (som ikke nødvendigvis behøver å være et PTN-kort, men evt. f.eks. et VISA-kort), eller man kan skrive ut billetten, helst med laserskriver.

I utgangspunktet er The Gathering billettløst. Eller rettere sagt: det opereres med virtuelle billetter!

[VK]Boogieman
29-01-2004, 13:47
Jeg og lurer på d samme, jeg skal bestille 2 biletter en til meg og en til en kompis jeg har ptn kort han har ikke.. hva skjer da lissom? får jeg hannes billet i posten eller er den på ptn kortet?

*glede seg* ekke lenge igjen til de slippes :D
Burde srive ut billetten med laserskriver, for da kan personellet på TG scanne strekkoden på billetten... Hvis du har skrevet ut billetten med vanlig blekk skriver, kan ikke dette gjøres og personellet må registrere deg manuelt, og det tar lenger tid for både deg og alle andre i køen...

|-LoX-|
29-01-2004, 13:54
Burde srive ut billetten med laserskriver, for da kan personellet på TG scanne strekkoden på billetten... Hvis du har skrevet ut billetten med vanlig blekk skriver, kan ikke dette gjøres og personellet må registrere deg manuelt, og det tar lenger tid for både deg og alle andre i køen... Et annet punkt med utskrifter fra blekkskrivere er at de tåler lite fuktighet... Blir utskriften bløt, kan den fort bli uleselig!

[VK]Boogieman
29-01-2004, 14:06
Et annet punkt med utskrifter fra blekkskrivere er at de tåler lite fuktighet... Blir utskriften bløt, kan den fort bli uleselig!
Sant, sant... Men en nerd som er stolt av seg selv burde da klare å holde denne dyrbare billetten vekke fra vann, så det er vel ikke det som er hovedproblemet??

Xell
29-01-2004, 14:34
heheh på oslolan var det noen som hadde fått laminert billetten så den ikke skulle bli våt/slitt/uleselig på noen måte :P

[VK]Boogieman
29-01-2004, 15:03
Originally posted by Xell
heheh på oslolan var det noen som hadde fått laminert billetten så den ikke skulle bli våt/slitt/uleselig på noen måte :P
Hva er vitsen med det på OsloLan da?? Oslo LAN er da ikke så farlig som TG er.. Når det gjelder TG, så er jeg like nervøs hver gang om jeg har husket PTN kortet mitt eller ikke... :)

Masema
29-01-2004, 16:07
Hva er vitsen med det på OsloLan da?? Oslo LAN er da ikke så farlig som TG er.. Når det gjelder TG, så er jeg like nervøs hver gang om jeg har husket PTN kortet mitt eller ikke... :)

Haha.. det må være utrolig kjipt og mistet det eller og ikke huske det...

[VK]Boogieman
29-01-2004, 16:15
Haha.. det må være utrolig kjipt og mistet det eller og ikke huske det...
Pleier å desperat rive meg i lommene etter PTN kortet mitt i hvert fall 5-6 ganger de siste 5 min før jeg skal sette meg i bilen og kjøre oppover... Tror ikke helt at nervene mine tåler det... Thank God for Marlboro... :)