Log in

View Full Version : armbåndet per post?

krage
31-01-2004, 03:11
Har jeg forstått det riktig om jeg har forstått det slik at det i år blir mulig å få armbånda per post? og slik slippe å stå i køen ? Dette vil i så fall bli en kjempe forbedring!

Så var det bare å få biletter da...

HaanZ
31-01-2004, 09:44
jepps, men det var denne grillfesten om natta ein går glipp av da...

Tor
31-01-2004, 10:40
Det er da ingen problemer både å få armbåndene i posten, og dra dagen før for det :)

Uansett, er det noen som vet om det blir 50kr/armbånd, eller om det blir 50kr for alle armbåndene i den bunchen med biletter du bestiller?

|-LoX-|
31-01-2004, 12:41
Originally posted by Tor
Det er da ingen problemer både å få armbåndene i posten, og dra dagen før for det :) Nei, men poenget for mange med å ligge der, er jo nettopp å få registrert seg tidlig... Så da blir det jo litt meningsløst for enkelte!

Originally posted by Tor
Uansett, er det noen som vet om det blir 50kr/armbånd, eller om det blir 50kr for alle armbåndene i den bunchen med biletter du bestiller? [/B] Jeg skulle til å svare at det nesten helt sikkert er pr. armbånd, men plutselig ble jeg usikker...:confused:
Det hadde vært fint med en avklaring.

Duffy85
31-01-2004, 13:08
"Buying this item will make us send you all the bracelets for the tickets you bought in this same (max 10) 1 week before TG04."

Står det på partyticket. Går utifra at det er alle billettene som ligger på din konto, maks 10, som blir sendt. Det er slik jeg tolker det i allefall :)

[VK]Boogieman
31-01-2004, 14:53
Hæ??? Utgår hele den køen??? Det er jo faktisk en del av TG den lange reggekøen da... Er dette med armbåndene i posten en mulighet eller får man det automatisk?? kan man velge?

|-LoX-|
31-01-2004, 15:07
Originally posted by [VK]Boogieman
Hæ??? Utgår hele den køen??? Det er jo faktisk en del av TG den lange reggekøen da... Er dette med armbåndene i posten en mulighet eller får man det automatisk?? kan man velge? Det koster NOK 50,- å få tilsendt armbåndene i posten. Du velger med andre ord selv.

krage
31-01-2004, 15:07
slik jeg tolker det kan du velge, er en slik ekstra ting du kjøper, koster 50,- ekstra :)

50 / 5 timer kø, = 10 kroner timen, ja jeg betaler gjerne 50 kroner for å slippe den køen....

[VK]Boogieman
31-01-2004, 15:10
ok... Så det kommer nok til å bli en del kø alikevel da... Jaja... Da bruker jeg heller de 50 kr på en pakke pølser og kommer kvelden før... :D

Mosy
31-01-2004, 15:18
Hvor leser dere alt dette?? På testsiden? Jeg får bare opp TG02 og TG03-sidene på partyticket.

This party has the following events registered here:

The Gathering 2002
The Gathering 2003

krage
31-01-2004, 15:21
på sidene til stresstesten....

|-LoX-|
31-01-2004, 15:21
Originally posted by Mosy
Hvor leser dere alt dette?? På testsiden? Jeg får bare opp TG02 og TG03-sidene på partyticket. Jepp - på testsidene! :)

Mosy
31-01-2004, 15:23
Originally posted by |-LoX-|
Jepp - på testsidene! :) Enda godt, begynnte å lure på om jeg hadde gått glip av noe, men burde ikke TG04-sidene komme opp på PTN snart?

krage
31-01-2004, 15:25
Enda godt, begynnte å lure på om jeg hadde gått glip av noe, men burde ikke TG04-sidene komme opp på PTN snart?

klart de burde :)

HaanZ
31-01-2004, 15:50
det byrjar ligne meir og meir på ein release av Blizzard

[VK]Boogieman
31-01-2004, 20:18
Hva er URL'en til testsidene da?

Duffy85
31-01-2004, 20:40
http://test.partyticket.net

[VK]Boogieman
31-01-2004, 21:12
Jeg har på følelsen av at det systemet kommer til å gå rett i dass... Som alle de ting som TG har prøvd for første gang... Jeg er sikker på at det funker neste år, men i år tror jeg at jeg holder meg til å komme ned kvelden før... Det er ikke det at jeg ikke tror Crew kan gjennomføre det, men jeg stoler ikke så mye på postens tjenester...

|-LoX-|
31-01-2004, 21:15
Det er ikke det at jeg ikke tror Crew kan gjennomføre det, men jeg stoler ikke så mye på postens tjenester... Det var noe som slo meg også...
Jeg vet ikke hva slags forsendelsesmetode de bruker, men hvis de sender det som vanlig brevpost hender det at det tar godt over en uke... Det er riktignok unntak, men unntakene skjer også av og til!

[VK]Boogieman
31-01-2004, 21:19
Det var noe som slo meg også...
Jeg vet ikke hva slags forsendelsesmetode de bruker, men hvis de sender det som vanlig brevpost hender det at det tar godt over en uke... Det er riktignok unntak, men unntakene skjer også av og til!
Det er sant... Men jeg setter ikke min inngansbillet på spill for at posten skal kunne bevise at de ikke alltid mister posten, eller klarer å sende den feil... Jeg syns jeg så på siden om dette tilbudet at hvis man har bestilt at de skal komme hjem, så kan det regnes som at man har registrert seg ved ankomst, sånn at man ikke kommer inn på TG medmindre man har armbånd... Så hvis posten roter, og du ikke har armbåndet innen TG, så kommer ikke du deg på TG... Og det er noe jeg ikke tør å risikere... Så jeg skal nok stå i reggekø gitt.. :)

ZpiFF
31-01-2004, 22:35
Men faen da.. dette er jo relativt viktig info som burde stå på TG siden. Jeg jobber selv i posten og veit at alt som blir sendt kommer frem med mindre noen fucker opp massivt og hardt, men i en sånn situasjon er jo ikke dette helt til å stole på uansett..

Noen som er sikker på at dette kan gjøres? Hvorfor er det ikke info om dette på tg siden? hvis man aldri får armbåndet i posten kommer man ikke inn? Hmm

[VK]Boogieman
31-01-2004, 22:42
Originally posted by ZpiFF
Men faen da.. dette er jo relativt viktig info som burde stå på TG siden. Jeg jobber selv i posten og veit at alt som blir sendt kommer frem med mindre noen fucker opp massivt og hardt, men i en sånn situasjon er jo ikke dette helt til å stole på uansett..

Noen som er sikker på at dette kan gjøres? Hvorfor er det ikke info om dette på tg siden? hvis man aldri får armbåndet i posten kommer man ikke inn? Hmm
Det står på TG04 sidene på ptn på test sidene, siden det er noe som kan kjøpes sammen med billettene... Så man får info om det der... Men det står ikke så veldig mye mer der, enn det som vi har fått vite gjennom denne tråden...

Men jeg stoler ikke på posten, så jeg skal nok stå i regge kø midt på natta i år oxo... :D

ZpiFF
31-01-2004, 22:53
Tenk hvis de ikke åpner regge køen midt på natta i år fordi mange bestiller i posten.. Har nesten litt lyst til å bestille i posten men vil gjerne ha en løsning på det hvis det klikekr også

[VK]Boogieman
31-01-2004, 22:58
Originally posted by ZpiFF
Tenk hvis de ikke åpner regge køen midt på natta i år fordi mange bestiller i posten.. Har nesten litt lyst til å bestille i posten men vil gjerne ha en løsning på det hvis det klikekr også
Jaja... Da får jeg are ha grillfesten i køen da, så får jeg jo båndet mitt lenge før alle andre som heller ikke har bestilt armbåndet hjem... :D

HaanZ
31-01-2004, 23:13
Lurer på kva eg skal gjere, eg nå. Vil på grillfest, vil ha armband før andre. Må vel møte opp om natta da :rolleyes:

ZpiFF
31-01-2004, 23:18
En kan jo møte opp kvelden før uansett da ;)

[VK]Boogieman
31-01-2004, 23:25
Man kan møte opp om natta med armbånd som man har fått i posten... Jeg, for min del skal bare møte opp om natta... Uten armbånd, men med grill... :D

mnett
31-01-2004, 23:30
Kom med litt konkret info her da
La oss si at jeg skal ha 13 billetter til sammen, hvordan gjør jeg det da? Blir det 2x50 eller vil det da ikke bli mulig og få i posten?

[VK]Boogieman
31-01-2004, 23:38
Originally posted by mnett
Kom med litt konkret info her da
La oss si at jeg skal ha 13 billetter til sammen, hvordan gjør jeg det da? Blir det 2x50 eller vil det da ikke bli mulig og få i posten?
Det blir to forsendelser med 50 kr per forsendelse...

Indrazor
02-02-2004, 16:49
Jeg kommer uansett til å komme dagen før for å campe og grille.
Kommer nok også til å bestille armbåndene å få de i posten men så var spørsmålet.

Hva med goodibaggen? Regner med vi ikke får denne i posten. Får vi den da når vi går inn eller må vi stå i kø for å få den :p

[VK]Boogieman
02-02-2004, 16:53
Originally posted by Indrazor
Jeg kommer uansett til å komme dagen før for å campe og grille.
Kommer nok også til å bestille armbåndene å få de i posten men så var spørsmålet.

Hva med goodibaggen? Regner med vi ikke får denne i posten. Får vi den da når vi går inn eller må vi stå i kø for å få den :p
Det veit jeg ikke... Man pleier jo å få den når man regger seg... De kan vel ikke sende baggen i posten??

|-LoX-|
02-02-2004, 16:54
Det ser nå ut til å ha skjedd endringer angående dette.
I følge testsidene får man tilsendt armbåndene til alle billettene fra samme bestilling (altså maks 5) i en forsendelse.

Når det gjelder Goodiebagen står det på den midlertidige TG-web'en at vi får den når vi kommer til Skipet.

[VK]Boogieman
02-02-2004, 16:54
Det ser nå ut til å ha skjedd endringer angående dette.
I følge testsidene får man tilsendt armbåndene til alle billettene fra samme bestilling (altså maks 5) i en forsendelse.

Når det gjelder Goodiebagen står det på den midlertidige TG-web'en at vi får den når vi kommer til Skipet.
Affirmative... :D

Tor
03-02-2004, 08:09
Jeg har et spørsmål angående denne tjenesten...

Jeg har alltid gått ut fra at du ikke behøver å bestille mer enn en for å få tilsendt armbånd til alle bilettene du har... Men, når jeg går inn på ptn, kan jeg sette en bruker til denne tjenesten. Betyr det at jeg bare kan bruke den til en person, og må bestille like mange av den som biletter, eller er det noe som ikke skal være der?

ZpiFF
03-02-2004, 08:13
Originally posted by Tor
Jeg har et spørsmål angående denne tjenesten...

Jeg har alltid gått ut fra at du ikke behøver å bestille mer enn en for å få tilsendt armbånd til alle bilettene du har... Men, når jeg går inn på ptn, kan jeg sette en bruker til denne tjenesten. Betyr det at jeg bare kan bruke den til en person, og må bestille like mange av den som biletter, eller er det noe som ikke skal være der?

Skjønte heller ikke denne helt.. Skal man asigne mail service til en person liksom? Er det for at det skal sendes til denne personen kanskje? Ingen fra crew som vil svare på dette?

Vodkakick
03-02-2004, 08:46
Men hvis jeg betiller armbåndene i poste, trenger jeg ikke å ta med billett/ptn kort da??? og skal vi feste armbåndene hjemme selv, eller skal crew gjøre det der???

Vodkakick
03-02-2004, 08:49
og hvis jeg bestiller amrbåndd nå, blir det jo satt opp som en xtra bestilling.... hvordan vet ptn at jeg skal ha 5 armbånd i posten da???

Tor
03-02-2004, 09:05
Hvis du bestiller armbånd behøver du ikke å ta med PTN-kort/bilett, siden disse uansett ikke gjelder lengre da. Det er bare armbåndet som gjelder.

Når det gjelder om PTN vet om du skal ha 5 armbånd i posten, burde ikke dette være et problem, siden du har registrert 5 biletter på deg (regner jeg med), men det jeg er usikker på, er om du faktisk må ha mer enn en bracelet mail service, eller om en er nok til alle...

Xell
03-02-2004, 09:24
slik jeg har forstått det gjelder armbåndet bare en user. Alle som altså ikke vil stå i kø må bestille et armbånd og sette seg selv som user. Personer som står som user både på en billett og et armbåd får et tilsendt. Det mulig jeg tar feil så det hadde jo vært fint om noen kunne bekrefte/avkrefte.

krage
03-02-2004, 09:39
Slik jeg leser ting, så står det at de sender intill fem i en konvolutt og dette en uke før tg.

Hvor mange er det som har fem plasser til seg selv?

Vel uansett gjør følgende om du er owner at mer enn fem biletter. Sett deg selv som user på dem, få alle armbånda hjem til deg i en sending, flytt så user på de du ikke skal ha til dem som skal ha biletten, å gi dem så armbåndet sitt :)

Enkelt og greit :cool:

phunkee
03-02-2004, 10:27
Originally posted by raud-fyr
Vel uansett gjør følgende om du er owner at mer enn fem biletter. Sett deg selv som user på dem, få alle armbånda hjem til deg i en sending, flytt så user på de du ikke skal ha til dem som skal ha biletten, å gi dem så armbåndet sitt :)

Vel å forandre user etterpå funker neppe. Billetten får jo status "used" når armbåndet er sendt. Om jeg ikke tar helt feil så kan du ikke forandre user da.

Uansett, har det noe å si hvem som står oppført som user da? Du skal jo bare vise armbåndet uansett :)

|-LoX-|
03-02-2004, 15:02
Originally posted by phunkee
Uansett, har det noe å si hvem som står oppført som user da? Du skal jo bare vise armbåndet uansett :) Compoer... :)

Jonte
03-02-2004, 17:02
Vurderer faktisk kø.
Ikke at 80 kroner er mye for å slippe å stå mange unødvendige timer i kø, men jeg kommer nok satans tidlig uansett.

ZpiFF
03-02-2004, 17:12
Det står klart og tydelig på gathering.org et sted at Du kan bestille fem billetter og hvis du vil ha dem i posten så kan du få en forsendelse med max ti armbånd. Altså bestiller du billettene trenger du bare EN av disse mail servicene så får du en til hver av billettene du har bestilt så får du gi dem videre selv.

Jeg har tatt mail service

[VK]Boogieman
03-02-2004, 17:44
Stoler ikke på posten... Sees natt til Onsdag før TG... :)

KAAN
03-02-2004, 22:18
tror de armbåndene blir sendt rekomandert eller som pakke, grunnen til at jeg tror det er at de er verdifulle og blir da ansett som verdipost og så leste jeg, tror på det var på gathering.org, at du skulle ta med legitimasjon når du henter forsendelsen på posten. Du må ikke vise legg for å hente posten i postkassa di og du henter ikke posten på posten hvis du ikke har postboks da....

SnipeAlot
03-02-2004, 22:23
Så, man skal IKKE sette en user for bracelet-service?

Batman
03-02-2004, 22:52
Jeg har på følelsen av at det systemet kommer til å gå rett i dass... Som alle de ting som TG har prøvd for første gang... Jeg er sikker på at det funker neste år, men i år tror jeg at jeg holder meg til å komme ned kvelden før... Det er ikke det at jeg ikke tror Crew kan gjennomføre det, men jeg stoler ikke så mye på postens tjenester...

WOW.....du er framsynt du!!!:D

krage
03-02-2004, 22:54
Originally posted by Batman

Skulle ønske han ikke var så framsynt

ZpiFF
04-02-2004, 10:00
Originally posted by SnipeAlot
Så, man skal IKKE sette en user for bracelet-service?

Jeg tror den du setter som user vil bli den pakka blir adressert til. Jeg stoler på posten men jeg veit ikke om jeg stoler på at de får sendt det ut i tide :)

[VK]Boogieman
04-02-2004, 16:09
Originally posted by Batman
Jeg veit... Føste gangen de brukte PTN gikk det dritt... Så gikk det bra året etter... Så i år prøvde de køsystem for første gangen, og det gikk dritt... Så det funker nok neste år... Så jeg tror at jeg venter med bracelet saken til neste år, for da funker det vel.. :)

Vodkakick
05-02-2004, 15:02
Dessuten er det jo litt koselig å dra oppover natta før og campe utenfor skipet... Og da er jo reg.kø i fem.tiden en tradisjon... :D

[VK]Boogieman
05-02-2004, 16:51
Originally posted by Vodkakick
Dessuten er det jo litt koselig å dra oppover natta før og campe utenfor skipet... Og da er jo reg.kø i fem.tiden en tradisjon... :D
Humm... Det er sant det... Men kanskje jeg skal bestille det alikevel... For de garanterer faktisk at armbåndene kommer frem... Og det kan hende at de ikke åpner billettlukene natten før, siden mesteparten sikkert kommer til å bestille båndene hjem... Og da får vi jo drit kø... Men uansett hva jeg gjør, så skal jeg i hvert fall ned kvelden før for å grille littegranne... :)

merilin
23-03-2004, 15:47
Yay! Jeg fikk et rekommandert brev idag :D søstra er ute og henter den. *gledeseg* noen andre som har fått?

krage
23-03-2004, 15:50
japp jeg har fått, har ikke skjekket hva som er oppi det, men er vel ikke store suprisen om det er armbånda mine :D

merilin
23-03-2004, 15:53
nå kom søstra hjem. armbåndet var TØFF! synes jeg ihvertfall :)

Turkey
23-03-2004, 16:09
ååja det er sikkert det jeg har fått.
Hadde helt glemt det att jeg skulle få dem armbånda i posten, så jeg lurte litt på hva det var

Batman
23-03-2004, 16:39
Mosy...er våre kommet (enklere å få tak i deg her enn på msn, vettu;) )

krage
23-03-2004, 16:44
nå kule og kule, bare svarte med x - box vevd inn i grønt, hadde vært kulere om det stod TG 04 på de eller no slikt...

[VK]Boogieman
23-03-2004, 16:56
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! DE KLARTE DET!!!!! PTN dreit seg ikke ut!!! JAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH *puste* AAAAAAAAAHHHHHHHHH!!! :D
Jeg har og fått dem, hvis noen var i tvil... :D

NorwegianPsycho
23-03-2004, 17:03
Jihoooooo! Armbåndene er kommet! Litt teit design da, men armbåndene er kommet!!!

krage
23-03-2004, 17:04
synes nå litt synd på de stakkars folka som har sittet å gjort det rutine arbeidet med å pakke de men ok, de kom nå i alle fall fram

krage
23-03-2004, 17:05
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! DE KLARTE DET!!!!! PTN dreit seg ikke ut!!! JAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH *puste* AAAAAAAAAHHHHHHHHH!!! :D
Jeg har og fått dem, hvis noen var i tvil... :D

Om de har drette seg ut vet vi da ikke enda, vi er ikke inne i skipet enda, og vi har heller ikke fått festa armbånda...

Vodkakick
23-03-2004, 17:12
jeg har ikke fått ennå... =(

krage
23-03-2004, 17:19

Og du får heller ikke, vi som har fått i posten har betalt for det :|

Vodkakick
23-03-2004, 17:28
Og du får heller ikke, vi som har fått i posten har betalt for det :|
Ehhh... det har jeg og....

[VK]Boogieman
23-03-2004, 18:49
Humm... Kanskje du er så heldig at PTN har driti seg ut??? :) Får det sikkert i mårra, "lille" elgen... :)

merilin
23-03-2004, 19:24
eller bor han litt langt unna? nei jeg vet ikke. det lokale postkontoret eller.no er vel bare treg ;p

enig i at det kunne ha stått tg04 på armbåndet. men fargekombinasjonen var ihvertfall fin. hadde vært verre med rosa eller no ;p

Vodkakick
23-03-2004, 21:42
never mind, I've got'em!!!!!

men... Noen som har bestillt ptn kort som har fått de ennå??? venter på kortet til dama... må jo faen meg ha det med i år selvom man har armbånd....

krage
23-03-2004, 21:47
Originally posted by tarie
eller bor han litt langt unna? nei jeg vet ikke. det lokale postkontoret eller.no er vel bare treg ;p

enig i at det kunne ha stått tg04 på armbåndet. men fargekombinasjonen var ihvertfall fin. hadde vært verre med rosa eller no ;p

Rosa hadde vært phett, kunne stått
ROSA HELIKOPTER RULEZ TG 04

Neurook
23-03-2004, 21:49
Jeg har så definitivt ikke fått enda.

Norsmurf
23-03-2004, 22:05
jeg gadd ikke å bestille armbånd, siden jeg kommer kvelden før uansett.. men..

lurer litt på hvordan de ser ut.. :D

fiks et bilde da..;)

Turkey
24-03-2004, 14:12
argh!!!
jeg mangler et bånd :mad:

MADMystify
24-03-2004, 14:46
Jeg fikk billetten i går, men det var jo bare armbånd og en liten notis om at jeg ikke måtte prøve å feste dem selv:rolleyes:

Jeg bestillte jo PTN kort, når får jeg det? ("PTN card by mail")

krage
24-03-2004, 15:00
Originally posted by MADMystify
Jeg fikk billetten i går, men det var jo bare armbånd og en liten notis om at jeg ikke måtte prøve å feste dem selv:rolleyes:

Jeg bestillte jo PTN kort, når får jeg det? ("PTN card by mail")

ja det bestilte jo jeg også, men er vel PTN som driver med det og TG crew som driver med de armbånda, og ptn er jo "kjent" for å fucke opp ting......

krage
24-03-2004, 15:08
yahoo har en merkelig polezy på at man ikke får linke rett til bilder... så man må oppdatere siden man kommer til når man følger den linken en gang ellers får man ikke sett armbånda :P

krage
24-03-2004, 15:13
og for at ikke follk skal slite så mye med dustete yahoo så limer jeg inn bildet her :P

[EDIT: Attachment deleted by administrator.]

Vodkakick
24-03-2004, 16:05
Siden båndene er av stoff i år lurer jeg på hvordan det blir å sitte med klissvåte bånd etter man har dusja...? Venter oxo på ptn kort btw...

krage
24-03-2004, 16:06
Siden båndene er av stoff i år lurer jeg på hvordan det blir å sitte med klissvåte bånd etter man har dusja...? Venter oxo på ptn kort btw...

De er jo ganske så tynne så da tørker de nokk ganske så kjapt :D

|-LoX-|
24-03-2004, 16:27
Slike armbånd tørker fort opp, så det er ikke noe problem.
Jeg vil si at plastbåndene som har blitt brukt før er mindre behagelige, ettersom de fort kan bli ganske klamme...

Mosy
24-03-2004, 17:07
Må si jeg syntes de armbånda var ganske skuffende.... Ser jo ut som om de kan rakne ganske fort... Var rett og slett ikke noe pene...

MADMystify
24-03-2004, 17:20
Må si jeg syntes de armbånda var ganske skuffende.... Ser jo ut som om de kan rakne ganske fort... Var rett og slett ikke noe pene...

Nei, og Xbox er heller ikke favoritt konsollen min:p

Selv om Intel står bak, er det Xbox reklame på alle?

merilin
24-03-2004, 17:28
hos meg er armbåndet sydd igjen den ene enden og brent på den andre. så hvis det begynner å rakne er det bare å hente fram lighteren og smelte litt av kanten.

stidz
24-03-2004, 18:16
hvorfor ble bildene av armbånda fjernet?

[VK]Boogieman
24-03-2004, 18:32
Originally posted by stidz
Kanskje de er redde for at bildet skal kunne sendes til noen barnearbeidere i Taiwan for at de kan sy fake bånd... :)

HellBoy
24-03-2004, 18:43

Enkelte kan komme til å tro at det holder med et faket bånd, uvitende om at man må kunne vise til en gyldig billett på sitt navn i tillegg.

Det eneste det fører til er at køen blir unødvendig lengre, så det hadde vært greit om folk tok å sletta bilder av båndene de måtte ha liggende på web.

stidz
24-03-2004, 18:43
hehe. tar litt tid da. vet ikke om folk rekker det egentlig. eller barna syr jo som bare faen for 1 krone eller 2 men transporten tar jo tid

stidz
24-03-2004, 18:45
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

Enkelte kan komme til å tro at det holder med et faket bånd, uvitende om at man må kunne vise til en gyldig billett på sitt navn i tillegg.

men. hva vis noen som ikke har bestilt i posten kommer med både billett og leg. pluss sitt fake armbånd?

HellBoy
24-03-2004, 18:50
men. hva vis noen som ikke har bestilt i posten kommer med både billett og leg. pluss sitt fake armbånd?

Vel, jeg tror de i innsjekkingsboden reagerer litt, når de ser at vedkommende ikke har bestilt armbånd, men alikevel står med ett i hånden.

Dessuten, hva er vel vitsen med å fake et armbånd, om man faktisk har billett?

Vel, uansett - bilder av armbånd som blir postet her vil bli slettet, og jeg håper at folk kan slette fra evt. websider òg.

Så slipper vi noe tull med dette.

OJe
24-03-2004, 20:02
Er i alle fall veldig skuffa over "amatør"-looken på båndene. Klyppa og brent i en ende, og revne sømmer i andre enden...
Slett ikke slik jeg forventet at båndet skulle være =/
Og når vi i tillegg må stå i kø så blir jo plutselig poenget med det å få båndet før borte !?

Men hva hvis jeg da har en slik metalklype (med tilhørende metaldings) og fester på båndet selv, kan jeg bare rusle inn med en gang da? Bare lurte... =P

Spøk til side, det kunne i det minste stått TG04 og ikke XBOX =/

Mosy
24-03-2004, 20:49
Originally posted by OJe
Men hva hvis jeg da har en slik metalklype (med tilhørende metaldings) og fester på båndet selv, kan jeg bare rusle inn med en gang da? Bare lurte... =P Slik jeg forstod lappen som fulgte med armbåndene, så var den metalldingsen det som crew brukte for å identifisere deg. Det er med andre ord noe informasjon om deg i den metallsaken (?). Så da funker det dårlig med hjemmesnekra Reodor-løsninger.

MADMystify
24-03-2004, 21:32
Når mottar jeg PTN kort? Hvis jeg ikke har det nå, børr jeg kontakte PTN? Har fått armbåndene... Men bestille PTN kort også...

Swep
24-03-2004, 21:41
Originally posted by MADMystify
Når mottar jeg PTN kort? Hvis jeg ikke har det nå, børr jeg kontakte PTN? Har fått armbåndene... Men bestille PTN kort også...
Jeg sendte mail til PTN på søndag (for andre gang :mad: ) og spurte om dette.. De sa at kortene skal sendes de neste dagene. Siden det var på mandag jeg fikk svar, og det er onsdag i dag burde det vel kansje vært sendt i dag elno, eller kansje aller helst: i går :p

Mosy
25-03-2004, 11:54
Originally posted by Swep
Jeg sendte mail til PTN på søndag (for andre gang :mad: ) og spurte om dette.. De sa at kortene skal sendes de neste dagene. Siden det var på mandag jeg fikk svar, og det er onsdag i dag burde det vel kansje vært sendt i dag elno, eller kansje aller helst: i går :p Hvis de sender det rekomandert, hvilket de burde/gjør, tar det gjerne et par ekstra dager...

Cyrus^^
25-03-2004, 16:25
Slik jeg forstod lappen som fulgte med armbåndene, så var den metalldingsen det som crew brukte for å identifisere deg. Det er med andre ord noe informasjon om deg i den metallsaken (?). Så da funker det dårlig med hjemmesnekra Reodor-løsninger.
Metalldings? Jeg fikke ikke med noe metallgreier til armbåndene...
:confused:

krage
25-03-2004, 16:30
Originally posted by Cyrus^^
Metalldings? Jeg fikke ikke med noe metallgreier til armbåndene...
:confused:

Fordi crew har den og setter den på armbånde ditt, er denne de fester det med rundt armen din, hva trodde du de skulle gjøre? bruke dobbelt halvstikk eller.no?

HaanZ
25-03-2004, 17:22
teip vel. Slik scotch gjennomsiktig.

krage
25-03-2004, 17:34
Originally posted by HaanZ
teip vel. Slik scotch gjennomsiktig.

Det er solid vettu

HaanZ
25-03-2004, 17:37
Ja, min heldt to blyantspissarar saman lenge ein gong. Lenge altså.

krage
25-03-2004, 17:38
Ja, min heldt to blyantspissarar saman lenge ein gong. Lenge altså.

men det er ikke et armbånd som skal sitte rundt armen på en svett nerd gjennom fem dager med nerding, spising, prating, dusjing osv.

[VK]Boogieman
25-03-2004, 17:49
men det er ikke et armbånd som skal sitte rundt armen på en svett nerd gjennom fem dager med nerding, spising, prating, dusjing osv.
Ja for det er jo helt sykt hvor stor slitasje det er på et bånd når man prater... :D

HaanZ
25-03-2004, 18:00
Ja for det er jo helt sykt hvor stor slitasje det er på et bånd når man prater... :D

Veive med armene og slik veit du :D

[VK]Boogieman
25-03-2004, 18:13
Veive med armene og slik veit du :D
Jeg klarer å snakke uten å veive med armene... Gjør det meg til et stort talent da?? :D

Mosy
25-03-2004, 19:33
Jeg klarer å snakke uten å veive med armene... Gjør det meg til et stort talent da?? :D Nei, det viser bare at du ikke er italiensk. De gestikulere så mye når de prater at de må gå ut av telefonkiosken når de prater i telefon.

krage
25-03-2004, 20:15
Nei, det viser bare at du ikke er italiensk. De gestikulere så mye når de prater at de må gå ut av telefonkiosken når de prater i telefon.

Å gestikulere når du prater i telefonen er jo like meningsfult som å gestikulere når du taler på Blindeforbundets landsmøte

[VK]Boogieman
25-03-2004, 22:42
Nei, det viser bare at du ikke er italiensk. De gestikulere så mye når de prater at de må gå ut av telefonkiosken når de prater i telefon.
Gratulerer... Du har nå funnet ut at jeg _ikke_ er italiensk... :) Kan du flere kunster?? :D

krage
25-03-2004, 22:46
Gratulerer... Du har nå funnet ut at jeg _ikke_ er italiensk... :) Kan du flere kunster?? :D

jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har

okey jeg skal fortelle

Jeg fastslår herved ved 98,99 % sannsynlighet at du ikke er Tromsøværing

Mosy
25-03-2004, 23:03
Å gestikulere når du prater i telefonen er jo like meningsfult som å gestikulere når du taler på Blindeforbundets landsmøte Jeg vet godt at det er meningsløst, men det er like sant. Har sett det med egne øyne;).

krage
25-03-2004, 23:06
Jeg vet godt at det er meningsløst, men det er like sant. Har sett det med egne øyne;).

Tydelig at du ikke har like dårlig syn som meg

Mosy
25-03-2004, 23:21
Tydelig at du ikke har like dårlig syn som meg Det skal vel strengt tatt ikke så mye til?

krage
25-03-2004, 23:22
Det skal vel strengt tatt ikke så mye til?

Neida bare en liten dråpe metanol

DRIKK METANOL STØTT BLINDEFORBUNDET

[VK]Boogieman
26-03-2004, 17:27
jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har jeg har

okey jeg skal fortelle

Jeg fastslår herved ved 98,99 % sannsynlighet at du ikke er Tromsøværing
Humm... Ikke værst.. :) Klarer du å finne ut hvilken farge det er på genseren jeg sitter med akkurat nå da?? :)

Mosy
26-03-2004, 20:01
Humm... Ikke værst.. :) Klarer du å finne ut hvilken farge det er på genseren jeg sitter med akkurat nå da?? :) HA! Lurespørsmål! Du har ingen genser på deg akkurat nå...

HaanZ
26-03-2004, 20:04
HA! Lurespørsmål! Du har ingen genser på deg akkurat nå...

Dæven, du er dreven, du. Eller kan det ha seg slik at du er... synsk?

[VK]Boogieman
27-03-2004, 12:29
HA! Lurespørsmål! Du har ingen genser på deg akkurat nå...
Jeg hadde faktisk på meg en genser.. Som var blå... Men hvilken farge er det på genseren min nå da?

phunkee
27-03-2004, 15:59
Henta armbånda nå jeg. Første tanke er; hvordan skal disse festes? De er jo utrolig korte! Får dem jo ikke rundt håndledda uten å stoppe all blodtilførsel.

laban|
27-03-2004, 16:01
Henta armbånda nå jeg. Første tanke er; hvordan skal disse festes? De er jo utrolig korte! Får dem jo ikke rundt håndledda uten å stoppe all blodtilførsel.

HELT enig!!

[VK]Boogieman
27-03-2004, 16:32
De blir festet ved at de to endene føres inn i en stor matallring, som blir presset sammen ved hjelp av en spesiell maskin... Hvordan de skal løse størrelseproblemet veit jeg ikke...

phunkee
27-03-2004, 19:23
De blir festet ved at de to endene føres inn i en stor matallring, som blir presset sammen ved hjelp av en spesiell maskin... Hvordan de skal løse størrelseproblemet veit jeg ikke...

Var sånn jeg trodde de skulle festes, men etter å ha sett bånda ble jeg i tvil. Om det faktisk er slik de skal festes kan arrangørene begynne med å lage nye bånd med en gang. Forhåpentligvis så er dem klar over saken.

Kanskje dette er et tegn på at "øyh, dere gamle feite j'vler er ikke ønska her lengre" :P

HaanZ
27-03-2004, 20:34
Var sånn jeg trodde de skulle festes, men etter å ha sett bånda ble jeg i tvil. Om det faktisk er slik de skal festes kan arrangørene begynne med å lage nye bånd med en gang. Forhåpentligvis så er dem klar over saken.

Kanskje dette er et tegn på at "øyh, dere gamle feite j'vler er ikke ønska her lengre" :P

Berre tynne supermodellar og anoreksioffer på TG takk!

[VK]Boogieman
28-03-2004, 19:59
YAY!! Jeg ligner jo nesten på et lite anoreksia offer... Så da er plassen min sikret i årene fremover... :D

krage
28-03-2004, 21:47

Og i og med at bare få folk blir med, i og med at disse er de eneste som får på seg armbånda, så kan de gjøre plassen mindre (små folk trenger ikke så stor plass som store folk), også kan de presse enda flere folk inn i hallen :D

[VK]Boogieman
28-03-2004, 21:56
Og i og med at bare få folk blir med, i og med at disse er de eneste som får på seg armbånda, så kan de gjøre plassen mindre (små folk trenger ikke så stor plass som store folk), også kan de presse enda flere folk inn i hallen :D
Vel... Selv om du er liten så betyr ikke det at maskina di tar liten plass da... Det er jo ofte det som er problemet...

krage
28-03-2004, 22:02
Vel... Selv om du er liten så betyr ikke det at maskina di tar liten plass da... Det er jo ofte det som er problemet...

Du skal se at neste år kommer det krav om at du skal ha laptop eller Barebone kabbis

[VK]Boogieman
28-03-2004, 22:22
Du skal se at neste år kommer det krav om at du skal ha laptop eller Barebone kabbis
Det hadde faktisk ikke forundret meg... Men jeg tipper at de ikke kommer til å kutte noe med nå... Det ville da bare vært dyreplageri... :)

krage
28-03-2004, 22:24
Det hadde faktisk ikke forundret meg... Men jeg tipper at de ikke kommer til å kutte noe med nå... Det ville da bare vært dyreplageri... :)

he he, men vi er ikke dyr vi er nerder :P

Så vi har jo ikke krav på samme rettigheter som dyra

Kansje FN snart burde veta en nerde konvensjon eller noe slikt :D

ZpiFF
29-03-2004, 16:09
Ja testa nå og de armbåndene når meg såvidt rundt håndleddet og jeg er ikke feit..

Snakker om å bæsje i skuffen hihi, har ikke sjangs med alle de feite svette nerdene på tg

;)