Log in

View Full Version : 3 billeter MED plassreservering!

Xeno
01-02-2004, 04:41
Vi er en gjeng på 3 stykker som skal bestille billeter til TG for første gang.
Hvordan gjør man det når man skal reservere plass. Mener og ha lest en plass noe om SeatingRights på partyticket.net. Jeg kan ikke finne en slik funksjon. Og det er fult mulig for meg og kjøpebileter til kompisene mine?? eller-? (de har selvfølgeli registrert seg på Partyticket. Ingen av oss har PTN kort eller tilgang på VISA/mastercard.

HaanZ
01-02-2004, 10:31
Gå på test.partyticket.net så kan du sjå korleis prosessen er. Det er ingen problem å bestille tre billettar og du kan setje dei til kompisane dine. Reservering av plassar kjem på eit kart inne på partyticket.net seinare. Det er ikkje vanskeleg i det heile. Du skjønnar det ;)

[VK]Boogieman
01-02-2004, 10:39
Alt du må gjøre etter du har kjøpt billetter til de er å sette de personene som skal ha dem, som "users", så setter du deg selv som "seater".. På den måten kan du sette dere på samme sted når setereserveringen begynner... (Den begynnte vel 1.Mars i fjor tror jeg)

OgnOmm
01-02-2004, 20:51
Jo flere pers gruppa er på, jo før får dere reservert..

[VK]Boogieman
02-02-2004, 16:14
Originally posted by OgnOmm
Jo flere pers gruppa er på, jo før får dere reservert..
Var vel de som skulle plassere 10 stykker eller fler som fikk lov til å reservere en uke før alle andre...

|-LoX-|
02-02-2004, 16:32
Originally posted by [VK]Boogieman
Var vel de som skulle plassere 10 stykker eller fler som fikk lov til å reservere en uke før alle andre... De startet på et enda høyere tall (husker ikke hvor mange) og gikk gradvis nedover.

[VK]Boogieman
02-02-2004, 16:34
Originally posted by |-LoX-|
De startet på et enda høyere tall (husker ikke hvor mange) og gikk gradvis nedover.
Okaii... Skal reservere for drit mange i år, så da får jeg vel kanskje reservere i morgen eller no jeg da... :D