Log in

View Full Version : Nærvøøøøøøøøøøøs!!!

Pages : 1 2 [3]

krage
03-02-2004, 05:27
Originally posted by razor84
Skriv en god, sakelig klage til vårt kjære Deltagerombud om dette forferdelige rotet.

Det har i alle fall jeg gjort, fikk beskjed om at han hadde sendt den ordrett videre til ledergruppen å bedt om skriftlig svar, han hadde kun fjernet mitt navn....

HellBoy
03-02-2004, 06:53
Originally posted by Fanden
Gjett om D'arcy & co skal få høre om kø-systemet i lange tider!!

La meg få minne om at PTN er en ekstern tjeneste som TG betaler for å bruke, og at dette ikke kan skyldes på crew - de gjorde faktisk sitt beste når de satt der og villig besvarte alle spørsmål som kom i frustrasjonens tegn.

Jeg vil iallefall gi kudos til alle voice og ops på #TG som satt å besvarte spørsmål ut natten.

merilin
03-02-2004, 06:59
det verste som kunne skje, skjedde; nettet hjemme døde :p
*stå på venteliste*

krage
03-02-2004, 07:00
Originally posted by HellBoy
La meg få minne om at PTN er en ekstern tjeneste som TG betaler for å bruke, og at dette ikke kan skyldes på crew - de gjorde faktisk sitt beste når de satt der og villig besvarte alle spørsmål som kom i frustrasjonens tegn.

Jeg vil iallefall gi kudos til alle voice og ops på #TG som satt å besvarte spørsmål ut natten.

Helt klart at meste parten av crew ikke kunne gjøre så mye fra eller til, og at de som satt å svarte på spørsmål gjorde det de skulle, personlig synes jeg synd på de som satt der å sannsynligvis fikk mye kjeft både via /msg, /notice, mail og telefon opprigninger(!).

At leder gruppa og/eller de som bestemmer at man skal bruke PTN ikke lærer av tidligere år ser jeg derimot som kritikkverdig.

Foresten betaler TG for å bruke PTN jeg mener utover de 28 NKR som vi deltagerne betaler per bilett? I så fall bør dere nekte å betale for en så til de grader dårlig utført jobb!

mnett
03-02-2004, 07:19
You are number 73 in the queue, please wait.
Dette er klokka kvart over sju, fortsatt kø. Vet det utsolgt men skulle sjekke noe, tar sin tid dette...

PTN har klart og ødelegge en natt (og dagen derpå) for ganske mange mennesker nå... Og attpåtil ikke gitt dem TG billetter

Xell
03-02-2004, 07:49

Men det er de som år etter år velger å betale for en tjeneste som gang på gang har vist seg udugelig.

Vodkakick
03-02-2004, 08:48
jaja... etter 9 forp***e timer fikke jeg endelig billettene i går da... klokka 03:00... Det er sinnsykt... satt NI TIMER foran pc'en for noen fuckings billetter...

Xell
03-02-2004, 09:20
Innsjekking; i 2002 var det knapt kø etter kl 14. I fjor hadde de som slapp inn i hallen i 18-19 tida stått i kø siden omkring 14.

PTN: i fjor var det kaos, men alle hadde billette eller ikke i løpet av et par timer. I år var det kaos og det to 9 (!) timer å få solgt ut billettene.

Noen som ser et mønster her?

ZerBox
03-02-2004, 10:13
Klokken 00:45 ga jeg opp! Satte vekkerklokken til 02:00 slik at jeg kunne sjekke køen da, men våknet aldri av vekkerklokken.. Våknet derimot av meg selv fem over fire. Da var det rundt 800billetter igjen. Satt i kø til klokken 04:35 før jeg endelig fikk meg en billett.

Nå er det skole. Jeg har sovnet to ganger til nå, så jeg måtte ty til Battery for å holde meg våken.

Håper det gikk bra med dere andre også!

Vodkakick
03-02-2004, 13:56
joa... men å sitte og svette foran pc'en fra 18:00 til 03:00 uten å gjøre noe mer givende enn å gå på do ny ne, gjør ikke akkurat underverker med kroppen... Har det ikke særlig gøy på jobben nå... *gjeeeeeeeesp* Men faen heller, JEG HAR BILLETT TIL TG04 :D

Mosy
03-02-2004, 15:30
Passe rusten i kroppen nå ja, kombinasjonen TG-kø-nerver, minimalt med søvn og ful skoledag er ikke god. Men-men, jeg fikk bilett:D. Lykke til alle dere som står på venteliste, og gratulerer til alle som var tolmodige/heldige og fikk bilett:).

MOzzaD
03-02-2004, 15:32
PTM BURDE VIRKELIG SKJERPE SEG. de burde ha vist at det ville være et kjør med folk som ville ha billet. de skulle ha forbredet seg bedre på dette.

syntes synd på de som satt lenge i kø og ikke fikk billett

DAMMMMMM you PTN KØ-system

krage
03-02-2004, 15:35
All kritikk mot PTN er fortjent en slik behandlig går ikke ann, men en ting å tenke over: Om en del flere hadde deltatt i stress testen hadde man allerede da blitt klar over problemene å kunne da satt i gang tiltak for å unngå dem....

Dette er _ikke_ noe forsøk på å sette noe av skylden på deltagerne, denne hører såklart hjemme hos ptn

Batman
03-02-2004, 15:44
Hm....jeg fikk biletten min sånn rundt halv 4 i natt etter nesten 10 11 timer i kø....så det ble litt søvn på meg ihvertfall!:D Dessuten trøster jeg meg med at jeg skal på TG i ÅR OXO!:D :D :D :D

Pebe
03-02-2004, 15:54
litt sur på hele partyticket-systmet? les denne posten...

http://forums.gathering.org/showthread.php?s=&threadid=1825

Batman
03-02-2004, 15:59
Har sett den....den ROXR! hehe

[VK]Boogieman
03-02-2004, 16:09
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHH!!!!!!!!!!!!!! Boogieman is going to TG04... Fikk billetten min i natt kl 01:30... Så jeg fikk faktisk en del søvn... :) PTN suXXors, but I have a ticket so i really don't care... :)

Xell
04-02-2004, 10:36
Etter å ha lest forklaringa til ptn er jeg faktisk litt beroliget. De har i hvertfall lært noe og klarte å utbedre det som var feil. Bare syn en fungerende versjon ikke kom online før etter 02. men da gikk tilgjenngjeld omtrent 3/4 av billettene på under 2 timer. For å ikke legge all skylden på PTN; det er ikke bare dems skyld at nesten ingen blir med på tresstesten. Hva med å la de som blir med på stresstesten komme til billett salget litt før. Det burde være en aldri så liten sukkerbit for å få en skikkelig stresstest.

MADMystify
04-02-2004, 14:36
Originally posted by Xell
Etter å ha lest forklaringa til ptn er jeg faktisk litt beroliget. De har i hvertfall lært noe og klarte å utbedre det som var feil. Bare syn en fungerende versjon ikke kom online før etter 02. men da gikk tilgjenngjeld omtrent 3/4 av billettene på under 2 timer. For å ikke legge all skylden på PTN; det er ikke bare dems skyld at nesten ingen blir med på tresstesten. Hva med å la de som blir med på stresstesten komme til billett salget litt før. Det burde være en aldri så liten sukkerbit for å få en skikkelig stresstest.

Hvorfor var det ikke noe info om stresstesten noe synelig sted?

Kunne jo kanskje ha stått på partyticket siden... var inne der 7-8 ganer meller kl 14-16 for å sjekke at alt var klart, men ser ut til at jeg gikk glipp av den.

Når var den egentlig?:confused:

ZerBox
04-02-2004, 14:38
Originally posted by MADMystify

Sier meg enig i den der. Jeg fant ikke noe info om stresstesten før dagen etter at den allerede hadde vært. Hadde jeg vist om den ville jeg sikkert deltatt selv og fått med meg noen andre.

[VK]Boogieman
04-02-2004, 15:40
Stresstesten ble annonsert... må bare vite hvor man skal lete... Og den ble annonsert noen dager på forhånd... Jeg fikk det med meg i hvert fall... Men jeg fikk ikke blitt med alikevel... :(

Mosy
04-02-2004, 15:50
Originally posted by [VK]Boogieman
Stresstesten ble annonsert... må bare vite hvor man skal lete... Og den ble annonsert noen dager på forhånd... Jeg fikk det med meg i hvert fall... Men jeg fikk ikke blitt med alikevel... :( Jepp, samma her, hadde planer om å bli med. Også stod det at du måtte registrere deg før klokka 18:00. Men jeg var jo registrert fra TG01, da vi brukte PTN for første gang..... Så, når jeg går inn på PTN.net kvart på åtte, ser jeg at stresstesten er på en egen side, og at man må registrere seg der også. Litt for sent for mindel, så:p.

[VK]Boogieman
04-02-2004, 16:05
Originally posted by Mosy
Jepp, samma her, hadde planer om å bli med. Også stod det at du måtte registrere deg før klokka 18:00. Men jeg var jo registrert fra TG01, da vi brukte PTN for første gang..... Så, når jeg går inn på PTN.net kvart på åtte, ser jeg at stresstesten er på en egen side, og at man må registrere seg der også. Litt for sent for mindel, så:p.
Måtte på trening jeg, så jeg fikk ikke blitt med... Jeg går alltid glipp av de morsomme tingene jeg... :(

Xell
05-02-2004, 06:55
Originally posted by MADMystify

Kunne jo kanskje ha stått på partyticket siden... var inne der 7-8 ganer meller kl 14-16 for å sjekke at alt var klart, men ser ut til at jeg gikk glipp av den.

er litt endig. I år var stresstesten dårlig annonsert. Finner ikke engagn noe på news sidene. Personlig var jeg på jobb (overtid) og var ikke hjemme før det var 10 min igjenn av testen.

Xell
05-02-2004, 06:57
Stresstesten ble annonsert... må bare vite hvor man skal lete...

ehhh nei! Hvis de vil ha en skikkelg stresstest skal ikke folk behøve å lete for å finne ut at det skjer. Det skal stå på news-sidene! Enda en bekreftelse på at den tingen TG virkelig kan forbedre seg er info-flyt.

HellBoy
05-02-2004, 09:18
ehhh nei! Hvis de vil ha en skikkelg stresstest skal ikke folk behøve å lete for å finne ut at det skjer. Det skal stå på news-sidene! Enda en bekreftelse på at den tingen TG virkelig kan forbedre seg er info-flyt.

...det stod en stor post om det på sidene i god tid forran testen.

drbass
05-02-2004, 10:26
Kunne sendt meg en mail;)

[VK]Boogieman
05-02-2004, 17:08
Bare for å bli med alle de som bare klager og ikke tenker på at Crew faktisk jobber frivillig med dette, så vil jeg gjerne si disse ord...

<IroniskSomFaan>
Jeg syns at crew burde skamme seg... De små stygge menneskene klarer ikke å fikse et billettsalg... Og de satt jo i hvert fall ikke frivillig oppe til langt på natt for å svare på <extra ironisk> smarte </extra ironisk> spørsmål fra oss brukere som aldri klager på noe... Og den derre stresstesten?? Jeg syns at spesielt D'Arcy burde satt seg ned og skrivd en personlig mail til hver enkelt av PTN brukerne og forklart akkurat hvordan denne funket... Crew klarer jo ingenting... Huffameg!
For vi brukere kunne jo gjort dette 15 ganger bedre med min gamle Pentium II... Bestemorra mi er kjappere enn maskinene dem bruker... ARGH...
BUHUUUUUUUUUU!!!
</IroniskSomFaan>

Personlig syns jeg Crew gjør en glimrende jobb, og de fortjener all ros! Ting går ikke på skinner alltid, så selv den beste kan ta feil av og til...
KEEP UP THE GOOD WORK!! :D

- [VK]Boogieman

Mosy
05-02-2004, 17:50
<IroniskSomFaan>
Jeg syns at crew burde skamme seg... De små stygge menneskene klarer ikke å fikse et billettsalg... Og de satt jo i hvert fall ikke frivillig oppe til langt på natt for å svare på <extra ironisk> smarte </extra ironisk> spørsmål fra oss brukere som aldri klager på noe... Og den derre stresstesten?? Jeg syns at spesielt D'Arcy burde satt seg ned og skrivd en personlig mail til hver enkelt av PTN brukerne og forklart akkurat hvordan denne funket... Crew klarer jo ingenting... Huffameg!
For vi brukere kunne jo gjort dette 15 ganger bedre med min gamle Pentium II... Bestemorra mi er kjappere enn maskinene dem bruker... ARGH...
BUHUUUUUUUUUU!!!
</IroniskSomFaan>
Lættis:D. Er jo nok av frustrerte folk som ikke klarer stort annet enn å poste overdrevne forferdelser over et allerede hardt overarbeidet crew som egentlig burde fått tilsvarende ros for å sitte oppe sammen med oss og PTN-folka for å formidle info....

Well spoken, Boogieman.

[VK]Boogieman
05-02-2004, 19:35
Lættis:D. Er jo nok av frustrerte folk som ikke klarer stort annet enn å poste overdrevne forferdelser over et allerede hardt overarbeidet crew som egentlig burde fått tilsvarende ros for å sitte oppe sammen med oss og PTN-folka for å formidle info....

Well spoken, Boogieman.
Takker, takker... Syns bare at det blei litt for mange klager her... Så jeg tenkte jeg skulle prøve å rette litt på det... :)

Pebe
09-02-2004, 16:26
<IroniskSomFaan>
BUHUUUUUUUUUU!!!
</IroniskSomFaan>

hmm, la meg gjette...DU HAR BILLETT?!?!?!

faenskitjævlafittemøkkaptn"¤)"&¤!)&¤)/!#%!"!!!""!#¤"¤

sånn måtte bare lage en sånn klage post til...

ZpiFF
09-02-2004, 16:44
Originally posted by Pebe

Mesteparten av de som henger på forumet har billett ;)

Jeg syntes også at CREW jobber på som faen og all ros til dem, men selve sytemet fucka. CREW holdt motet oppe og stod klar til å svare på det meste vi møtte finne på å spørre om

*nussepå crew og koderne av ptn* fordi dere gjør en utmerket jobb og klarer å være hjelpsomme når alt går imot dere

[VK]Boogieman
09-02-2004, 17:23
Originally posted by Pebe

De fleste som ga litt innsats i sin søken for billett, fikk billett... Du er sikkert en av de som gav opp i 9-10 tiden fordi du ikke gadd mer... Vi sleit i 9 SLITSOMME timer før vi fikk billetter, og mange av mine venner (som oxo har fått billetter) sleit i nesten 12 timer og satt oppe hele natten. Hadde du oxo gjort det, så hadde du oxo hatt billett... Så bare slutt og klag... Alt er din egen skyld... Bare innse det! Hvis du ikke ofrer nok for å bli med på TG, så er nok ikke tg noe for deg... Dra på fjellet eller noe...

Igjen... STOR ros til Crewet på den slitsomme natten...

CEO
09-02-2004, 20:08
De fleste som ga litt innsats i sin søken for billett, fikk billett... Du er sikkert en av de som gav opp i 9-10 tiden fordi du ikke gadd mer... Vi sleit i 9 SLITSOMME timer før vi fikk billetter, og mange av mine venner (som oxo har fått billetter) sleit i nesten 12 timer og satt oppe hele natten. Hadde du oxo gjort det, så hadde du oxo hatt billett... Så bare slutt og klag... Alt er din egen skyld... Bare innse det! Hvis du ikke ofrer nok for å bli med på TG, så er nok ikke tg noe for deg... Dra på fjellet eller noe...

Igjen... STOR ros til Crewet på den slitsomme natten...

Kunne ikke vært mer enig! Gidder du ikke å sitte oppe litt ekstra for å skaffe deg billetter har du ikkeno på tg å gjøre (fjellet burde være et bra alternativ da ja)...

[VK]Boogieman
09-02-2004, 22:40
Originally posted by djaudunf
Kunne ikke vært mer enig! Gidder du ikke å sitte oppe litt ekstra for å skaffe deg billetter har du ikkeno på tg å gjøre (fjellet burde være et bra alternativ da ja)...
Eller evt foran PC'n hjemme, og se på webcam hvor morro vi har det... :D

HaanZ
10-02-2004, 10:10
eg fekk aldri kjøpt billett sjøl, måtte kjøpe av vener som kom inn. Var over nummer tusen da klokka var to. Slitsomme greier, men det vart billett.

Fanden
10-02-2004, 10:35
Må vel innrømme at info-crew gjorde en god jobb i år under billettsalget, de heiv opp info på gathering-web'n og sto på på IRC med alle de klagene haglende rundt ørene deres!

Litt kritikk må de også ha, det var når de sa en stund at problemet med køen var fikset, og 5min etterpå var det på'n igjen.
Men det kan ha vært PTN-folkene som blemmet seg der da... :)

Alt i alt synes jeg egentlig at info-crewet gjorde en ganske allright jobb i år.

(Men en liten mail med info om stress-testen til alle som er registrert på forumet hadde ikke vært en dum ide...)

HaanZ
10-02-2004, 10:53
infocrewet var vel bra. Eg las nesten ingenting av det dei skreiv, men dei sat der og tok i mot og prøvde å svare =]

[VK]Boogieman
10-02-2004, 15:06
Husker at det var 3200 brukere eller no på #tg@EFNet eller no... :D Var en del der.. Måtte sette +m etter hvert... :)

Mosy
10-02-2004, 23:37
Var vel ganske mange logga inn på forumet også;), selv om det var et godt stykke unna 144, som ble nådd da forumwet åpna.

[VK]Boogieman
11-02-2004, 15:08
Var vel ganske mange logga inn på forumet også;), selv om det var et godt stykke unna 144, som ble nådd da forumwet åpna.
hehe... Man ser jo på denne tråden (som jeg aldri hadde trudd kom til å ta sånn av) at det var en del her under billettsalget... :)

Mosy
11-02-2004, 16:28
hehe... Man ser jo på denne tråden (som jeg aldri hadde trudd kom til å ta sånn av) at det var en del her under billettsalget... :) Raskest voksende thread jeg har sett noen gang, (og jeg som trudde ord-assosiasjon'04 var rask:rolleyes: ).

[VK]Boogieman
11-02-2004, 17:25
Raskest voksende thread jeg har sett noen gang, (og jeg som trudde ord-assosiasjon'04 var rask:rolleyes: ).
Hehe... Den vokste ganske så fort den oxo, men denne tok jo helt av... Var jo nesten 2 posts for hver gang jeg oppdaterte, med ca 2 sekunders mellomrom... :D

Mosy
11-02-2004, 17:29
Hehe... Den vokste ganske så fort den oxo, men denne tok jo helt av... Var jo nesten 2 posts for hver gang jeg oppdaterte, med ca 2 sekunders mellomrom... :D En god thread var det også. Hadde det ikke vært for denne hadde jeg ikke fått vite at alle andre hadde samme problemet som meg..... Hadde gått helt i spader, med tanke på at bilettene i fjor ble utsolgt noe raskere enn i år. (Jada, kunne gått på Irc, men det har jeg ikke( :eek: ))

[VK]Boogieman
11-02-2004, 17:42
En god thread var det også. Hadde det ikke vært for denne hadde jeg ikke fått vite at alle andre hadde samme problemet som meg..... Hadde gått helt i spader, med tanke på at bilettene i fjor ble utsolgt noe raskere enn i år. (Jada, kunne gått på Irc, men det har jeg ikke( :eek: ))
Så flott at jeg kunne hjelpe da... :D

Mosy
11-02-2004, 19:07
Så flott at jeg kunne hjelpe da... :D Jepp, takk til alle som ga nyttig informasjon under slget:)

[VK]Boogieman
11-02-2004, 21:26
Jepp, takk til alle som ga nyttig informasjon under slget:)
Ja... Jeg fikk en del ut av denne tråden... Var VELDIG nærvøs som der kanskje skjønnte... Så det var litt deilig å se at ikke jeg var den eneste som var i deep shit...

Mosy
11-02-2004, 23:27
Ja... Jeg fikk en del ut av denne tråden... Var VELDIG nærvøs som der kanskje skjønnte... Så det var litt deilig å se at ikke jeg var den eneste som var i deep shit... Hmm, syntes synd på de som ikke hadde forum, irc eller andre venner som også satt på PTN å henvende seg til. Sikkert mange av dem som ga opp rundt 12-01. *Syntes synd på*...

HaanZ
12-02-2004, 08:18
ja, og likevel om det sikkert var mange som ga opp så kom eg aldri inn til bestillingssida. Det var teit det. Eg som satt der innlogga sidan klokka tre.

Xell
12-02-2004, 10:00
LOL at du satt innlogga 3 timer lenger enn du hadde trengt skal vel ikke ptn lastes for

HaanZ
12-02-2004, 11:46
LOL at du satt innlogga 3 timer lenger enn du hadde trengt skal vel ikke ptn lastes for '

Joo, eg skulle vore fremst av alle, men eg kom jo aldri fram... Tenk deg den lille guten som står og skal ha pølse, men disken er ganske høg, og alle går og kjøper pølse medan han står der og ingen ser han*sukk* Alt er PTN sin feil, men nå har eg billetar uansett så det gjer jo ingenting forsåvidt. :D

[VK]Boogieman
13-02-2004, 17:59
Originally posted by HaanZ
'

Joo, eg skulle vore fremst av alle, men eg kom jo aldri fram... Tenk deg den lille guten som står og skal ha pølse, men disken er ganske høg, og alle går og kjøper pølse medan han står der og ingen ser han*sukk* Alt er PTN sin feil, men nå har eg billetar uansett så det gjer jo ingenting forsåvidt. :D
ÆHÆ!! Lillegutt ! Lillegutt!!
*mobbe* :D
Jeg kom da inn på PTN kl 17:00 uten probs da... Men jeg fikk jo ikke komme i kø da, så det var jo ingen vits...

Vodkakick
13-02-2004, 18:24
det værste var de som kom inn i 12 tiden og kom foran meg i køen som hadde sitti der siden seks... DET var irriterende det!!!

[VK]Boogieman
14-02-2004, 11:41
Originally posted by Vodkakick
det værste var de som kom inn i 12 tiden og kom foran meg i køen som hadde sitti der siden seks... DET var irriterende det!!!
Hehe... Life's a bitch, and then you die... Men du fikk billett i hvert fall... :D

Vodkakick
16-02-2004, 18:38
Hehe... Life's a bitch, and then you die... Men du fikk billett i hvert fall... :D
joa... etter 9 timer på ptn...

[VK]Boogieman
16-02-2004, 18:54
joa... etter 9 timer på ptn...
Men du kan vel ærlig si at det var verdt det??? Nå kommer du jo til å få oppleve 5 vidunderlige dager i skipet nok en gang... Og en sinnsykt bra grillfest kvelden før... :D Gleder meg jeg... :D

Vodkakick
16-02-2004, 19:47
Men du kan vel ærlig si at det var verdt det??? Nå kommer du jo til å få oppleve 5 vidunderlige dager i skipet nok en gang... Og en sinnsykt bra grillfest kvelden før... :D Gleder meg jeg... :D
Jada din forumslave... hehe!

[VK]Boogieman
16-02-2004, 20:29
Jada din forumslave... hehe!
Jeg??? Forumslave?? Neida... Jeg er da ikke mye innom her?? :p

HaanZ
28-02-2004, 15:03
Det er når eg er inne her på "jobb" at eg i røynda ser kor lite folk er inne her. Det er aldri ei sjel her!

[VK]Boogieman
28-02-2004, 20:47
Det er når eg er inne her på "jobb" at eg i røynda ser kor lite folk er inne her. Det er aldri ei sjel her!
Jeg var her inne oftere når jeg ike hadde jobb... Men nå jobber jeg ofte 12 timers dager, og da blir det liten tid til forumet... :(

HaanZ
28-02-2004, 21:12
Jeg var her inne oftere når jeg ike hadde jobb... Men nå jobber jeg ofte 12 timers dager, og da blir det liten tid til forumet... :(

Quit your job. Det er det eg har å seie. Han prøver å ta frå deg dyrebar forumtid på trass.

[VK]Boogieman
29-02-2004, 23:32
Quit your job. Det er det eg har å seie. Han prøver å ta frå deg dyrebar forumtid på trass.
Jeg har vurdert det... Men det er litt vanskelig å slutte i en jobb fordi man vil bli enda mer forumwhore... :D

HaanZ
01-03-2004, 07:36
Jeg har vurdert det... Men det er litt vanskelig å slutte i en jobb fordi man vil bli enda mer forumwhore... :D

Kanskje Arve har lagt inn forumwhore på 10000 posts? Ein veit aldri :D

[VK]Boogieman
02-03-2004, 17:50
Kanskje Arve har lagt inn forumwhore på 10000 posts? Ein veit aldri :D
Det har jeg planer om å finne ut... :D

Mosy
02-03-2004, 18:20
Det har jeg planer om å finne ut... :D Du tør aldr. Burde ikke ta lang tid, slik du holder på...

[VK]Boogieman
03-03-2004, 18:21
Du tør aldr. Burde ikke ta lang tid, slik du holder på...
Jeg kommer nok ikke til å klare det dette året, men om to år eller no, så er jeg vel der oppe... :)

Breiker
04-03-2004, 23:55
[VK]Boogieman - Lowlife #1
Breiker - Lowlife #2

de der hadde passa fint :D

Mosy
05-03-2004, 14:01
Originally posted by Breiker
[VK]Boogieman - Lowlife #1
Breiker - Lowlife #2

de der hadde passa fint :D Savner de gamle titlene jeg.... Kunna hvertfall ha litt mer kreative titlER. Kanskje noe mer enn bare "forum member"....

[VK]Boogieman
05-03-2004, 16:38
Savner de gamle titlene jeg.... Kunna hvertfall ha litt mer kreative titlER. Kanskje noe mer enn bare "forum member"....
Mhm... Det husker jeg... Det var forumet i 02 det... mmm... Husker de fine titlene som: "Sparetime Abuser", "BoardWhore" og "ÜberBoardPimp"... :) Those were the days... :D

HellBoy
06-03-2004, 08:14
Mhm... Det husker jeg... Det var forumet i 02 det... mmm... Husker de fine titlene som: "Sparetime Abuser", "BoardWhore" og "ÜberBoardPimp"... :) Those were the days... :D

2048 var "Stop posting, you scare me!"
:p

[VK]Boogieman
07-03-2004, 18:01
2048 var "Stop posting, you scare me!"
:p
Men du tok jo vekk det før jeg nådde så langt... Så kjip du er da... :(

Mosy
07-03-2004, 19:07
Men du tok jo vekk det før jeg nådde så langt... Så kjip du er da... :( Var kanskje lagt inn spesielt for deg:p? Personlig var jeg egentlig fornøyd da jeg klarte å få avartaret mitt FØR grensen ble senket fra 512 til 10:). Nå satser jeg på topp 10:).

[VK]Boogieman
07-03-2004, 23:56
Var kanskje lagt inn spesielt for deg:p? Personlig var jeg egentlig fornøyd da jeg klarte å få avartaret mitt FØR grensen ble senket fra 512 til 10:). Nå satser jeg på topp 10:).
Først lå jo avataren på 256... Men så ble den satt opp, fordi altfor mange fikk avatar til slutt... :D

Mosy
08-03-2004, 00:06
Først lå jo avataren på 256... Men så ble den satt opp, fordi altfor mange fikk avatar til slutt... :D Var det ikke bare pcbaktus som fikk sitt avatar etter 256 da? Så ble det hevet, mener å huske det....

[VK]Boogieman
09-03-2004, 17:43
Var det ikke bare pcbaktus som fikk sitt avatar etter 256 da? Så ble det hevet, mener å huske det....
Jeg hadde avataren min etter 256...

Mosy
09-03-2004, 19:10
Jeg hadde avataren min etter 256... Oki, daså, hehe. Da vet du nok best selv. Jeg ble jo ikke med på forume før rett før TG02:rolleyes:. Er vel kanskje den eneste på topp12 (Jeg vil på top 10:p) som ikke er registrert den første uka forumet åpnet...

HaanZ
10-03-2004, 08:51
Oki, daså, hehe. Da vet du nok best selv. Jeg ble jo ikke med på forume før rett før TG02:rolleyes:. Er vel kanskje den eneste på topp12 (Jeg vil på top 10:p) som ikke er registrert den første uka forumet åpnet...

det beviser jo berre kor råtten og spamfull du er. Fy deg! Det er berre dei som regga veka forumet åpna som skal vere på topp10 ;) Har ikkje peiling på når eg fekk avatar, men det var sikkert etter 512. Meiner å hugse at det vart endra før eg fekk.

Mosy
10-03-2004, 14:16
det beviser jo berre kor råtten og spamfull du er. Fy deg! Det er berre dei som regga veka forumet åpna som skal vere på topp10 ;) Har ikkje peiling på når eg fekk avatar, men det var sikkert etter 512. Meiner å hugse at det vart endra før eg fekk. Selv om jeg har mange post, tør jeg påstå at jeg ikke har spammet noe serlig uten om ord-leken(e). Jeg prøver å ikke poste, med mindre jeg har noe vettugt å si.

[VK]Boogieman
10-03-2004, 15:36
Selv om jeg har mange post, tør jeg påstå at jeg ikke har spammet noe serlig uten om ord-leken(e). Jeg prøver å ikke poste, med mindre jeg har noe vettugt å si.
Alle spammer en eller annen gang... Jeg tør vedde på at det ikke er en person (som har posta mer enn 500 posts) som ikke har spamma en eneste gang...