Log in

View Full Version : Armbånd & PTN-kort

merilin
02-02-2004, 18:00
Jeg spør på vegne av søstra mi. Hun har ikke vært på TG før og har tenkt å bestille armbåndet på forhånd. Men samtidig så har hun tenkt å ordne seg PTN-kort. Må hun da stille i kø for å få det eller er det mulig å ordne `kortet iløpet av TG etter at hun eventuelt er kommet inn i hallen?

KAAN
02-02-2004, 23:44
Man kan kjøpe PTN kort på partyticket når du kjøper armbåndet og billetten, dette kortet vil bli sendt i posten.

Xell
03-02-2004, 13:12
Tidligere har det vært mulig å kjøpe ptn kort ved insjekking for de som ikke har dette fra før, men med tilsendt armbånd trenger man jo ikke gå gjennom insjekkinga. Nå er det litt uvist hvordan de ordner dette med Goodiebagen. Hvis man skal hente denne i infodesken eller noe må man jo kunne registreres på en eller annen måte og da må man vel ha printet billett eller PTN kort.

Edit; jeg hadde like gjerne bestilt ptn-kort dersom jeg ikke hadde det fra før. Det er jo også mulighet for at ikke alle som vil ha kort kan få hvis de ikke har forhånds bestill. Det var noen som nevnte at de hadde gått tom i fjor.

merilin
03-02-2004, 15:58
Nå har søstra mi bestilt PTN kort. Den er grei.

Men jeg bestilte to billetter. Og en braceletservice. Noe som betyr at jeg får 2 armbånd om jeg ikke tar feil. MEN! Jeg skal overføre den ene billetten til søstra sin PTN-konto. Kan jeg da gi braceleten til henne? Da det liksom er hennes? Eller må hun bestille egen på nytt?

Vær så snill å gi konkrete svar :)

zyc
03-02-2004, 21:07
Du kan selfølgelig gi braceleten til henne, det er jo bare en rosa drit du har rundt armen hvor det står TG 04 på e.l.