Log in

View Full Version : PTN-Kort7VISA kort??

Shaper^
03-02-2004, 15:47
Kan noen hjelpe meg her??
Jeg har bestillt billetter, og har ikke PTN kort men har regga VISA kortet på PTN accounten min. Ligger billetten på VISA kortet da? (På PTN sia så har jeg ingen utskrivbare billetter fordi den sier at user'en har PTN kort)
Og kan jeg stille meg i køen for PTN kort på TG?

Takker for hjelpen.

Batman
03-02-2004, 15:49
Hm...tror du burde bare printe ut billeten din....det er det enkleste...hadder ikke ptn kort i fjor jeg heller...men det jikk fint det...eneste nedtur var de 4 og en halv timene jeg stod i solfyltkø!;)

Tor
03-02-2004, 15:52
Hvis det er på samme viset som i fjor (Som jeg regner med :) ), så er det biletten registrert på visa-kortet ditt. Jeg brukte den løsninga i fjor, og det funka fett for meg, det ble regnet som et PTN-kort, så du kan trygt stille deg i PTN-køa.

Batman
03-02-2004, 16:01
Men koffr tok du ittj å fikk de udugeligetåpeligenogoodPTN folka beskjed om en sånn fin sendmegbåndethjemipostkassen feautre?
Så SLIPPER du det der maset med billetkøen....nå kan du stå i kø for å komme inn i hallen istedenfor!:p

[VK]Boogieman
03-02-2004, 16:13
Originally posted by Batman
Men koffr tok du ittj å fikk de udugeligetåpeligenogoodPTN folka beskjed om en sånn fin sendmegbåndethjemipostkassen feautre?
Så SLIPPER du det der maset med billetkøen....nå kan du stå i kø for å komme inn i hallen istedenfor!:p
Eller stå utenfor ditt lokale postkontor kl 09:00 på Onsdagen og stå i køen der fordi posten har klart å miste forsendingen, og du kommer deg ikke på TG...

Jeg stoler ikke på posten... (etter i natt stoler jeg ikke på så veldig mange) Så jeg tror jeg tar vanlige køen takk... Men seff om natten så jeg får kort kø... :)

KAAN
03-02-2004, 19:42
jeg stoler veldig på posten, men har ikke kjøpt armbåndet. Jeg regner med at det er mange andre som gjør det og da blir jo køen mindre. Pluss at det er laaaangt flere som skal inn når "alle" har armbånd, da blir det kø da også.

Dessuten så er det en viss sjarm med den køen... :)

[VK]Boogieman
03-02-2004, 19:48
Originally posted by KAAN
jeg stoler veldig på posten, men har ikke kjøpt armbåndet. Jeg regner med at det er mange andre som gjør det og da blir jo køen mindre. Pluss at det er laaaangt flere som skal inn når "alle" har armbånd, da blir det kø da også.

Dessuten så er det en viss sjarm med den køen... :)
Det er sant det... Det er en del av TG det med køen... Og jeg skal ikke svikte mine tradisjoner... Tg er kø... Sånn er det bare... :D