Log in

View Full Version : Sende biletter til en venn

Robbern
03-02-2004, 19:28
Jeg bestilte på mandag 4 biletter og ønsker å gi disse til noen venner som ikke kom seg inn på patyticket sin side pga alle problemene men mitt spørsmål er da hvordan skal jeg overføre bilettene til Vennene mine???

MvH Robbern:confused:

[VK]Boogieman
03-02-2004, 19:50
Originally posted by Robbern
Jeg bestilte på mandag 4 biletter og ønsker å gi disse til noen venner som ikke kom seg inn på patyticket sin side pga alle problemene men mitt spørsmål er da hvordan skal jeg overføre bilettene til Vennene mine???

MvH Robbern:confused:
Når PTN har fått summet seg skikkelig, så kan dine venner gå inn på PTN og registrere seg... Da kan du som har kjøpt billettene sette disse (ved hjelp av nick, eller navn) som usere av billetten... Du kommer fortsatt til å stå som eier av billetten, men vennene dine kan bruke den biletten du har gitt dem... Så enkelt er det... :)

Tor
03-02-2004, 19:51
Du overfører ikke selve bilettene, men brukerrettighetene på disse... Det gjør du ganske enkelt ved å logge inn på http://www.partyticket.net, logge inn på din konto, trykke på biletten du vil overføre, og velge bruker du vil overføre den til. De du vil overføre biletten til må ha en gyldig brukerkonto på partyticket.net, men verre er det ikke :)

EDIT: Var et minutt for sen ser jeg...

Robbern
03-02-2004, 19:51
Originally posted by [VK]Boogieman
Når PTN har fått summet seg skikkelig, så kan dine venner gå inn på PTN og registrere seg... Da kan du som har kjøpt billettene sette disse (ved hjelp av nick, eller navn) som usere av billetten... Du kommer fortsatt til å stå som eier av billetten, men vennene dine kan bruke den biletten du har gitt dem... Så enkelt er det... :)

Takker BTW:de er registrert

Men det kan jeg bare gjøre etter jeg har betalt ikke sant?!?!

[VK]Boogieman
03-02-2004, 19:53
Originally posted by Robbern
Takker BTW:de er registrert
Da er det bare å vente til kaoset roer seg, og sette de som usere... Du kan oxo sette deg, eller en av de, som feller seater... Det betyr at den personen som er seater, kan velge hvor alle skal sitte, slik at dere får sittet sammen uten heftige telefonsamtaler mellom dere for å si ifra hvor hver enkelt sitter... :)

Tor
03-02-2004, 20:04
Du må ha betalt bilettene da ja... Så de kommer opp på den høyre kolonna på kontoen din, og ikke bare som en ordre.

Robbern
04-02-2004, 17:39
Originally posted by Tor
Du må ha betalt bilettene da ja... Så de kommer opp på den høyre kolonna på kontoen din, og ikke bare som en ordre.

Der nå har de fått bilettene takk for hjelpen
:)

[VK]Boogieman
04-02-2004, 18:48
Yay... For ikke lenge siden gikk billettene mine fra Payment Pending til Completed... Det er nesten like nervepirrende og vente på at betalingen går igjennom, som å stå i billettkø...
Deihlihg... :D

Og nå har jeg oxo fordelt billettene til de som skal ha... :)

Mosy
05-02-2004, 12:49
Originally posted by [VK]Boogieman
Yay... For ikke lenge siden gikk billettene mine fra Payment Pending til Completed... Det er nesten like nervepirrende og vente på at betalingen går igjennom, som å stå i billettkø...
Deihlihg... :D

Og nå har jeg oxo fordelt billettene til de som skal ha... :) Jepp, meg også:). Alt er fiksa og TG nermer seg som aldri før:D:D. Nuh venter vi vel bare på de nye TG04-sidene? Litt kjedelig med de temporære sidene.

GalFisk
05-02-2004, 13:32
Treg bank du har da ;)
Betalte billettene klokka to om natta med Skandiabanken, morran etter var det klart.

Mosy
05-02-2004, 14:12
Originally posted by GalFisk
Treg bank du har da ;)
Betalte billettene klokka to om natta med Skandiabanken, morran etter var det klart. Brukte Skandiabanken jeg også, og alt var klart på tirsdan engang. Har bare ikke posta før nå;)

[VK]Boogieman
05-02-2004, 16:58
Jeg måtte vente til pappa kom hjem fra Scotland, for jeg var blakk som en kirkerotte, og han måtte betale med sin bank... Worst time in my life...