Log in

View Full Version : Billet!?!?

Mikael
03-02-2004, 20:50
jeg kjøpte 2 billetter kl 03:15 i går natt :D ville bare si d!
Men d jeg lurer på er om den utskriftbare billetten er hoved billetten elr får jeg tilsend noe eller hva?

merilin
03-02-2004, 20:55
skriv ut den etter at du har reservert plass. du får ikke tilsendt noe i posten med mindre du har bestilt bracelet service

Mikael
03-02-2004, 20:58
hvordan reserverer jeg plass da?

merilin
03-02-2004, 20:59
det kommer opp reservasjon senere. cirka i mars tror jeg.

HellBoy
03-02-2004, 21:00
Originally posted by Mikael
hvordan reserverer jeg plass da?

Det kommer en tablereg opp senere, dette går òg via PartyTicket, og info om hvordan dette gjøres vil komme på www.gathering.org når det er tid for å fikse plass.

Mikael
03-02-2004, 21:01
de har nå trukket pengene fra konton min.. skal ikke jeg ha automatisk reservert plass da elr??

merilin
03-02-2004, 21:02
det er reservert plass til deg men meninga med reservasjonen over PTN er at du skal velge hvor du vil sitte.

HellBoy
03-02-2004, 21:03
de har nå trukket pengene fra konton min.. skal ikke jeg ha automatisk reservert plass da elr??

Du er garantert en plass, men det du bestemmer når plassregisteringen kommer er hvor i hallen du vil sitte. Dette er da for at folk skal kunne sitte sammen, og at folk ikke bare slenger seg ned på første beste når de kommer til TG.

Store grupper for først regga plasser, for at alle skal komme sammen.

(crap tarie, du slo meg på replytid igjen!:p)

Mikael
03-02-2004, 21:10
kay.. så på den utskriftbare billeten at den ikke garanterte plass.. så da ble jeg litt worried shø.. jeg bestilte 2 stk billet en t meg å en t en kamerat.. så da kan jeg vel bestemme hvor begge skal sitte da?

HellBoy
03-02-2004, 21:14
kay.. så på den utskriftbare billeten at den ikke garanterte plass.. så da ble jeg litt worried shø.. jeg bestilte 2 stk billet en t meg å en t en kamerat.. så da kan jeg vel bestemme hvor begge skal sitte da?

Ja, sålenge du står som eier har du full kontroll over billettene, det som er viktig at du setter kameraten din som user på en av billettene (Han må ha PTN konto). Dersom dere hadde vært fler, og noen andre skulle registert plasser for dere, måtte personen som skulle styrt med registert bli satt opp som "Seater".

Men ettersom det tydeligvis bare er deg og din kamerat er det bare viktig å sette han som user, så er alt bare vidunderlig.

merilin
03-02-2004, 21:14
ja. kameraten din bør ordne seg en PTN konto om han ikke har det fra før og du setter han som bruker. men samtidig må han passe på at han har satt deg som seater slik at du har ansvaret for å finne plass til dere begge samtidig