Log in

View Full Version : step-by-step

tjalla
03-02-2004, 21:28
Ståa er nå at en kamerat av meg har fiksa billett og han har slengt den over til PTN-accounten min. Da skal jeg altså printe den ut og ha den med oppover til Hamar.

Det er tre køer? En for bracelet, en for folk med PTN-card og en uten noe (bortsett fra billetten som du selv har "mekka". Right? Noe jeg ikke skjønner... hva eksakt er PTN-card og hvordan skaffer man seg det? Og hva er fordelen med det?

eivind
03-02-2004, 21:34
Spør de som ikke hadde PTN kort om hvordan kø opplevelsen dems var i fjor :) Den var meget lang!

For det andre, man slipper å printe ut egen billett, den står på kortet ditt.

Selv kommer jeg nok til å gå for bracelets. Men sannsynligheten er vel da stor for at det blir tre køer?

merilin
03-02-2004, 21:39
Originally posted by tjalla
hva eksakt er PTN-card og hvordan skaffer man seg det? Og hva er fordelen med det?

PTN-kortet kan beskrives som en elektronisk billett.
Du kan skaffe kortet på to måter:
1 - Bestille via partyticket. net for 35 kroner
2 - Kjøpe det i Hamar når partyet starter for 10 kroner

Fordelen er at du har billetten elektronisk, og du kommer raskere gjennom køen fordi at de som sitter i "skranken" trenger ikke å bruke mer tid på å søke etter billetten din.

tjalla
03-02-2004, 21:56
Ok.. går utifra at jeg går innpå member card-seksjonen av pt.net for så videre å velge "PTN member card - plain style" På neste side så får jeg beskjed om å taste inn et 16-sifra tall. Er det det tallet som står på VISA-kortet, evt. det kortet man betaler for å få PTN-kortet eller hur? Går utifra at man får tilsendt kortet i posten.

Tor
03-02-2004, 22:03
Hvis du vil registrere visa-kortet ditt som et ptn-kort, må du velge at du skal registrere et visa kort. Da må du skrive inn de 16 tallene som skal stå på forsiden av kortet, og vips, du har et fult fungerende PTN-kort :)

Verre enn det er det ikke... Du behøver da ikke et annet ptn-kort.

tjalla
03-02-2004, 22:16
Ah ok.. takker så meget. Da ble jeg et par øre klokere :)

Svedge
03-02-2004, 23:11
Originally posted by eivind
Spør de som ikke hadde PTN kort om hvordan kø opplevelsen dems var i fjor :) Den var meget lang!

Jeg var en av de som ikke hadde PTN kort i fjor, ble nødt til å stå i kø i 6 timer.

[VK]Boogieman
04-02-2004, 16:13
Originally posted by Svedge
Jeg var en av de som ikke hadde PTN kort i fjor, ble nødt til å stå i kø i 6 timer.
Jeg hadde PTN kort, og jeg sto 5 min i kø.. :) Riktig nok var det kl 02:00 natt til Onsdag... Jeg syns det var veldig bra... :)