Log in

View Full Version : Artikkel på Hardware.no om salget

Andhrim
04-02-2004, 10:45
En artikkel om det horrible billett-salget ligger nå ute på hardware.no: http://www.hw.no/art.php?artikkelid=5316

[VK]Boogieman
04-02-2004, 16:01
Originally posted by razor84
En artikkel om det horrible billett-salget ligger nå ute på hardware.no: http://www.hw.no/art.php?artikkelid=5316
Hehe... Meget bra... :D
Liker å lese alle disse artiklene om TG... Uansett hva det er... Har allerede sitti mange timer og lest gamle artikler fra VG, Dagbladet og aftenposten... :)

Mosy
05-02-2004, 13:02
Originally posted by [VK]Boogieman
Liker å lese alle disse artiklene om TG... Uansett hva det er... Har allerede sitti mange timer og lest gamle artikler fra VG, Dagbladet og aftenposten... :) Jepp samma her. Noe må vi jo gjøre når vi venter på TG. Ser for det meste på gamle filmer fra tidligere TG jeg. De som pleide å ligge på ftp.gathering.org.....

[VK]Boogieman
05-02-2004, 16:59
Originally posted by Mosy
Jepp samma her. Noe må vi jo gjøre når vi venter på TG. Ser for det meste på gamle filmer fra tidligere TG jeg. De som pleide å ligge på ftp.gathering.org.....
Har ftp.gathering.org kommet opp??

Hilsen ForLatTilÅStarteFtpKlientenForÅSjekkeSjæl

drbass
05-02-2004, 17:33
Ja tydligvis :D

Mosy
05-02-2004, 17:45
Har ftp.gathering.org kommet opp??

Hilsen ForLatTilÅStarteFtpKlientenForÅSjekkeSjæl Nei. De PLEIDE å ligge der. Men de gjør de ikke lenger, siden ftp.gathering.org ikke finnes *sob*. Men de lå der da den var oppe, under TGxx/Assorted...

[VK]Boogieman
05-02-2004, 19:36
Nei. De PLEIDE å ligge der. Men de gjør de ikke lenger, siden ftp.gathering.org ikke finnes *sob*. Men de lå der da den var oppe, under TGxx/Assorted...
Hvor kan jeg finne så mange klipp fra TG som over hodet mulig da?? Begynner å bli veldig utålmodig her... MÅ HA TG!!!

Mosy
05-02-2004, 20:01
Hvor kan jeg finne så mange klipp fra TG som over hodet mulig da?? Begynner å bli veldig utålmodig her... MÅ HA TG!!! Det er ikke godt å si.... eneste jeg kan tenke meg er å søke rundt på nettet/nyannyan-hubber. Kan jo alltids få dem på TG, men litt av vitsen er kanskje å ha dem før TG?

ZpiFF
05-02-2004, 21:10
Jeg er også lei av å vente på ftpn.. Den måtte reinstalleres hørte jeg rykter om, men alt innholdet skal være bækka øpp et sted. Men ettersom den gikk ned ved tg03 så veit jeg ikke hvor mye tg03 stuff som ligger på den når den kommer opp..

Si fra hvis dere finner noen bra kilder til tg03 film =)

[VK]Boogieman
05-02-2004, 23:43
Det er ikke godt å si.... eneste jeg kan tenke meg er å søke rundt på nettet/nyannyan-hubber. Kan jo alltids få dem på TG, men litt av vitsen er kanskje å ha dem før TG?
Ja... Det er nok best... Skal jo lissom varme opp da... :)

Mosy
05-02-2004, 23:45
Ja... Det er nok best... Skal jo lissom varme opp da... :) Nettopp. Har sett på filmer siden i fjor jeg:). Glad jeg fikk for meg engang å laste ned alt de hadde der...:). *se på enda en film*:D

[VK]Boogieman
06-02-2004, 13:30
Nettopp. Har sett på filmer siden i fjor jeg:). Glad jeg fikk for meg engang å laste ned alt de hadde der...:). *se på enda en film*:D Hvor finner dere filmene???? Jeg finner ingenting jeg... *sukk* :(