Log in

View Full Version : Artikkel på Itavisen.no

Trogdor
04-02-2004, 20:36
Artikkel om billettsalget på Itavisen.no oxo :) http://www.itavisen.no/art/1302823.html

Men det verste av alt

Årets store dataparty på Hamar venter fem tusen deltakere i påsken, og billettene for de som vil ha PC-plasser ble revet unna på få timer.

... FÅ TIMER? 12 timer er faen meg ikke få timer du..

merilin
04-02-2004, 20:42
Billetene revet unna i en fei

Bullshit! ;p

HellBoy
04-02-2004, 20:43
Originally posted by Trogdor
... FÅ TIMER? 12 timer er faen meg ikke få timer du..

Det var 11 timer, ergo under et halvt døgn. Og sammenlignet med mange andre slike happenings er dette skremmende fort. Litt artig at det var lettere å få billetter til Metallica enn det var å få billetter til TG ;)

xrr
04-02-2004, 21:24
smertefylte 11 timer var det.. Finn noen som serverer en BEDRE tjeneste enn PTN til neste år, for guds skyld. ikke 1 år har de klart å fått solgt billettene kjapt. blir bare dårligere og dårligere for hvert år som går.

HellBoy
04-02-2004, 21:35
Originally posted by xrr
smertefylte 11 timer var det.. Finn noen som serverer en BEDRE tjeneste enn PTN til neste år, for guds skyld. ikke 1 år har de klart å fått solgt billettene kjapt. blir bare dårligere og dårligere for hvert år som går.

I fjor gikk de da unna sinnsykt fort, og husk nå på hvilke dimensjoner vi faktisk snakker om her - det er ingen tjenester som bra klarer å håndtere så mange brukere som det PTN-serveren har like før og etter billettene er lagt ut.
PTN lærer av sine feil ettersom årene går, og det er jo konstant under utvikling.

Billettservice ville nok hatt større problemer med såpass mange brukere.

drbass
04-02-2004, 22:14
Hvor mange skal det komme i år?
Vil plassene i år være like trange som i fjor?

ZpiFF
04-02-2004, 22:19
PPOT Kommer :) Hihi. Vil heller ha ugress og flipside enn ppot. Syntes msuikken deres holdt en "amatøraktig" kvalitet.. Ikke det at jeg kunne spillt gode gamle sanger på en bedre måte men.. Hihi.

Gleder meg også til dette hemmelig opplegget :) Kanskje noe som kan måle seg med NN underholdning?

:)

Få timer er vel å ta i litt hehe

drbass
04-02-2004, 22:22
Gleder mich allerede

Anox Kleevah
04-02-2004, 22:30
Originally posted by ZpiFF
PPOT Kommer :) Hihi. Vil heller ha ugress og flipside enn ppot. Syntes msuikken deres holdt en "amatøraktig" kvalitet.. Ikke det at jeg kunne spillt gode gamle sanger på en bedre måte men.. Hihi.
PPOT er jo SJEF!
Seffern blir det ikke like bra live som i studio, men jeg synes allikevel de spillte utrolig bra på TG.
Nå håper jeg bare at geekstuff har stand i hallen slik at jeg kan få fatt i den nyeste skiva dems, "RUN/STOP RESTORE"... :p

Neurook
04-02-2004, 22:44
MMm.. Kommer Lynne med cder i år eller?