Log in

View Full Version : 12 ting du helst ikke vil vite!

Breiker
04-02-2004, 23:46
Etter en time i et offentlig svømmebasseng har du fått i deg en halv liter urin.
I løpet av en gjennomsnittlig dag kommer du indirekte i kontakt med 15 peniser, f.eks. ved å ta i dørhåndtaket.
En gjennomsnittlig persons inntak av fast-food inneholder 12 kjønnshår.
I løpet av ett år svelger du 14 insekter mens du ligger og sover.
I løpet av ett år håndhilser du på 11 kvinner som nylig har onanert og glemt å vaske hendene.
I løpet av ett år håndhilser du på 6 menn som nylig har onanert og glemt å vaske hendene.
De fleste vasker ikke hendene i det hele tatt etter de har vært på toalettet. Tenk på det neste gang du spiser peanøtter fra skålen på bardisken.
Under en gjennomsnittlig bryllupsmottagelse har du en hundredels sjanse for å smittes med munn-herpes fra noen av de andre gjestene.
Du innånder daglig en liter av andre menneskers anale gasser.
Tannleger anbefaler at man oppbevarer tannbørsten 2 meter unna toalettet for å unnvike partikler som "spres" når du trekker ned i do.
Du tilbringer seks måneder av ditt liv på toalettet.
Å bite negler er som å slikke toalettskålen ren.

La oss se litt nærmere på disse punktene:

Punkt 2
Vel hvis en person daglig kommer i indirekte kontakt med 15 peniser til vanlig.. hvordan er det da på TG? Hallooo.. hygiene folkens HYGIENE!.. tenk på det neste gang dere er på dass.

Punkt 3
På TG selges det for det meste fastfood og hvis en person får i seg gjennomsnittlig 12 kjønnshår hver gang man spiser. Tenk på det punktet når du kommer på neste gang og ser "gatekjøkkenet". For ikke å snakke om ET TIL DU DRITER.

Punkt 9
Vel.. tenk dere tg a. Ikke akkurat rotasjon i lufta der nei.. hvor mange ganger skal vi opphøye inntaktet av anale avgasser?

Punkt 10
Hvor langt er det fra toalettet til tannbørsten din???

HellBoy
04-02-2004, 23:48
moved to "Off-TG topics".

Meget sjarmerende fakta da ;)

drbass
05-02-2004, 00:41
Den med kvinner som onanerer er da ikke så ille.

Men folkens tenk dere litt om, ikke mange som har blitt sjuke av dette, dette er crappy facts som man ikke har godt av å vite spør du meg

drbass
05-02-2004, 00:42
*flytter tannbørsten*

ZerBox
05-02-2004, 08:40
Originally posted by Breiker

Du innånder daglig en liter av andre menneskers anale gasser.

Blir ivertfall ikke mindre under TG. Tenk hvor mye analgasser 5200stykker klarer å presse ut i èn hall i løpet av 5 dager!

ZpiFF
05-02-2004, 08:52
Å bite negler er som å slikke toalettskålen ren.

*bite negl* Nam nam

Æsj ass :) Hihi. Jeg kan like gjerne gå rett på doskåla jeg da :D

Breiker
05-02-2004, 10:10
hehe.. når man da biter negler på tg blir det som å slikke toalettskåla på tg.. Å FYSJ!

drbass
05-02-2004, 10:26
TAkk, nå har disse bildene hjemsøkt meg i natt:cool:

Mosy
05-02-2004, 13:17
Hvordan i all verdens land og rike havner 14 kjønnshår i hamburgeren min? Mine kjlnnshår? I hope not:S.

Dette viser vel nok engang hvor viktig det er med hygiene på TG...

*flytte tannbørsten*

GalFisk
05-02-2004, 15:46
Originally posted by Mosy
Hvordan i all verdens land og rike havner 14 kjønnshår i hamburgeren min? Mine kjlnnshår? I hope not:S.
Bedre hvis det er noen annens?
Forøvrig er slike lister med "fakta" som flyter omkring på nettet heller tvilsomme.

[VK]Boogieman
05-02-2004, 20:07
Mmmmmm... Syns alt dette var veldig delikat jeg... Tror jeg skal gjøre alt for å få mer av dette... :)

*Flytte tannbørsten nærmere dass*
*bite negler i nærheten av skåla*
*ta litt kjønnshår i babben*
*gå å puste rett i ræven til brodern*

Og jeg skal ALDRI vaske meg igjen...
WeeeeHeeee... Jeg er den mest delikate personen i verden!!! :D

Breiker
05-02-2004, 22:41
skal du ha noen av mine og??? kan sende en pose med mine negler jeg..

HellBoy
05-02-2004, 23:03
Ta å les på http://iceni.nsgp.net, masse fete psykofakta der, og mye vettugt om falli.

kerb
05-02-2004, 23:12
Originally posted by drbass
*flytter tannbørsten*

Noen testet dette med tannbørstene, og over en måned så hadde de rundt 20 tannbørster plassert på forskjellige steder av badet som gjennomgikk vanlig bruk, og to testtannbørster som ble holdt utenfor badet.
Når testen var over etter en måned så ble det funnet rester av bakteriekolonier som kommer fra endetarmen på alle tannbørstene, selv testtannbørstene. Men det skader ikke på noen måte, det er bare en sånn ting du ikke vil vite :)

Mosy
05-02-2004, 23:27
Originally posted by HellBoy
Ta å les på http://iceni.nsgp.net, masse fete psykofakta der, og mye vettugt om falli. Dette var jo.....emm......intersang lesning... fjerner du kommaet i linken din også, så kan vi trykke direkte på den;).

HellBoy
05-02-2004, 23:34
Originally posted by Mosy
Dette var jo.....emm......intersang lesning... fjerner du kommaet i linken din også, så kan vi trykke direkte på den;).

Jeg trodde faktisk vB skulle skille link og komma, slik at jeg kunne være gramatisk korrekt. nuvel, linken er fiksa og igjen - http://iceni.nsgp.net :p

[VK]Boogieman
05-02-2004, 23:41
Humm... Jeg har alltid lurt på om isbjørner var høyrehendte eller venstrehendte... Nå har jeg svaret... :p

Breiker
06-02-2004, 22:54
og svaret er?

drbass
06-02-2004, 23:12
De er skeivhendte

divz0r
06-02-2004, 23:38
- Det er fysisk umulig å slikke på din egen albue

så visst er det ikke fysisik umulig. har kunnet gjøre det i lange deler av mitt liv, så den der bør strykes.

Breiker
07-02-2004, 00:01
vennligst film det og legg ut link til filmen her i treaden.. enten så har du mista armen eller så har du mista hodet.

divz0r
07-02-2004, 00:38
kan gjøre det på tg for betalende fremmøtte :P har dessverre ikke noe å filme med, ellers skulle jeg gjerne ha gjort det. tror jeg tar og slikker albuen min en gang til for morro skyld

Breiker
07-02-2004, 10:50
å slikke albuen sin er faktisk umulig.. hvis du ikke har en genetisk feil.

HellBoy
07-02-2004, 12:07
Originally posted by drbass
De er skeivhendte

Som alle andre kvalitetspersoner ;) :p

divz0r
07-02-2004, 18:41
å slikke albuen sin er faktisk umulig.. hvis du ikke har en genetisk feil.

jaha, og hva gjør deg til en ekspert på dette området? har du noe grunnleggende bevis på dette, utenom den myten som svirrer rundt over alt? kom med håndfaste bevis på at det er umulig, så skal jeg personlig vise deg at det er mulig så får vi avklart dette en gang for alle at det er bare bull og vissvass.

drbass
07-02-2004, 18:51
Jeg klarer det jeg også, men da må jeg bruke makt og jeg når ikke helt på midten kan du si

[VK]Boogieman
07-02-2004, 20:24
Jeg klarer det og... Bare jeg brekker armen min først...

HaanZ
11-02-2004, 13:39
Ta å les på http://iceni.nsgp.net, masse fete psykofakta der, og mye vettugt om falli.

"California sender og mottar 20% av all spam i USA"

Eg høyrde det var 90% i eit program i TV nyleg.

[VK]Boogieman
11-02-2004, 15:19
Originally posted by HaanZ

Sitat fra Far:

"Tro ikke alt du hører på TV, gutt!"

HaanZ
11-02-2004, 16:23
Originally posted by [VK]Boogieman
Sitat fra Far:

"Tro ikke alt du hører på TV, gutt!"

Konservative folk som berre trur på seg sjølv er verdens bremser i utvikling.

drbass
12-02-2004, 16:03
Tv er sannheten selv, bortsett fra norsk film. Den skal ikke ha noen ting med norsk kultur å gjøre. Dette fordi staten prøver å gi oss amerikanske verider.

HellBoy
12-02-2004, 17:14
Originally posted by HaanZ

De fortjener uansett alle nakkeskudd. Spam er det mest bedritne noensinne, og jeg synes enhver borger burde få felletillatelse på fem (5) seriøse spammere pr. år.

Mosy
17-02-2004, 19:43
De fortjener uansett alle nakkeskudd. Spam er det mest bedritne noensinne, og jeg synes enhver borger burde få felletillatelse på fem (5) seriøse spammere pr. år. Isåfall hadde det ikke vært mange igjenn her i Norge.... Sier seg sekv at den muligheten vil bli missbrukt... Alle kan ikke drepe mer enn en person, da blir det ubalanse, og noen må sitte igjen uten å ha drept noen, og mange blir drept uten å ha drept noen de heller.... Og hva ville skedd med TG?

Breiker
18-02-2004, 14:52
han som har laget den "Email Notification" burde hatt seg en nakkeskudd..

jeg har heldigvis hatt den av i år.. men i fjor var det et helvete uten like

Mosy
18-02-2004, 15:33
han som har laget den "Email Notification" burde hatt seg en nakkeskudd..

jeg har heldigvis hatt den av i år.. men i fjor var det et helvete uten like Jeg har den på, og bruker den aktivt:).

HellBoy
18-02-2004, 20:10
Altså, med spammere så tenker jeg på de idiotene som sender bedriten reklame på mail, ikke de som spammer forumet.

Og Breiker, det faktum at du ble spamma med email notifictaction mails kan du bare skylde på din egen idioti ;)

[VK]Boogieman
18-02-2004, 21:08
Husker i 2002 da jeg virkelig var aktiv på forumet, og jeg hadde ikke slått av e-mail notification... Det var irriterende det... Et par hundre mail om dagen... Huffameg... Har skrudd den av nå da... :D

Batman
18-02-2004, 21:59
Ante ikke at man KUNNE skru av den dritten omtrent jeg...glemte hele tiden å krysse vekk den boksen, for å så suse rett til user cp og slette ni millioner posts man var signa up på...

Tok en stund før jeg fikk vite at det var en smartass knapp man kunne trykke på for å sette det av på default:rolleyes:

[VK]Boogieman
18-02-2004, 22:16
Originally posted by Batman
Ante ikke at man KUNNE skru av den dritten omtrent jeg...glemte hele tiden å krysse vekk den boksen, for å så suse rett til user cp og slette ni millioner posts man var signa up på...

Tok en stund før jeg fikk vite at det var en smartass knapp man kunne trykke på for å sette det av på default:rolleyes:
hehe... samma her... Men nå som jeg endelig har finni den, så kan jeg slappe av... :D