Log in

View Full Version : Avatarer på Forumet - Hvem har best?

Nevrosert
07-02-2004, 23:39
Tenkte jeg skulle begynne denne diskusjonen, siden det har vist seg at folk kanskje er litt kresne på å ha en avatar når de blir med i et forum av noe slag - og i likhet med andre forum har også dette forumet sine eksempler på pene og ikke fullt så pene avatarer :D

(Avatar er det bildet som kommer under nicket ditt når du poster - Men ikke alle har en sådan)

Kunne jo kjørt en poll på fetest avatar, men først må folk presentere og fortelle litt om sin avatar før de kan kvalifiseres til noe slikt :D Ikke glem å fortelle om hvor avataren er tatt fra (kilde, evt tv-serie, film, spill, osv...)

Eksempel: Min avatar var opprinnelig et nærbilde av et øye som jeg fant begravd på datamaskinen. Vet ikke opphav... Fiksa litt på kantene og litt fargegreier så bare brukte jeg den...

ZpiFF
08-02-2004, 00:02
Min har jeg mekka selv i 3dstudio max og photoshop. Ikke store greia og ikke ment for å være no spesiell men men hehe

Breiker
08-02-2004, 00:22
min er absolutt best.. den viser hvor slapt jeg egentlig har det her i livet..

Kilde:

Vet du ikke hvor jeg har det bildet fra så burde du:

c:\>Format C:\

evil_t
08-02-2004, 00:50
Har lagd min selv. Husker ikke hva jeg brukte (et gratis prog. som egentlig var ganske genialt) I riktig størrelse kan du se ett 3d bilde av en slags labyrint. Ikke spør etter det fordi avartaren er det jeg har igjen av det etter en ufrivillig formatering.:(

merilin
08-02-2004, 00:59
min er som dere sikkert skjønner, av Galadriel. Lasta den opp da jeg satt på laptopen og her har jeg ikke så mye. regner med å skifte om en stund :) uansett så er det bedre enn cola&tg03 bildene ;p

HellBoy
08-02-2004, 01:24
Avataren min er da meg, text og ramme lagt på med Photoshop.
Ikke så veldig mye mer fancy enn som så.

[VK]Boogieman
08-02-2004, 01:53
Min Avatar er absolutt den beste av alle... Alle andre med avatar kan bare gå å ta seg en banan, for min slår dere alle ned i rennesteinen! Avataren min er VERDENS Pheteste tegneseriefigur, hentet direkte ut fra The Simpsons magiske tegnefilmverden. Grunnen til at jeg valgte han er at jeg ligner faktisk bittelittegrand på han.. (hvis man fjerner barten, og fager alt håret hans mørkt) Okaii da... Ligner ikke så mye.. Men uansett... Han er den beste tegneseriefiguren som noen gang har spasert inn i stuene våre... Denne geniale figuren, rett fra Irlands sletter (eller er det kanskje høyland?) er ansatt som vaktmester på Springfield Elementery, og har med sin korte lunte, og rare påfunn, gitt meg mang en latter, som har ført til opptil flere nødturer til toalettet.
DERFOR har jeg den PHETESTE avataren på dette forumet, og ingen kan måle seg med den... :D

GROUNDKEEPER WILLY 4 EVER!!

HellBoy
08-02-2004, 10:30
Originally posted by [VK]Boogieman
GROUNDKEEPER WILLY 4 EVER!!

Håper du har sett The Simpsons S15E03?

En utrolig fin sang der;

Skinner: I'm so happy with my evil plan, say goodbye to music, gym and art. Soon we will have the perfect school, where fun and exitement never starts

Willie: I'm so drunk I can barely see, but it helps me get through another day, my stomach is filled with haggis and ?, I gotta go puking somewhere

Bart: Lisa is a fool

Skinner: I think the rules are cool

Willie: I'M FALLING IN THE POOL!

Joda, Willie er utrolig fet.
"This is the last time you'll slap your Willie around" ;)

Mosy
08-02-2004, 11:30
Når vi først snakker om Simpsons, passer det vel bra at jeg minner alle om at det faktisk er JEG som har forumets feteste avatar:D. Enkelt og greit.

{Ajax}
08-02-2004, 11:54
Min avatar er photoshop + 10 minutter til overs.

men pen blei den i allefall.

phunkee
08-02-2004, 12:34
Jeg har jo utvilsomt den barskeste og feteste avataren iom at jeg har et bilde av Meg :D Hatten er forøvrig fra texas.

Lagd med digicam og photoshop. Se hvor flink jeg er til å få den liten i size, 955 byte, det er snilt gjort mot nye online adsl brukere ;)

Batman
08-02-2004, 15:54
Denne geniale figuren, rett fra Irlands sletter

WTF!!!! WILLIE ER SKOTSK DIN HÅRETE USELESSNOGOODCUCUMBERABSUER! Det er enn GRUNN til at han går i kilt, spiser Haggis og spiller sekkepipe....:mad:Det er tilogmed en episode hvor hann drar til Loch Ness med Mr Burns og Homer for å fange Nessie. Og da møter vi familien hans! Ergo....han er så sidelengs skotsk og ikke IRsK

By the way: Min Avatra er seff den tøffeste tegneseriehelten EVAH! ***"Smack, Pow, Poff, Swipfh, Bonk, Duffle"*** Hvem husker ikke disse fantastiske avanserte slossscenene :D

Tell
08-02-2004, 21:58
Finder-logo med litt småfiksing, og ramme i PhotoShop.

Denne threaden er virkelig en tankevekker for å lage ny avatar... tenker...

krage
08-02-2004, 22:15
er det noen tvil da? min avatar er best....

det gamle ussr merket.. :)

Batman
09-02-2004, 14:33
Originally posted by raud-fyr
er det noen tvil da? min avatar er best....

En klar forbedring fra den forrige avatraen din ihvertfall! Hva var det egentlig for en skapning?:p

drbass
09-02-2004, 14:38
Min er best, dette er et fint bilde av meg. Noe retusjert da

[VK]Boogieman
09-02-2004, 17:41
Originally posted by Batman
WTF!!!! WILLIE ER SKOTSK DIN HÅRETE USELESSNOGOODCUCUMBERABSUER! Det er enn GRUNN til at han går i kilt, spiser Haggis og spiller sekkepipe....:mad:Det er tilogmed en episode hvor hann drar til Loch Ness med Mr Burns og Homer for å fange Nessie. Og da møter vi familien hans! Ergo....han er så sidelengs skotsk og ikke IRsK

By the way: Min Avatra er seff den tøffeste tegneseriehelten EVAH! ***"Smack, Pow, Poff, Swipfh, Bonk, Duffle"*** Hvem husker ikke disse fantastiske avanserte slossscenene :D
Samma om han er fra Scotland eller Irland vel... Poenget er jo at han er KONGEN!!!! Så da gjør det jo ingenting... :D

Neurook
09-02-2004, 18:53
Flamebaitthreads på Forumet - Hvem har best?

r-0X#Zapchud
09-02-2004, 23:00
I'm an elitist and my avatar rocks.

Fanden
10-02-2004, 11:02
Avataren min ble lagt av å krympe bakgrunnsbildet jeg hadde på det tidspunktet.
Var meningen det skulle være midlertidig, men det ble værende... (latskapen har skylda)
Bildet er av en figur som heter "Folken" i anime-serien "escaflowne".
Ikke så veldig bra bilde, litt for mørkt, skal prøve å skifte det ut med et nytt & bedre iløpet av uka. :)

KAAN
10-02-2004, 19:58
Jeg må jo si som de andre, min er best!! :D Jeg bare digger Homer.

Avtar tatt fra The Simpsons og er Homer Simpson, for de som ikke ser det.....

HaanZ
11-02-2004, 08:14
The simpsons har vorte for mainstream. Eg har den kulaste Simpsonsavataren, og den beste avataren på forumet.

Svedge
11-02-2004, 11:32
Originally posted by HaanZ
The simpsons har vorte for mainstream. Eg har den kulaste Simpsonsavataren, og den beste avataren på forumet.

Haanz, du har da ikke noen Simpsons avatar :P

Jeg har selvlagd avatar, få kan skryte av det, mwahaha.
Orginalen: http://home.online.no/~tsigrud/artimages/Chris_Colored.jpg

HaanZ
11-02-2004, 11:37
n00b, du var ikkje her frå starten :p

anthromorph fyr du? furcadia kanskje?

Onkel Ballong
11-02-2004, 12:15
Jeg synes nå min er den tøffeste, men det kan jo bare være meg ;).

Er en direkte ripp av logoen til Preem, den svenske bensinstasjon-kjeden.

www.preem.se

necron
11-02-2004, 12:16
Min avatar er nå helt hjemmelaget, til og med fonten. Slå den! ;)

HaanZ
11-02-2004, 13:20
Originally posted by necron
Min avatar er nå helt hjemmelaget, til og med fonten. Slå den! ;)

den fonten kan eg lage med strekverktøy i paint :p

HellBoy
11-02-2004, 16:48
Originally posted by Onkel Ballong

Haha, den logoen er faktisk utrolig fet.

Mosy
11-02-2004, 17:23
n00b, du var ikkje her frå starten :p

anthromorph fyr du? furcadia kanskje? Hmm, du hadde en torso av Homer, hadde du ikke?

[VK]Boogieman
11-02-2004, 17:33
Originally posted by Onkel Ballong

Er en direkte ripp av logoen til Preem, den svenske bensinstasjon-kjeden.

www.preem.se
Humm... Kanskje jeg skal ta logoen til Statoil eller no jeg da??? :D

Mosy
11-02-2004, 17:37
Humm... Kanskje jeg skal ta logoen til Statoil eller no jeg da??? :D Har vi en ny trend gående:D? Bensinstasjonslogoer, og Simpsons?

HellBoy
11-02-2004, 21:33
Humm... Kanskje jeg skal ta logoen til Statoil eller no jeg da??? :D

Altså, de har ikke like fet logo som Preem. De har en grønn bjørn for pokker, det slår det aller meste!

[VK]Boogieman
11-02-2004, 21:34
Originally posted by HellBoy
Altså, de har ikke like fet logo som Preem. De har en grønn bjørn for pokker, det slår det aller meste!
Humm... Jeg er nå på en søken etter en helt utrolig phet bensinstasjon logo... hummelumm... I will come back to you on that... :D

Svedge
11-02-2004, 21:57
anthromorph fyr du? furcadia kanskje?

Jeg er bare en simpel furry tegner og ikke noe annet ;), hehe. Har prøvd Furcadia, syns det var kjedelig, hadde det vært noe in-game action ala UltimaOnline, så hadde jeg nok spilt det..

Mosy
11-02-2004, 23:24
Humm... Jeg er nå på en søken etter en helt utrolig phet bensinstasjon logo... hummelumm... I will come back to you on that... :D Hva med YX? Eller hydro texaco om du vil...? Kan jo bli noe ut av det, om du bare "fikser litt" på den. Eller kanskje du skal ha noe en helt plain logo? Agip?

MOzzaD
12-02-2004, 03:03
mn bare ruler.

Batman
13-02-2004, 14:10
Samma om han er fra Scotland eller Irland vel... Poenget er jo at han er KONGEN!!!! Så da gjør det jo ingenting... :D

Hm....prøv å si det til en skotte....tro meg...du vil bli slått ned på stedet!:D

Multiflex
07-03-2004, 22:58
Og hvorfor så mange dynamiske avatarer?
Selvgjort er velgjort sier iallefall jeg, og dømmer alt som er resizet og benyttet nedenom og hjem. Men det er nå meg. :p

Breiker
07-03-2004, 23:13
selvgjort er velgjort ja.. men hvis man ser på avataren din så er den vel ikke så velgjort. og du dømmer alt som er resizet.. hmm jeg mener den var MYE større i fjor jeg

magne
07-03-2004, 23:16
tok bilde av denne med PCtv kortet mitt :P syns det ble fint jeg.. Cartoon Network Eier!

drbass
07-03-2004, 23:35
Det er mye sant i det ja

Breiker
07-03-2004, 23:46
Originally posted by magne
tok bilde av denne med PCtv kortet mitt :P syns det ble fint jeg.. Cartoon Network Eier!

du går uten bukser du og? :D

Multiflex
07-03-2004, 23:54
Originally posted by Breiker
selvgjort er velgjort ja.. men hvis man ser på avataren din så er den vel ikke så velgjort. og du dømmer alt som er resizet.. hmm jeg mener den var MYE større i fjor jeg

Hehe, du får ta en titt på når jeg registrerte meg da, kravet for å ha custom avatar er 10 poster, så jeg kommer nok til å finne på noe lurt så snart jeg har poster nok.

:)

Mosy
08-03-2004, 00:00
Originally posted by Multiflex
Hehe, du får ta en titt på når jeg registrerte meg da, kravet for å ha custom avatar er 10 poster, så jeg kommer nok til å finne på noe lurt så snart jeg har poster nok.

:) Puff. I de riktig gamle dager, da jeg begynte å henge her, måtte man ha 512 posts for å få avatar. (Var egentlig 256, men den ble raskt hevet. Var bare pcbaktus som rakk å få avata før den ble hevet). Da hadde vi til-og-med custom titler som "sparetime abuser"(256-->512), "board whore"(512-->1024), "Der grosse über-pimp"(1024-->2048). Ryktene (Hellboy) vil ha det til at 2024-->4048 var "Slutt å poste, du skremmer meg", men det vil vi vel aldri vite.... Ahh, those where the days. Er bare glad jeg fikk meg avatar på "ærlig" vis ved å fktisk måtte få 512 posts.....

drbass
08-03-2004, 00:04
Jeg og, men jeg syntes det skulle være flere ranks igjen jeg.

Mosy
08-03-2004, 00:05
Originally posted by drbass
Jeg og, men jeg syntes det skulle være flere ranks igjen jeg. We all do...

Multiflex
08-03-2004, 00:14
Originally posted by Mosy
Puff. I de riktig gamle dager, da jeg begynte å henge her, måtte man ha 512 posts for å få avatar. (Var egentlig 256, men den ble raskt hevet. Var bare pcbaktus som rakk å få avata før den ble hevet). Da hadde vi til-og-med custom titler som "sparetime abuser"(256-->512), "board whore"(512-->1024), "Der grosse über-pimp"(1024-->2048). Ryktene (Hellboy) vil ha det til at 2024-->4048 var "Slutt å poste, du skremmer meg", men det vil vi vel aldri vite.... Ahh, those where the days. Er bare glad jeg fikk meg avatar på "ærlig" vis ved å fktisk måtte få 512 posts.....

Har jo vært innom her før, så om jeg hadde vært aktiv fra og med TG01 så hadde jeg nok fått meg en avatar på "ærlig" vis jeg også..
Delvis offtopic var det nå også. :p

magne
08-03-2004, 09:44
Originally posted by Breiker
du går uten bukser du og? :D

ja.. rumpa er rimelig stor derfor blir det 0 bukse :D

Xjill
11-03-2004, 20:50
Et par poster til så får jeg meg avatar også, woohoo! :D

Loffelur
12-03-2004, 14:25
Her har dere kvalitets avater :D Hjemmelaget og politisk korrekt.

Skulle egentlig ha brukt denne (http://home.no.net/loffelur/gal.jpg) Men selv om den er reziset så funker den ikke...

BurnArt
18-03-2004, 15:49
eg har best avatar, bare innrøm det, du syns det du og :)

{Ajax}
20-03-2004, 23:16
Min passer da best til det den er laget til. Forum.

Dette gjør den da den illustrerer en skrikende munn.(Ellernoeidenduren.)

Mosy
20-03-2004, 23:28
Originally posted by {Ajax}
Min passer da best til det den er laget til. Forum.

Dette gjør den da den illustrerer en skrikende munn.(Ellernoeidenduren.) Hehe, det så jeg ikke før nå. Minnet mest om åpningen av Fightclub, for de som husker den veldig godt;).

HellBoy
21-03-2004, 00:18
Originally posted by Mosy
Hehe, det så jeg ikke før nå. Minnet mest om åpningen av Fightclub, for de som husker den veldig godt;).

Penere farger i Fight Club introen. Og dessuten har ikke avataren til Ajax like fett soundtrack ;P

{Ajax}
21-03-2004, 00:55
Hmmm.

Dette må ordnes...;)

HellBoy
21-03-2004, 01:24
Originally posted by {Ajax}
Hmmm.

Dette må ordnes...;)

Vel, den dagen du får Dust Brothers til å lage et soundtrack til avataren din, skal du få custom title her ;)

{Ajax}
21-03-2004, 17:07
Jaa......

Har du et nummer eller mail til dem?

Vil svæært gjerne ha custom title skjønner du....

HellBoy
21-03-2004, 19:28
www.dustbrothers.com ?