Log in

View Full Version : A real american idol

HellBoy
10-02-2004, 17:56
http://www.williamhung.net/

Oh yeah, ta en titt på audition vidoen, utrolig at denna karen ikke vant ;)

Jeg har dog holdt meg langt pokkerivoll unna alt som heter Idol, med unntak av de som er såpass bedritne at de får egne fansider nettopp på dette grunnlag.

[VK]Boogieman
10-02-2004, 18:30
Originally posted by HellBoy
http://www.williamhung.net/

Oh yeah, ta en titt på audition vidoen, utrolig at denna karen ikke vant ;)

Jeg har dog holdt meg langt pokkerivoll unna alt som heter Idol, med unntak av de som er såpass bedritne at de får egne fansider nettopp på dette grunnlag.
LOL2K4!!!! :D Det er noe av det råeste jeg noen gang har sett, som er relatert til Idol... Takk HellBoy! You made my day... :D

[VK]Boogieman
10-02-2004, 18:50
Argh... Hva har du gjort med meg??? Jeg har blitt hekta... ARGH!! Jeg har lastet ned ALT på den siden nå...

drbass
10-02-2004, 20:13
Omg, nice singing:D

Breiker
10-02-2004, 20:35
har en på skolen som hadde passa perfekt.. han halter. går treeegt, beveger få deler av kroppen og snakker dårlig norsk

Mosy
10-02-2004, 23:33
Hater stort sett alt som har med idol å gjøre.... Da er det godt å vite at slike sider finnes:D...

[VK]Boogieman
11-02-2004, 15:21
Sitter og hører på han nå... hehe.. Jeg har blitt totalavhengig... Liker mange av de mixene ass... :D

drbass
12-02-2004, 16:02
Den video mixen var best, eller den jj.mp3 greia

HellBoy
12-02-2004, 17:13
Haha, jeg mente egentlig ikke at noen skulle bli avhengige av greiene her, dersom jeg hører denna karen ljome utover TG04 banner jeg og tar selvkritikk :p

drbass
12-02-2004, 22:19
Tro meg det vil skje:D

[VK]Boogieman
13-02-2004, 18:14
ÅJA!!! Det kommer til å skje HellBoy... Hvis du er ute å går en dag, og hører den, så veit du hvor jeg sitter i hvert fall... :D

Masema
16-02-2004, 13:00
Originally posted by [VK]Boogieman
Sitter og hører på han nå... hehe.. Jeg har blitt totalavhengig... Liker mange av de mixene ass... :D

har lastet ned alt sammen for lenge siden, han er ganske genial.. ;) utrolig bra mix med han også outkast ;)

[VK]Boogieman
16-02-2004, 14:31
Originally posted by Masema
har lastet ned alt sammen for lenge siden, han er ganske genial.. ;) utrolig bra mix med han også outkast ;)
hehe... jah... :D Jeg har lastet ned alle sammen, og jeg må si at de fleste er ganske råe... :D

ZiZe
16-02-2004, 14:38
haha, fyy faan.
Jeg lo når jeg så gjennom de klippene :p
Stakkars kar, er det bare meg eller minte det om starwars kid? :p
hihi, hadde jeg hatt kraftig anlegg skulle jeg spilt det der på tg ;)
men noen andre får gjøre det.
hihi

[VK]Boogieman
16-02-2004, 16:39
Originally posted by ZiZe
haha, fyy faan.
Jeg lo når jeg så gjennom de klippene :p
Stakkars kar, er det bare meg eller minte det om starwars kid? :p
hihi, hadde jeg hatt kraftig anlegg skulle jeg spilt det der på tg ;)
men noen andre får gjøre det.
hihi
En i klanen min skal ha med seg skikkelig anlegg, så bare forbered dere... Det der KOMMER garantert til å høres utover TG... :D

drbass
16-02-2004, 18:38
Da blir jeg glad i allefall:)

[VK]Boogieman
16-02-2004, 18:58
Originally posted by drbass
Da blir jeg glad i allefall:)
Hehe... Det blir jeg oxo... :D Jeg satt og så på den for 5 min siden, og jeg blir ALDRI lei... :D

drbass
16-02-2004, 22:25
Hvilken miks da?

[VK]Boogieman
16-02-2004, 22:51
Hvilken miks da?
Alle... Har de på playlisten, og på repeat... :p

Masema
17-02-2004, 09:54
En i klanen min skal ha med seg skikkelig anlegg, så bare forbered dere... Det der KOMMER garantert til å høres utover TG... :D
Den er fin;) da vet vi hva som blir stander i år istede for "arne!" ;)

[VK]Boogieman
17-02-2004, 12:40
Den er fin;) da vet vi hva som blir stander i år istede for "arne!" ;)
DET hadde vært deilig det!! :D Å slippe Arne og heller høre hans vakre stemme runge utover... Har på følelsen av at den kommer til å bli like utbredt som rosa helikoter eller no... Og alt er HellBoy sin skyld... :D

Masema
17-02-2004, 14:13
DET hadde vært deilig det!! :D Å slippe Arne og heller høre hans vakre stemme runge utover... Har på følelsen av at den kommer til å bli like utbredt som rosa helikoter eller no... Og alt er HellBoy sin skyld... :D

Vel det var jeg som ga han linken ;) så jeg må vel ta på meg litt av "skylden" :p

[VK]Boogieman
17-02-2004, 16:08
Vel det var jeg som ga han linken ;) så jeg må vel ta på meg litt av "skylden" :p
Hehe... Dere kommer sikkert til å angre... Jeg skal gjøre ALT for å få den til å ta helt av... :p

HellBoy
17-02-2004, 19:26
Og alt er HellBoy sin skyld... :D

La oss ta følgende eksempel. Jeg gir ut masser av gratis tyggis, og dersom de som mottar tyggisen spiser såpass mye at de merker de "laxerende effekt" og ødelegger dassen sin er da ikke det min skyld ;)

drbass
17-02-2004, 22:35
Du måtte nesten regne med at slike hits ikke vil bli glemt

[VK]Boogieman
18-02-2004, 01:00
La oss ta følgende eksempel. Jeg gir ut masser av gratis tyggis, og dersom de som mottar tyggisen spiser såpass mye at de merker de "laxerende effekt" og ødelegger dassen sin er da ikke det min skyld ;)
Det er indirekte din skyld... :D Så tenk på det du, når du hører vårt kjære idol runge utover hallen i år... :D

Breiker
18-02-2004, 09:30

kjøp inn 5000 laxerende tyggiser og legg dem i goodie baggene.. hoho.. synes synd på han som ikke vet hvor dassen er da..

[VK]Boogieman
18-02-2004, 11:53
Originally posted by Breiker
kjøp inn 5000 laxerende tyggiser og legg dem i goodie baggene.. hoho.. synes synd på han som ikke vet hvor dassen er da..
Men hvor skal man finne en tyggis som gir en betydelig laxerende effekt ved hjelp av en pakke??

Mosy
18-02-2004, 14:13
Men hvor skal man finne en tyggis som gir en betydelig laxerende effekt ved hjelp av en pakke?? Bare ta vanlig tyggis, sitt oppe en lang natt og sprøyt inn middelet med sprøyte.... Hvis du i tilleg tar et kjent tyggis-merke er også sjansen for at folk spiser tyggisen mye større.

Breiker
18-02-2004, 14:49
Men hvor skal man finne en tyggis som gir en betydelig laxerende effekt ved hjelp av en pakke??

mekke egen.. f. eks en avføringsmiddeltyggis med 100x vanlig effekt. garantert resultat! :D

[VK]Boogieman
18-02-2004, 16:17
mekke egen.. f. eks en avføringsmiddeltyggis med 100x vanlig effekt. garantert resultat! :D
Okaii... Da får du ansvaret for å lage en slik tyggis da... :p

drbass
18-02-2004, 22:28
Jeg hadde spist den selv om jeg visste hva konsekvensene var. Er alltid morro det:D

[VK]Boogieman
18-02-2004, 23:15
Jeg hadde spist den selv om jeg visste hva konsekvensene var. Er alltid morro det:D
Du hadde nok ikke gjort det på TG... Når du tenker på hvor mye tid du mister av TG for å sitte på ramma... :D
Men det kunne vært en konkuranse på scenen da... Jeg er sikker på at noen er gæærne nok til å bli med på en konkuranse der man skal drikke avføringsmiddel, og så stå på scenen så lenge man klarer... Last man standing... :D Hadde vært utrolig morro å se på i hvert fall... :D

Breiker
19-02-2004, 00:27
du mister ikke så mye tid på tg når alle deltakerne står i kø for å komme på do grunnet tyggisen.. men tenk hvor sosialt det ville blitt da

Mosy
19-02-2004, 12:14
du mister ikke så mye tid på tg når alle deltakerne står i kø for å komme på do grunnet tyggisen.. men tenk hvor sosialt det ville blitt da Jeg klarer ikke akkat å se det sosiale i å stå på gangen sammen med en haug andre som driter fordi det er fullrt på dassen.....

Breiker
19-02-2004, 13:56
være sammen med andre = sosialt..
stå i kø eller drite sammen med andre = sosialt..

Masema
19-02-2004, 14:25
være sammen med andre = sosialt..
stå i kø eller drite sammen med andre = sosialt..

joda veldig sosialt, og jævlig lite hygenisk :p
Den konkuransen høres spennende ut.... hva er preimien da? livstids forbruk av avføringsmiddel?

[VK]Boogieman
19-02-2004, 19:30
joda veldig sosialt, og jævlig lite hygenisk :p
Den konkuransen høres spennende ut.... hva er preimien da? livstids forbruk av avføringsmiddel?
Nei... Premien er livstid forbruk av Lambi... :p

drbass
27-02-2004, 12:52
Klart det er sosiakt, men dog ei