Log in

View Full Version : Tror dere det er mulig?

mnett
11-02-2004, 19:11
Heisann

Satte meg i venteliste dagen etter at billetene ble lagt ut. Skal ha 14 billetter så det ble tre ordre på 5,5 og 4.
Av en eller annen rar grunn kom de første fem 260 plasser bak, og de andre 800 plasser bak,
I dag fikk jeg de fem første, de andre ligger nå på plass 240.
Vil kun dra på TG om alle 14 får dra.
Tror dere at jeg har sjanse på å få de andre billetene?

Mosy
11-02-2004, 19:19
Har ikke erfaring med venteliste, men i fjor hører jeg at ca. 800 fikk biletter via ventelisten. Det var også endel, inkludert en kamerat av meg, som kjøpte sin bilett her på forumet. Den ble solgt til samme pris som den ble kjøpt for, og jeg TROR (les: vet ikke) at det var lovlig. Var mange som anonserte på forumet at de ville selge sin bilett og ingen ble stengt av adminfolk. Det gjøres på den møten at den som selger setter kjøperen som user av biletten, så får han pengene sine på en elelr annen mtåe. Skjekk scalper-infon på PTN for detaljer om hvorvidt dette er lov eller ikke *For lat til å skjekke selv*. Mulig dette bare er lov etter at refund-mulighetene utgår i slutten av mars engang. Jeg tror du får 10 biletter, men kan slite litt med de siste 4. Lykke til uansett:).

merilin
11-02-2004, 20:06
du skal ihvertfall IKKE kansellere bestillingen! Jeg slengte meg på ventelista et par uker etter billettslippet. Noen dager før TG fikk jeg billetten. Var på plass 1622 tror jeg. Så det er en sjanse for deg å få de andre billettene, selv om det tar sin tid.

Neurook
11-02-2004, 21:02
Jeg lå på plass 202 når dette startet.. Jeg fikk bilett i natt. Jessda!!

HaanZ
12-02-2004, 08:11
Eg skulle ikkje ha fleire. Jess! Det er ikkje noko problem å selje billettane om du ikkje får tak i alle.

Abuser
10-03-2004, 17:49
Skal de selge de siste Approval billetene eller? Noen som vet det?

De burde gjort det før seatinga.. :(

[VK]Boogieman
10-03-2004, 19:56
Originally posted by Abuser
Skal de selge de siste Approval billetene eller? Noen som vet det?

De burde gjort det før seatinga.. :(
De skal nok selge de jah, men ikke før de er 100% sikre på at det ikke er fler som skal ha de billettene... Så de kommer nok ikke ut for salgs før (jeg tipper) 2 uker før TG... Altså om 2 uker...

4 uker igjen til TG i dag... ikke så altfor lenge igjen nå.... :D