Log in

View Full Version : Kristoffer Schau's hevn

Breiker
11-02-2004, 22:46
Sitter her og gapskratter til enda en episode av Team Antonsen. ( som forøvrig kommer på DVD til sommern ).

Og i starten av dette programmet så jeg enda en av KS's hevner..

På hodet til Harald Eia går det en lang kortklipt stripe med hår..

Hvor skal dette egentlig ende.. blir jo bare bedre og bedre..

Kristoffer Schau's hevn har til nå vært dette:

Utdeling av telefonnret til HE og BT på flygeblad med viktig melding om at de skal prate tulledansk.. Dette måtte jo skje midt på Karl Johan..

( uff ekkelt.. KS i BH og g-streng!.. men bra )

Invitasjon til fest hos HE kl 6 om kvelden når unga skal se barnetv osv..

hvor skal dette ende? noen ønsker??

OgnOmm
11-02-2004, 23:07
Fortsatt bra når de skulle "lure" atle til å bli med janne hjem..

Mosy
11-02-2004, 23:17
Originally posted by OgnOmm
Fortsatt bra når de skulle "lure" atle til å bli med janne hjem.. Hehe, digget "omvendt fordøyelsessystem":D. TA eier alt og alle. Håper på å finne noen som har rippet/tatt opp alle episodene på TG.....

HellBoy
12-02-2004, 06:28
Klarte faktisk å få med meg hele Team Antonsen i går, helt uten påminnelse fra Breiker ;)
Synes egentlig ikke gårsdagens episode var så utrolig bra, men det var jo noen høydepunkter alikevel.

Breiker
12-02-2004, 10:35
Gratulerer Hellboy.. Endelig har du lært å klare deg selv her i den store TVmagasin verdenen!

HaanZ
12-02-2004, 11:41
eg hadde flaks i går. Sat og spelte og lasta litt ned og prata med folk og spelte og plutseleg såg eg på klokka. 22:29. *Sprang til TV'en* Og slik er det kvar dag Team Antonsen går. Eller, nokon gonger er klokka 23...

drbass
12-02-2004, 16:06
Team antonsen er genialt, men syntes fortsatt ut i vår hage er bedre

HellBoy
12-02-2004, 17:16
Originally posted by drbass
Team antonsen er genialt, men syntes fortsatt ut i vår hage er bedre

Fanget i norsk film-episoden var utrolig hysterisk.

Folk som gir hverandre fem. Jente som blir knadd på puppene - og liker det. Øldrikking med ekstremt bratt flaskeføring. Vi er på en norsk film fest!

...Pål Bang-Hansen er hallik?

:D

merilin
12-02-2004, 21:00
Originally posted by Mosy
Håper på å finne noen som har rippet/tatt opp alle episodene på TG.....

Det er en fyr som kaller seg Vidde på freakforum.nu (http://www.freakforum.nu), og han har ihvertfall rippa 4 episoder som jeg vet. Han skal ihvertfall på TG04 :)

drbass
12-02-2004, 22:22
Sorry borry, jeg sier bare grunker og gryyyn. Haha jeg digger den episoden

HellBoy
12-02-2004, 22:32
Huzzah. Jeg husker å se på Team Antonsen i dag òg! =)

drbass
13-02-2004, 00:39
Gjett hvem som glemte det da:mad: :confused:

Breiker
13-02-2004, 07:56
jølsrud se på meg når jeg snakker til deg. se på meg når jeg snakker til deg jølsrud.. faen kommer ikke over den setningen.

klarer heller ikke å få det grufulle synet av KS i tanga ut av hodet heller..

noen som har den nederlanske "låta/teksten/sangen"?

Batman
13-02-2004, 14:14
Du finner jo alle episodenen deres hittil på www.nrk.no da...under webtv...men jeg ANER ikke hvordan du ripper streamvid. da......:mad:

ZpiFF
13-02-2004, 14:45
*kremt* nettransporter2

:)

Batman
13-02-2004, 23:04
Originally posted by ZpiFF
*kremt* nettransporter2

:)

Du mener at det funker? Hm...skal lite ikke teshe ut det...få jeg det til kan du få alle episodene fra meg i vinterlanet vårt mosy...

Edit: Would ya care for givin`me a link? Søkte villt overal t men fant bare 4 koreanske sider....og NEI....det er et av de morrospråkene jeg IKKE kan...:mad:

HellBoy
14-02-2004, 11:55
Dette får dere isåfall ta i privat, da dere nå diskuterer er kopiering av kopibeskyttet materiale. Og uansett er Google (http://www.google.com) vår alles venn :)

Batman
14-02-2004, 12:33
Sorry Hellboy! Det var bare rent hypotetisk!;) It won`t happen again! I promise!