Log in

View Full Version : Hvor ble den av?

Masema
15-02-2004, 20:42
Hvor ble den ord leken av? jeg likte den.. :D noe og gjøre på når jeg satt på skolen og kjedet ræven av meg...

[VK]Boogieman
15-02-2004, 21:29
Originally posted by Masema
Hvor ble den ord leken av? jeg likte den.. :D noe og gjøre på når jeg satt på skolen og kjedet ræven av meg...
Den ble stengt for tredje året på rad av vår kjære HellBoy... :) Han liker ikke helt sånne har jeg funnet ut... Vi prøver igjen, og igjen... År etter år... Men han ser ikke vitsen i det, og stenger tråden.... Men, Men... Bedre lykke neste år... :D

Masema
15-02-2004, 21:37
Originally posted by [VK]Boogieman
Den ble stengt for tredje året på rad av vår kjære HellBoy... :) Han liker ikke helt sånne har jeg funnet ut... Vi prøver igjen, og igjen... År etter år... Men han ser ikke vitsen i det, og stenger tråden.... Men, Men... Bedre lykke neste år... :D

jah bedre lykke neste år :p

Breiker
15-02-2004, 23:33
neste gang blir det vel /delete_user topicstarter tenker jeg..

drbass
16-02-2004, 18:40
Skjønner i grunn ikke why, kan jo ha det litt morro vi også

Breiker
16-02-2004, 18:40
grunnen til at boogie ligger foran meg er på grunn av Zpiff ord ass spill el noe

[VK]Boogieman
16-02-2004, 18:57
Originally posted by Breiker
grunnen til at boogie ligger foran meg er på grunn av Zpiff ord ass spill el noe
Ehhh... nei... Jeg hadde faktisk ikke 800 posts på den derre... I løpet av de årene det spellet har kommet, så har jeg vel hatt max 300 tipper jeg... Hvis ikke mindre... Jeg leder jo nesten med 1000 posts på deg da... :D

HellBoy
16-02-2004, 20:50
Er dette faktisk noe å diskutere? Den tråden er reinkarnasjonen av idioti, og fortjener å bli stengt. Da dette ikke er noe å diskutere, så stenges denne tråden òg.