Log in

View Full Version : Selve billetten

Robbern
16-02-2004, 19:06
Jeg har et spørmål angående billetten?!
Den printede versjonene (ikke det at det er flere, eller??)
Ja når man kommer dit(Vikingskipet) skal man bare gi den til persjonene som står der, og dem skanner dem inn og jeg får et badge eller noe sånt????

Har et spørmål om Braceletten også jeg så at den var nesten lik billetten(eller var ganske lik) Hvordan er det med den???
Skal man vise den fram i postkontoret????

MvH Robbern

Tor
16-02-2004, 19:40
Hvis du bestiller armbånd via posten kan du bare glemme biletten, da behøver du ikke den mer. Det som beviser at du kan komme inn i Vikingskipet da, er armbåndet.

Dersom du ikke har bestilt armbånd via mail, og ikke har noe form for ptn-kort/visa-kort/mastercard, er det den printede versjonen av biletten som gjelder. Hvis det er som i fjor, må du vise den til dem som sitter og skal registrere deg, og de setter på deg armbånd og deler ut goodiebagen til deg.

For å få utlevert armbåndet på postkontoret tror jeg du må kvittere for at du er deg, og vise fram noe legitimasjon eller noe. Det er for at ikke noen andre enn akkurat deg kan komme og ta armbåndet ditt. Der behøver du ikke biletten i det hele tatt...

merilin
16-02-2004, 20:25
du må huske å ta godt vare på billetten din hvis du ikke har PTN-kort eller braceletservice. for billetten kan bare "bippes" inn en gang. dumt hvis den blir stjålet.

[VK]Boogieman
16-02-2004, 20:28
Og hvis du printer ut billetten, så putt den for guds skyld i en plastmappe... For hvis den blir våt, så blir strekkoden uleselig, og da må man ta billetten manuelt, og det tar mye lenger tid for deg og alle andre i køen...

Robbern
16-02-2004, 20:39
Takk takk Jeg har Bracelett hvis det er noen som lurer:confused:

Robbern
17-02-2004, 09:43
[i] goodiebagen til deg.[/B]

Hva er det Goodiebag???

Tor
17-02-2004, 15:53
En goodiebag er en pose med forskjellige ting som du får når du kommer til TG.

I fjor inneholdt den et blad, informasjon om studieretninger ved NTNU, en dvd, den berømte t-skjorta og sikkert noe mer jeg har glemt :)

[VK]Boogieman
17-02-2004, 16:05
Originally posted by Tor
En goodiebag er en pose med forskjellige ting som du får når du kommer til TG.

I fjor inneholdt den et blad, informasjon om studieretninger ved NTNU, en dvd, den berømte t-skjorta og sikkert noe mer jeg har glemt :)
I fjor var vel goodiebaggen en liten skuffelse må jeg vel si... Årene før har det vært litt bedre ting der, som nakkestøtte ol. Håper de fikser no bra i år...

aklla
18-02-2004, 13:30
i fjor var det ikke noe spennende, jeg kastet hele posen etter jeg hadde tatt ut t-skjorten, de bør ha noe bedre i år...

Robbern
18-02-2004, 14:09
OK

Tell
18-02-2004, 15:51
Originally posted by Tor
I fjor inneholdt den et blad, informasjon om studieretninger ved NTNU, en dvd
En DVD? Denne har jeg helt oversett!

Kan du utdype innholdet?

[VK]Boogieman
18-02-2004, 16:06
Originally posted by powerbook
En DVD? Denne har jeg helt oversett!

Kan du utdype innholdet?
Hva??? Jeg har aldri sett en DVD i goodiebaggen... Hva inneholdt den??

Mosy
18-02-2004, 17:27
Originally posted by [VK]Boogieman
Hva??? Jeg har aldri sett en DVD i goodiebaggen... Hva inneholdt den?? Me niether, me niether... DVD? Nuh er jeg virkelig forundret?? Kan jeg virkelig ikke huske...

[VK]Boogieman
18-02-2004, 19:51
Originally posted by Mosy
Me niether, me niether... DVD? Nuh er jeg virkelig forundret?? Kan jeg virkelig ikke huske...
Kanskje det var en eller annen reklame DVD som lå inni det gratis bladet som var der??

Mosy
18-02-2004, 20:06
Kanskje det var en eller annen reklame DVD som lå inni det gratis bladet som var der?? Hmm, hvis det er blitz du snakker om så kan det jo hende. Batman fant jo en demo av Splinter Cell, og var mer eller mindre opptatt med det store deler av onsdagen. Det kan ha vært en DVD, men jeg skjekket aldri ut den DVDen. Tenkte at det kunne jeg gjøre hjemme, men så ble den bare liggende:p.

[VK]Boogieman
18-02-2004, 20:40
Hmm, hvis det er blitz du snakker om så kan det jo hende.
Trudde det (ex)bladet het Bitz jeg...

Mosy
18-02-2004, 20:45
Trudde det (ex)bladet het Bitz jeg... Jepp, Bitz var det selvfølgelig. Har ikke sett på det siden jeg fikk det på TG, så du får ha meg unskyldt.

[VK]Boogieman
18-02-2004, 21:09
Jepp, Bitz var det selvfølgelig. Har ikke sett på det siden jeg fikk det på TG, så du får ha meg unskyldt.
Den er grei... hehe... Hadde en kamerat som skreiv for Bitz... Men nå existerer det jo ikke mer, så han fikk naturligvis sparken... :(

Tell
20-02-2004, 21:07
Men nå existerer det jo ikke mer, så han fikk naturligvis sparken... :(
Bitz hadde vel kanskje ikke verdens største sjanse for å overleve... med en dønn-"seriøs" profil.

[VK]Boogieman
21-02-2004, 15:21
Originally posted by powerbook
Bitz hadde vel kanskje ikke verdens største sjanse for å overleve... med en dønn-"seriøs" profil.
De hadde mye bra... Jeg leste det i hvert fall... Men det var vel kanskje fordi min kamerat gav meg litt "innside-information" som gjorde meg litt mer intressert...