Log in

View Full Version : Ptn kort

Swep
18-02-2004, 17:41
Noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar før man får ptn kortet hvis man valgte det på bestillinga av billettene?

/Swep\

[VK]Boogieman
18-02-2004, 19:50
Originally posted by Swep
Noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar før man får ptn kortet hvis man valgte det på bestillinga av billettene?

/Swep\
Det er uvisst, men jeg vil tippe at de sender det et par uker etter bestillingen, så tar det jo vanlig postgang...

Mosy
18-02-2004, 20:09
I tillegg sendes det sikkert rekomandert. Og med tanke på hvor lang tid andre ting tar, som f.eks å fikse serveren eller få opp valg av seater så tror jeg du kan satse på å få det før TG... Noe mer sikkert svar kan ingen andre enn PTN gi deg. Husk at det er PTN, og ikke KANDU eller TG som sender deg kortet...

[VK]Boogieman
18-02-2004, 20:39
Originally posted by Mosy
I tillegg sendes det sikkert rekomandert. Og med tanke på hvor lang tid andre ting tar, som f.eks å fikse serveren eller få opp valg av seater så tror jeg du kan satse på å få det før TG... Noe mer sikkert svar kan ingen andre enn PTN gi deg. Husk at det er PTN, og ikke KANDU eller TG som sender deg kortet...
Humm... Glemte det jeg... Ja, da kan det nok ta en liten stund... Titt i postkassen din 2 uker før TG du... :D

Swep
19-02-2004, 11:04
Hehe. Takk for svarene :)

[VK]Boogieman
19-02-2004, 19:22
Originally posted by Swep
Hehe. Takk for svarene :)
Bare hyggelig... Gjør hva vi kan da vettu... :D