Log in

View Full Version : TA sketsjene

Breiker
18-02-2004, 22:00
vel hvis du vil ha manus til TA sketsjene.. så finner du de her:

http://www.nrk.no/programmer/tv/team_antonsen/0.html?p_saksunivers_id=20028 faen så bra enkelte av dem er på papiret og.

og en annen ting:
- Idol er som en karaoke kveld uten alkohol.. jeg trenger alkohol for å høre på det der.

[VK]Boogieman
18-02-2004, 22:15
Originally posted by Breiker
vel hvis du vil ha manus til TA sketsjene.. så finner du de her:

http://www.nrk.no/programmer/tv/team_antonsen/0.html?p_saksunivers_id=20028 faen så bra enkelte av dem er på papiret og.

og en annen ting:
- Idol er som en karaoke kveld uten alkohol.. jeg trenger alkohol for å høre på det der.
hehe... TA ruler assa...

Nest siste TA begynner om 15 min...

Breiker
18-02-2004, 22:23
stemmer.. blir bra.. skal hente meg noe å drikke på nå..

drbass
18-02-2004, 22:26
Jeg var ute å gikk på ski istad, er hjemme å fyrer pils nå, syntes jeg fortjener det:D

Breiker
18-02-2004, 23:01
hahaha.. hvem tar seg best ut som hore var konge da..

utrolig bra..

Bård tufte fortjente å vinne.. faen som han i volvo'n kjørte fort.

Mosy
18-02-2004, 23:03
Hold faen meg på å dette av stolen under den hore-sketchen... :D. Lo godt da ja:)

[VK]Boogieman
18-02-2004, 23:13
Fytti Hælvette det var en bra episode... Med Den Haag, og ikke minst hore-sketsjen... Han ene som ville plukke opp Bård gassa jo helt sinnsykt når han så at det var Bård da... :D Det var så utrolig bra... Og harald sin etterligning av Prinsesse Ragnhild er så utrolig rå!!! :D

*vente på DVD'n*

Breiker
19-02-2004, 00:29
tok av den ja.. synd at eia ikke var med.. kan hende han hadde slått tufte da.. Eia som liten skolejente i skoleuniform.

*grøssss*

[VK]Boogieman
19-02-2004, 19:32
tok av den ja.. synd at eia ikke var med.. kan hende han hadde slått tufte da.. Eia som liten skolejente i skoleuniform.

*grøssss*
hehe... Men, men... Siste episode i kveld... Gleder meg til å se hva de finner opp som en Grand Finale..

HellBoy
19-02-2004, 20:42

*grøssss*

"*grøss*" du liksom, kom igjen og indrømm at du har en liten Harald Eia i skoleuniform-fetsish ;)

[VK]Boogieman
19-02-2004, 23:33
JAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!
Som jeg forsto det, så var ikke dette den siste episoden av TA... Jeg mener at jeg hørte Harald Eia si under rulleteksten at "Vi sees neste uke!!!"
Noen som kan bekrefte dette???

"Gå mot lyset i enden av tunellen, før toget treffer deg!"

Mosy
20-02-2004, 09:30
Originally posted by [VK]Boogieman
JAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!
Som jeg forsto det, så var ikke dette den siste episoden av TA... Jeg mener at jeg hørte Harald Eia si under rulleteksten at "Vi sees neste uke!!!"
Noen som kan bekrefte dette???

"Gå mot lyset i enden av tunellen, før toget treffer deg!" Eneste stedet jeg har hørt at siste episode var nå, var her på forumet. I første episode sa også Bård at vi skal sees i hle vinter.... *Håpe inderlig*

HellBoy
20-02-2004, 10:05
Jeg er en link (http://www.nrk.no/programoversikt/p.sg?p_artikkel_id=&p_forhandsvis_flg=0&p_format=HTML&p_type=prog&p_fom_dag=25&p_fom_mnd=2&p_fom_ar=2004&p_periode=denneuken&p_nrk1=NRK1&p_soketekst=antonsen&p_knapp=Vis+nedenfor)

Som dere kan se (om linken over funker) så vil vi få Team Antonsen neste uke òg.

Mosy
20-02-2004, 18:28
Originally posted by HellBoy
Jeg er en link (http://www.nrk.no/programoversikt/p.sg?p_artikkel_id=&p_forhandsvis_flg=0&p_format=HTML&p_type=prog&p_fom_dag=25&p_fom_mnd=2&p_fom_ar=2004&p_periode=denneuken&p_nrk1=NRK1&p_soketekst=antonsen&p_knapp=Vis+nedenfor)

Som dere kan se (om linken over funker) så vil vi få Team Antonsen neste uke òg. YAY. Enda en uke med TA:D. Best.

[VK]Boogieman
21-02-2004, 15:37
Håper de fortsetter i mange uker fremover... De gutta fortjener virkelig å få leve som konger!

Tell
21-02-2004, 23:25
Originally posted by [VK]Boogieman
Håper de fortsetter i mange uker fremover... De gutta fortjener virkelig å få leve som konger!
Akk, akk. All things must come to an end, I'm afraid.

Gleder meg til haugevis med DVD-plater med ekstramateriell!

[VK]Boogieman
22-02-2004, 21:04
Originally posted by powerbook
Akk, akk. All things must come to an end, I'm afraid.

Gleder meg til haugevis med DVD-plater med ekstramateriell!
TA DVD'n kommer ut til våren... Gleder meg helt utrolig mye! :D