Log in

View Full Version : ventelista

Drako
23-02-2004, 18:01
Jeg ligger nå på plass 250.
Startet på rundt 650 tror jeg...
er det fortsatt håp?... er det noen andre måter å skaffe billetter på? Jeg må på TG.. :(
Jeg hadde aldri tenkt meg at alle billettene skulle forsvinne på noen timer.. gæli irriterende, og jeg hadde faktisk tid til å sitte hele natta også, men jeg gidda ikke for jeg trodde ikke de skulle forsvinne så fort :/
uansett, er det fortsatt håp?..

evil_t
23-02-2004, 20:03
Billetten forsvant jo ikke på ett par timer da. Tok nesten 12timer. Og om du _måtte_ på TG så hadde du sittet hele natta.

Masema
23-02-2004, 20:38
Originally posted by evil_t
Billetten forsvant jo ikke på ett par timer da. Tok nesten 12timer. Og om du _måtte_ på TG så hadde du sittet hele natta.

riktig! måtte du på tg så hadde du sittet natten slik som alle oss andre ;)
ps: tror neppe du får billiett :p *erte*

[VK]Boogieman
23-02-2004, 23:37
Det er nok en bitteliten sjangs... De overflødige billettene (type: foreigner, game, demo) blir lagt ut til salgs... Og i tillegg er det mange som ikke får med seg at det er dems tur til å bestille, når de har muligheten, og de mister plassen sin... Ikke gi opp før en uke før TG (da de sperrer samtlige billetter for seating og userchange)

Drako
24-02-2004, 14:57
okey. Hva skjer så om jeg så får billett 1 uke før TG...? Jeg skal nemlig sitte sammen med en større gruppe på rundt 30 folk, jeg får vel ikke reservert plass der da, gjør jeg vel? Så jeg må vel sette ut de fire billettene jeg har rundt omkring.. èn der, og èn der osv. ... eller?

[VK]Boogieman
25-02-2004, 20:24
Originally posted by Drako
okey. Hva skjer så om jeg så får billett 1 uke før TG...? Jeg skal nemlig sitte sammen med en større gruppe på rundt 30 folk, jeg får vel ikke reservert plass der da, gjør jeg vel? Så jeg må vel sette ut de fire billettene jeg har rundt omkring.. èn der, og èn der osv. ... eller?
Dess nermere tg kommer dess mindre sjangs har du for å få sitte sammen med folk du kjenner...

merilin
25-02-2004, 22:30
Originally posted by Drako
Du kan alltids spørre noen om å få bytte sete med folk på TG. Sjansen er kanskje ikke så stooor, men det kan være noen snille nerder/nerdinner :)

[VK]Boogieman
26-02-2004, 16:06
Originally posted by tarie
Du kan alltids spørre noen om å få bytte sete med folk på TG. Sjansen er kanskje ikke så stooor, men det kan være noen snille nerder/nerdinner :)
De fleste nerder/nerdinner er ganske så geme og snille, så lenge det ikke går ut over utstyret til personen... Det er bare snakk om overtaling (bestikkelse)... :D

HaanZ
28-02-2004, 16:00
Originally posted by [VK]Boogieman
De fleste nerder/nerdinner er ganske så geme og snille, så lenge det ikke går ut over utstyret til personen... Det er bare snakk om overtaling (bestikkelse)... :D

Greia er at denne personen da ikkje får sitje med sine vennar, om du ikkje er så ekstremt heldig at denne personen er eit individ som har kludra seg ned ved sidan av dine vennar.

[VK]Boogieman
28-02-2004, 20:46
Originally posted by HaanZ
Greia er at denne personen da ikkje får sitje med sine vennar, om du ikkje er så ekstremt heldig at denne personen er eit individ som har kludra seg ned ved sidan av dine vennar.
Ånei... Det skjønnte jeg ikke... duuuuhhh...

HaanZ
28-02-2004, 21:06
Originally posted by [VK]Boogieman
Ånei... Det skjønnte jeg ikke... duuuuhhh...

Ville berre påpeike det... :D

[VK]Boogieman
29-02-2004, 23:32
Originally posted by HaanZ
Ville berre påpeike det... :D
Now thats the real forum spirit... :D