Log in

View Full Version : stol på gathering.org sier crewet

phunkee
03-03-2004, 12:06
Alt som blir sagt på IRC og forum er bare rykter, på www.gathering.org kommer det riktige.

Før billettslippet så sies det på forumet "det går til helvete igjen". Gathering.org påstår at billettene vil bli solgt unna på 45 minutt.

01.03.04 står det på gathering.org om plassreservering "An exact date is not yet set, more information about this will come later today or tomorrow."

I dag er det 03.03.04 og jeg konkluderer med at gathering.org igjen kommer med feil tidsangivelser ;)

krage
03-03-2004, 13:40
Originally posted by phunkee
Alt som blir sagt på IRC og forum er bare rykter, på www.gathering.org kommer det riktige.

Før billettslippet så sies det på forumet "det går til helvete igjen". Gathering.org påstår at billettene vil bli solgt unna på 45 minutt.

01.03.04 står det på gathering.org om plassreservering "An exact date is not yet set, more information about this will come later today or tomorrow."

I dag er det 03.03.04 og jeg konkluderer med at gathering.org igjen kommer med feil tidsangivelser ;)

De er flinke til å rote med klokkeslett :P

Breiker
03-03-2004, 13:44
hehe.. det stemmer det.. selv om det er litt pirkete det du har gjort.. men den som venter på no godt. venter ikke forgjeves!

krage
03-03-2004, 13:48
Originally posted by Breiker
hehe.. det stemmer det.. selv om det er litt pirkete det du har gjort.. men den som venter på no godt. venter ikke forgjeves!

pirkete å påpeke at det tok _mange_ timer før bilettsalget kom i gang?

Mosy
03-03-2004, 17:17
Dårlig opplegg. I fjor kom seatreserveringen på 1. mars. Nå er det 3. mars, og vi vet ikke engang når den skal komme på.... vææ. Vil ikke ha dårlig tid. (Relativt sett:p)

[VK]Boogieman
03-03-2004, 18:22
Det ender sikkert med at plassreserveringen kommer til å være et par dager før TG, og vi kommer til å få vite det 5 min før det hele begynner, sånn at vi har extra god til til å organisere oss... :D

Mosy
03-03-2004, 19:09
Originally posted by [VK]Boogieman
Det ender sikkert med at plassreserveringen kommer til å være et par dager før TG, og vi kommer til å få vite det 5 min før det hele begynner, sånn at vi har extra god til til å organisere oss... :D Nah. Blir sikekrt ikke plassreservering i det hele tatt. Alle må løpe å ta de plassene de vil ha... I slike tilfeller er jo vi nordmenn VELDIG flinke til å ta hensyn til andre;).

Iminzilion
03-03-2004, 20:47
hehe :P *gleder meg til de åpner for valg av plasser :D

divz0r
03-03-2004, 22:21
ikkeno

D`Arcy
03-03-2004, 23:50
Ja, det er godt dere setter pris på oss.

plassreservering starter 7. mars for grupper på mer enn 12 personer, alle andre kan reservere tre dager senere.

(Og ang. de 45 minuttene, honestly, det var basert på stresstesten, mer som en funfact enn en faktisk prediction.)

evil_t
04-03-2004, 00:05
Originally posted by D`Arcy
Ja, det er godt dere setter pris på oss.

plassreservering starter 7. mars for grupper på mer enn 12 personer, alle andre kan reservere tre dager senere.
Har jeg gått glipp av noe siden jeg ikke kan velge seater enda! Hadde muligens lønt seg med det før man begynner selve seatinga.

krage
04-03-2004, 00:06
(Og ang. de 45 minuttene, honestly, det var basert på stresstesten, mer som en funfact enn en faktisk prediction.)

Tror denne tråden også var ment som en funfact :)

Foresten er designet på sidene flott, skikkelig imponert :D

D`Arcy
04-03-2004, 00:07
Originally posted by raud-fyr
Foresten er designet på sidene flott, skikkelig imponert :D
Tusentusen takk :) Brilliantly fint å høre, egentlig. :P

D`Arcy
04-03-2004, 00:09
Originally posted by evil_t
Har jeg gått glipp av noe siden jeg ikke kan velge seater enda! Hadde muligens lønt seg med det før man begynner selve seatinga.
relax, det kommer (og ja før 7.)

phunkee
04-03-2004, 02:57
Tror denne tråden også var ment som en funfact :)

Var det. Litt frustrert over manglende info i år og strengt tatt synes jeg nå det er lovlig seint å la oss velge seater noen få dager før seatinga starter. Tar nok opp det i "kritiser TG04 tråden" når den kommer når TG er over.

evil_t
04-03-2004, 07:05
Fremdeles ingen mulighet for å velge seater!!:mad:

Xell
04-03-2004, 07:07
relax, det kommer (og ja før 7.)

så fint da, men seriøst, det hadde vært fint om grupper på 25-35 (som jeg vet eksisterer) hadde fått litt mer enn 3 dager å organisere seg på. Så seater valget skulle vært der for lenge siden. Det finnes ingen grunn til at man ikke kan la dette valget være der helt fra starten av. Skulle gjerne fått en offisiell forklaring (en reel en ikke nåe svadagreier) på hvorfor man drøyer det så lenge med å la folk velge seater.

edit: quota feil :P

HellBoy
04-03-2004, 08:45
Originally posted by evil_t
Fremdeles ingen mulighet for å velge seater!!:mad:

Det er (om jeg husker rett) owner av billetten som må sette seater.

Xell
04-03-2004, 09:59
joda det er owner som må sette seater, men selv når valget ikke er der er det litt vanskelig for owner å gjøre det!

phunkee
04-03-2004, 12:52
Tror nå faktisk at user også kan forandre seater da. Det er forøvrig noe man burde fått vite. Uansett så kan ingen velge seater for øyeblikket :\

per
04-03-2004, 13:46
holder på å kontakte personer ang. dette...

jeg REGNER med at det blir løst snart..

phunkee
04-03-2004, 14:15
Godt å høre :)

Breiker
04-03-2004, 23:53
pirkete å påpeke at det tok _mange_ timer før bilettsalget kom i gang?

det var ikke billettsalget jeg snakket om ( var litt vanskelig å forstå ut fra det jeg skrev ) var heller datoen om seater sakene.

aklla
05-03-2004, 08:30
kan ikke bare crew legge de lappene tilfeldig ut på bordene da, så slipper vi det maset om seater og slikt :D

[VK]Boogieman
05-03-2004, 16:41
Originally posted by aklla
kan ikke bare crew legge de lappene tilfeldig ut på bordene da, så slipper vi det maset om seater og slikt :D
Humm... Det var ikke så dårig ide... Da kommer jo folk til å bli kjent med nye mennesker i hvert fall... :D

Men å bare gi oss noen få dager på å organisere oss, er jo dyreplaging... Vi er 15-16 stykker (se, jeg har ikke organisert meg nok til å vite hvor mange vi er) og jeg sliter skikkelig nå, med å finne ut alt mulig om hvor vi skal sitte, og hvem som skal sitter hvor i forhold til hverandre... ARGH!! STRESS!!

phunkee
05-03-2004, 17:03
Hehe, hvor vi skulle sitte i hallen, i forhold til hverandre og hvem som skulle være seater hadde vi avklart på forhånd. Så det var bare å logge inn på PTN å skifte heldigvis.

Problemet er at arrangørene ikke kan regne med at alle sitter forann PCen hele tida og kan sjekke tg.org hvert femte minutt. En av oss er i India for tida (7-14 dager). Kan si jeg er veldig glad for at det var jeg som kjøpte billett til ham og derfor velge seater for ham.

[VK]Boogieman
07-03-2004, 18:03
Hehe, hvor vi skulle sitte i hallen, i forhold til hverandre og hvem som skulle være seater hadde vi avklart på forhånd. Så det var bare å logge inn på PTN å skifte heldigvis.

Problemet er at arrangørene ikke kan regne med at alle sitter forann PCen hele tida og kan sjekke tg.org hvert femte minutt. En av oss er i India for tida (7-14 dager). Kan si jeg er veldig glad for at det var jeg som kjøpte billett til ham og derfor velge seater for ham.
akkurat det problemet har jeg... Har en som er i militæret, og han har ikke med seg mobben... Og han har ikke satt meg som seater... Og reserveringen begynner NUH!!

phunkee
07-03-2004, 18:21
Vel bare la det være en åpen plass hos dere. Veldig lite trolig at noen begynner å tette hull på 1 mann allerede nå ;)

[VK]Boogieman
09-03-2004, 17:47
Vel bare la det være en åpen plass hos dere. Veldig lite trolig at noen begynner å tette hull på 1 mann allerede nå ;)
Det fiksa seg... Han var hjemme alikevel, uten at jeg visste det... :D Så nå er alle plassert og [VK] er VELDIG klar for TG... "Bare" 28 dager igjen...