Log in

View Full Version : PTN kort og armbånd

Tycan
05-03-2004, 14:54
Jeg har bestilt PTN kort, en for hver billett jeg har kjøpt(3). Jeg lurer på hva de vil gjøre og om det får meg fortere frem i køen. Og jeg skjønner ennå ikke helt det med armbånd. Er det sånn at det er en egen kø for dem med armbånd eller? og kan man kjøpe armbånd etter at man har kjøpt billetter? Håper på svar

Ps first post på forum, woohoo!

[VK]Boogieman
05-03-2004, 16:35
Originally posted by Tycan
Jeg har bestilt PTN kort, en for hver billett jeg har kjøpt(3). Jeg lurer på hva de vil gjøre og om det får meg fortere frem i køen. Og jeg skjønner ennå ikke helt det med armbånd. Er det sånn at det er en egen kø for dem med armbånd eller? og kan man kjøpe armbånd etter at man har kjøpt billetter? Håper på svar

Ps first post på forum, woohoo!
PTN kortet fungerer som en billett, for dette og kommende LAN som PTN selger billetter for. PTN kortet er altså et alternativ til papirbilletten. Så når du kommer på TG, så må du stå i kø, for å vise PTN kortet ditt (som de har lagret billetten på) og så får du armbåndet som gir deg adgang til TG. Etter det har ikke PTNkortet noen spesiell funksjon frem til neste gang du kjøper en LAN bilett gjennom PTN.
Armbåndet du kan bestille gjennom Gathering siden på PTN blir sendt hjem til deg via rekomandert post. Da har du armbåndet hjemme og slipper derfor køen for å plukke opp armbåndet. Men låsemekanismen til armbåndet blir ikke sendt med, så du må stå i en annen kø for å feste båndet når du kommer på TG. Denne køen vil forhåpentligvis gå fortere, siden man bare skal feste armbåndene.
Man kan bestille armbåndene i posten etter man har kjøpt billettene...

PS: 3334'th post on forum, woohoo! :)

Tycan
06-03-2004, 15:20
Hvis jeg har kjøpt tre billetter og tre ptn kort, skal jeg ha en billett på hvert kort?

|-LoX-|
06-03-2004, 15:41
Originally posted by Tycan
Hvis jeg har kjøpt tre billetter og tre ptn kort, skal jeg ha en billett på hvert kort? Det kommer an på hva du egentlig mener...
Har du kjøpt billetter for deg selv og to andre eller tre billetter til deg selv?
Dersom det første er tilfelle må de to andre registrere kortene på sine respektive konti.
Om du skal ha alle billettene selv har du kjøpt to kort du ikke trenger...

Tycan
06-03-2004, 15:56
jeg har kjøpt billetter til meg og tre andre, takk for infoen ;)