Log in

View Full Version : Har DU bestlit armbånd?

{Ajax}
09-03-2004, 16:42
Hvor mange der ute er det som faktisk har bestilt armbånd?

Bare greit å vite liksom.

Djspritus
09-03-2004, 16:50
Kameraten min har bestilt til oss :)

[VK]Boogieman
09-03-2004, 17:40
Jeg har PTN kort, og jeg skal ned kvelden før, så jeg veit ikke om jeg skal betale penger for å få armbåndet i posten... Men jeg er ikke 100% sikker enda...

Mosy
09-03-2004, 19:04
Jeg har bestillt armbånd til hele gjengen..... Er ikke helt sikker på hvordan det praktiske gjøres der, men me får sjau.... tiden vil fise osv.

tech
09-03-2004, 20:56
Jeg har ikke bestilt armbånd, hvorfor betale 80 kr for armbånd, når PTN kort funker helt fett? Køen er da ikke såå lang og hva er vitsen med og ha armbånd da, like greit og bruke ptn kortet mitt, brukte ikke 10ern for ingenting :P

Swep
09-03-2004, 22:58
Originally posted by tech
Jeg har ikke bestilt armbånd, hvorfor betale 80 kr for armbånd, når PTN kort funker helt fett? Køen er da ikke såå lang og hva er vitsen med og ha armbånd da, like greit og bruke ptn kortet mitt, brukte ikke 10ern for ingenting :P

Nå er det ikke alle som har PTN kort da...

tech
09-03-2004, 23:12
Originally posted by Swep
Nå er det ikke alle som har PTN kort da...

nå utalte jo jeg egentlig om mine egne meninger da og jeg har ptn kort;P jaja, formulrte meg kanskje litt feil. og faktisk, nå kan man jo bestille ptn kort da :)

aklla
10-03-2004, 08:55
sånn det ser ut her er det jo flere som blir i den armbånd køen enn i de 2 andre, kanskje det er best å skrive ut en billett, og bruke den... :p

når får vi de båndene?

Swep
10-03-2004, 10:25
Originally posted by aklla
sånn det ser ut her er det jo flere som blir i den armbånd køen enn i de 2 andre, kanskje det er best å skrive ut en billett, og bruke den... :p

når får vi de båndene?
De blir sendt 2-3 uker før TG ;)

phunkee
10-03-2004, 13:43
Har vel mer tro på 2-3 DAGER før TG. De liker å stresse oss litt ;)

Mosy
10-03-2004, 14:17
Originally posted by phunkee
Har vel mer tro på 2-3 DAGER før TG. De liker å stresse oss litt ;) Jau, men de PRØVER å sende dem litt tidlig, slik at det ikke er krise om de blir forsinket i postgangen eller andre steder...

Xell
10-03-2004, 14:25
Neida... de sier at de prøver å sende de ut, men 2 uker før tg når folk begynner å spørre etter de kommer vi ikke til å høre et knyst. De er veldig filnke til å skule seg bak denne "alt som du ser andre steder enn på TG siten er bare rykter og spekulasjoner, men på siten skriver de minimalt og all info kommer sent. Sidend et er så mye "rykter og spekulasjoner" overalt synes jeg de kunne vært litt flinkere til å bekrefte/avkrefte disse på siten etter hvert som de oppsto.

[VK]Boogieman
10-03-2004, 15:34
Alle ting som TG-crew prøver for første gang blir en fiasko... Man så det med 1. gang man brukte PTN.. Og første gang man brukte køsystemet innenfor PTN.. Så det forundrer meg ikke om Bracelet servicen blir en fiasko den oxo...

tech
10-03-2004, 15:48
Originally posted by [VK]Boogieman
Alle ting som TG-crew prøver for første gang blir en fiasko... Man så det med 1. gang man brukte PTN.. Og første gang man brukte køsystemet innenfor PTN.. Så det forundrer meg ikke om Bracelet servicen blir en fiasko den oxo...

tja, var vel OK det første og andre året med ptn, i år var det garrantert verst..

frode
12-03-2004, 20:45
Når man har bestilt armbånd, kan man bare flashe det og valse rett inn klokka 9 da, eller blir det kø uansett?

tech
12-03-2004, 21:23
så vidt jeg veit så er det bare og gå til inngangen og få sec til og feste armbåndet skikkelig for deg og gå inn

Mosy
12-03-2004, 21:45
Men man kan jo tro at køen vil bli litt værre for å komme inn i skipet, hvertfall hvis man må få crew til å feste armbåndene...

[VK]Boogieman
13-03-2004, 19:05
Originally posted by tech
tja, var vel OK det første og andre året med ptn, i år var det garrantert verst..
Det var garatert værst i år jah... Men første året de brukte PTN så satt jeg i 6 timer... Så det var valdig ille da og...

magne
14-03-2004, 23:05
hmm jeg har ikke armbånd, eller PTN kort.. skal stå i 4 timers køen jeg :) skal dra klokka 12 på den dagen så jeg slipper unna køen:D

[VK]Boogieman
14-03-2004, 23:17
Nå har jeg bestilt armbåndene i posten... Hvis PTN roter nå så klikker jeg!

Mosy
15-03-2004, 00:29
Nå har jeg bestilt armbåndene i posten... Hvis PTN roter nå så klikker jeg! Du som var SÅ klar på å stå i kø? Hva har verden kommet til?

[VK]Boogieman
15-03-2004, 06:42
Originally posted by Mosy
Du som var SÅ klar på å stå i kø? Hva har verden kommet til?
Vi fant ut at det var det beste... Jeg var veldig innstillt på å stå i kø, men 3 av de andre jeg har bestilt for hadde ikke PTN kort... Og ingen av oss hadde laserprinter... Så derfor endte det opp med at vi bestilte armbåndene...

tech
15-03-2004, 15:20
Vi fant ut at det var det beste... Jeg var veldig innstillt på å stå i kø, men 3 av de andre jeg har bestilt for hadde ikke PTN kort... Og ingen av oss hadde laserprinter... Så derfor endte det opp med at vi bestilte armbåndene...

pøøh.. det med laser printer er bullshit.. funker fett med en vanlig fargeprinter. og hvorfor ikke heller bestille ptn kort? like greit, synes jeg da..

Mosy
15-03-2004, 15:40
Ja. PTN-kort MÅ man liksom ha...

[VK]Boogieman
15-03-2004, 23:03
Originally posted by Mosy
Ja. PTN-kort MÅ man liksom ha...
Jeg har, men det har ikke de andre... Og siden de andre ikke bruker PTN utenom TG, så har ikke de kjempe bruk for kortet siden de kan bestille armbåndene hjem...

Pez
20-03-2004, 12:39
når slutter partyticket å selge armbåndene?

og, hvis jeg ikke er eieren av en billet, men bare brukeren, må eieren bestille armbåndene for meg da?

[VK]Boogieman
21-03-2004, 21:35
Originally posted by Pez
når slutter partyticket å selge armbåndene?

og, hvis jeg ikke er eieren av en billet, men bare brukeren, må eieren bestille armbåndene for meg da?
Det er eieren av billetten som bestiller bracelet service... Men det er desverre for seint nå... Billettene er allerede "shippet"