Log in

View Full Version : Vil vi ha ranks igjen??

[VK]Boogieman
09-03-2004, 18:38
Det var en gang... For lenge, lenge siden.. Da vi forummembers hadde andre kule titler.. Etter som hvor aktive vi var... Vil vi ha det tilbake eller ikke?? Skal vi få HellBoy, ved hjelp av en underskriftskampanje, til å sette opp ranks igjen??

Breiker
09-03-2004, 19:00
ja for pokker.. i hvertfall sette opp slik at forumhore 1 og 2 får no annet enn Forum member

vi er jo dette forumets ryggrad!

|-LoX-|
09-03-2004, 20:40
Jeg er fornøyd med at spamnivået gikk ned, og føler ikke noe stort behov for å gjeninnføre det.

Breiker
09-03-2004, 20:45
vel jeg synes i hvertfall jeg og boogie kunne fått det.. det er jo vi som er mest aktive her :D

Mosy
09-03-2004, 21:26
Klart vi vil ha ranks.. i hvertfall ikke at ALLE skal ha samme tittel... Det med post-counten kan jeg forstå... Får jo være grenser for spam...

HellBoy
09-03-2004, 22:24
Altså, dette har blitt diskutert umåtelig mange ganger og det begynner å bli kjedelig - Nei, forskjellige titles vil ikke komme tilbake sånn helt med det første iallefall, og det fører bare til utrolig mye spamming.

Og spamnivået er høyt nok fra før ;)

HaanZ
10-03-2004, 08:19
Originally posted by HellBoy
Altså, dette har blitt diskutert umåtelig mange ganger og det begynner å bli kjedelig - Nei, forskjellige titles vil ikke komme tilbake sånn helt med det første iallefall, og det fører bare til utrolig mye spamming.

Og spamnivået er høyt nok fra før ;)

Det at du fjerna custom-ranks var berre lusent!

aklla
10-03-2004, 08:49
nå poster man vel ikke på forumet her bare for å få en bedre rank, dette er vel ett sted for diskusjon, spørrsmål, og slikt, ikke for spaming, og "poste masse for å bli forumhore" eller noe

HaanZ
10-03-2004, 08:58
Originally posted by aklla
nå poster man vel ikke på forumet her bare for å få en bedre rank, dette er vel ett sted for diskusjon, spørrsmål, og slikt, ikke for spaming, og "poste masse for å bli forumhore" eller noe

du har ikkje vore her lenge

aklla
10-03-2004, 09:08
Originally posted by HaanZ
du har ikkje vore her lenge

jeg har ikke det nei, men hva har et med saken å gjøre?
det er vel i januar eller no jeg meldte meg på her...

HaanZ
10-03-2004, 10:01
Originally posted by aklla
jeg har ikke det nei, men hva har et med saken å gjøre?
det er vel i januar eller no jeg meldte meg på her...

Berre det at du ikkje kjenner dette forumet enda. Det har riktignok vorte litt bedre, men det du beskriv ovanfor er rett og slett ikkje realiteten. Alle på Topp10 er spammarar, unntatt Hellboy for han endra postcounten sin til 1337.

|-LoX-|
10-03-2004, 13:05
(...), unntatt Hellboy for han endra postcounten sin til 1337. Jeg regner med at du refererer til 2001, da Hellboy satte postcounten sin til 1337, men satte den ned igjen etter noen dager?

Så vidt meg bekjent har Hellboy skrevet det antallet innlegg han står med pr. dags dato.

Selv kan jeg tilskrives en del spam i et visst ordassosiasjonsspill, men bortsett fra den tråden prøver jeg å aldri skrive noe i en tråd med mindre jeg mener at jeg tilfører diskusjonen noe.
Ordassosiasjonsspillet var spam - ingen tvil om det - men på den andre siden var hele tråden det. Jeg synes det er helt greit uten slike spill her, men vil si at generell spam i ellers meningsfulle tråder er atskillig verre.

Men jeg ser helt klart problemet med å slippe løs forumet igjen. Rett før vi alle ble 'Forum Members' kom det veldig mange nye tråder med mer eller mindre svada som rett og slett forsøplet forumet.

Og da kommer jeg tilbake til assosiasjonsspillet:
På generell basis kan slike forumleker være grei underholdning, men dette forumet har til tider så mange brukere at man kan oppleve at Off-Topic blir litt for Off-Topic om det slippes løs.

Og angående ranks... Hvem kan med hånden på hjertet si at de ikke ville se frem til å overskride grensen til neste rank? Og når man gleder seg til det er også risikoen tilstede for at man skal skrive noen unyttige innlegg pga. manglende kreativitet.

Jeg synes ikke vi behøver noen ekstra underholdning i form av titler å hige etter. Slik forumet er i dag holdes fokus mer mot diskusjonene, hvilket av meg regnes i positiv retning.

[VK]Boogieman
10-03-2004, 16:12
ok... Jeg tror vi har kommet frem til at det ikke kommer til å bli endret på... Men kan vi i hvert fall skifte på forum member statusen??? Den er jo så überkjedelig... Føler meg så ubetydelig... *snufs*

HellBoy
10-03-2004, 17:32
Vel, for å ta det med custom titles - det har aldri vært meninga at folk skal ha det, eneste som har vært med titles er de som var fastsatte og som endret seg for hvor mange polls man fikk, endret seg vel ved 128, 256, 512, 1024, 2048 and so forth.

Og hva postcounten min angår, så ble den som sagt endret til 1337 første året forumet var oppe, men det førte tydeligvis til at mange her var på gråten, så jeg var nobel og satt tilbake til den orginale postcounten så folk ble lykkelige igjen.

Og HaanZ, du er en bitter fjott ;)

[VK]Boogieman
10-03-2004, 22:37
Vel, for å ta det med custom titles - det har aldri vært meninga at folk skal ha det, eneste som har vært med titles er de som var fastsatte og som endret seg for hvor mange polls man fikk, endret seg vel ved 128, 256, 512, 1024, 2048 and so forth.
Likte det systemet jeg... Riktig nok blei det en del spamming... Men det var da morro... :D

HaanZ
11-03-2004, 08:45
....

Og HaanZ, du er en bitter fjott ;)

eg er alt, ein av delane må jo føre fram ;) Å vere unik på eit forum er eit mål. Det treng ikkje vere spamcounten, berre det at eg ikkje er akkurat som ein av dei som registrerar seg og ikkje skriv eit einaste innlegg. Pepsi er fortsatt favorittdrikken din.

Apocalypse Dude
11-03-2004, 16:20
Du er lol

HellBoy
11-03-2004, 18:36
Å vere unik på eit forum er eit mål. Det treng ikkje vere spamcounten, berre det at eg ikkje er akkurat som ein av dei som registrerar seg og ikkje skriv eit einaste innlegg. Pepsi er fortsatt favorittdrikken din.

Vel, det skal du ha - du poster iallefall ting, noe mange andre her òg gjør, men flertallet er vel passive deltagere i diskusjonene som holdes er.

Og hva Pepsi angår, jeg drikker kun brus som blandevann, Pepsi smaker høgg og Cola er sukkerlake. ;)

[VK]Boogieman
11-03-2004, 19:37
Vel, det skal du ha - du poster iallefall ting, noe mange andre her òg gjør, men flertallet er vel passive deltagere i diskusjonene som holdes er.

Og hva Pepsi angår, jeg drikker kun brus som blandevann, Pepsi smaker høgg og Cola er sukkerlake. ;)
Må vi virkelig klare å forvrenge denne tråden over til Cola vs pepsi kampen?? snart mangler vi bare en som sier at vi må rope Arne...

Apocalypse Dude
11-03-2004, 19:46
Vi må rope arne!
AAAAAAARNEEEEEE

HellBoy
11-03-2004, 21:47
Originally posted by [VK]Boogieman
Må vi virkelig klare å forvrenge denne tråden over til Cola vs pepsi kampen?? snart mangler vi bare en som sier at vi må rope Arne...

Det var bare et svar på tiltale, og det er jo opp til nestemann som svarer på ting om det skal tas videre, noe det egentlig er en grunn til. Dessuten er jeg imot begge, så da blir det ikke så mye Pepsi vs. Cola uansett.

Denne tråden kan vel egentlig få lov til å dø nå, da dere ikke får tilbake custom titles.