Log in

View Full Version : Har betalt, men ingen billetter?

Ch1p
13-03-2004, 15:52
Jeg og 2 andre fikk billetter til tg gjennom ventelistesystemet og betalte gjennom nettbank dagen vi fikk dem.
Men nAr det naerma seg betalingsfristen sA sto det fremdeles at vi ikke hadde fAtt billettene. Vi sendte mail til partyticket og fikk 2 dagers utsettelse.
Vi stakk sA til banken og sjekka om vi hadde sendt riktig. Det hadde vi...og sA skaffa vi kvitering pA at vi hadde betalt.
Dermed ba vi om faks fra partyticket sA vi kunne sende over kviteringen, men... partyticket sa at kvitering ikke var gyldig nok bevis???
Fristen gikk ut og idag har vi ikke billetter og er ca 2000 kr fattigere:S

Hva skal vi gj0re?

Har sendt mail til partyticket idag, og satser pA at det skal gA bra..

Hackman
13-03-2004, 15:59
WTF.. det er jo ikke riktig i hele tatt... Hvis dere har kvittering så MÅ dere få ticket.. Hvis ikke så saksøk dem eller meld det til forbrukerrådet.. Dette

per
13-03-2004, 17:14
som dere allerede har fått beskjed om..

papir biten er ikke uten videre godtatt som kvitering..nei

men det vi sa var at vi gjerne ville ha informasjonen på den..

dette har blitt sendt til PTN i denne saken..

nå er det bare EN liten detalj som holder igjen saken...

BANKER ER IKKE ÅPNE I HELGA!

så da er det vanskelig å sjekke før helga er over.

Og Hackman..de har kvitering fra banken på at de har sendt penga, ikke på at vi har mottatt dem.
dette vil bli sjekket oppmot banken på mandag.

PS: dere har ikke mista billettene.

vasp
13-03-2004, 18:00
Jeg er den som har bestilt og ikke fått dem, når jeg nå går inn på min partyticket acc, så står det ikke payment pending lenger! det står: " "
Nemlig: ikke no!
Dette må jo bety at min bestilling er blitt slettet!
Jeg har kvitering fra banken.. dett burde da være nok..
Skal jeg ha ett bank stempel eller noe?
Håper dette kan fixes :(

-vasP-

per
13-03-2004, 19:24
Vaneligvis tar vi ikke slikt public..men..

Status er ikke at den har blitt slettet av oss..men at vi ikke har motatt info om at payment har kommet inn..

hadde den blitt slettet så kunne jeg ha sett det i din "account history".

Allt papir som skannes inn og/eller skrive ut av egen skriver er ikke "godtatt" kvittering.

du forstår hvorfor ikke sant ?

MEN..som jeg sa.. infoen på den kvitteringen du HAR fått har du sendt til oss..og det vil bli tatt hånd om når det er MULIG å få informasjon om saken fra banken, og gjett hva..banker er STENGT i helgen så..ikkeno mer fra oss før vi får kontakt med banken til uka.

og nei.. do not assume ..den er ikke "sletta"...da hadde det stått at den hade vært sletta..

bestillingen er flyttet til "Venter på betaling status"

btw..dette er det siste jeg kommer til å ta om saken i public fora..du kommer til å få mail så fort vi har fått sjekket status med banken din.

vasp
13-03-2004, 20:29
Ja jeg forstår hvorfor det ikke er gyldig når den er scannet, men kunne sendt i brev.
Fint den ikke er slettet, puster lettet ut nå! :)
Jeg skal sitte med nesa limt til skjærmen og vente på mail! :cool:

1000takk

-vasP-