Log in

View Full Version : The Countdown

{Ajax}
16-03-2004, 00:06
Ladies and Gentlemen, Meine Damen unt Herren, Mesdames et messieurs, Signore e signori, Señoras y caballeros.

Den tiden nærmer seg...... ja den tiden ja... den tiden der timer blir til dager, dager blir til uker og uker blir til måneder.

Nei, jeg snakker ikke om landbruksfestivalen i østfold, jeg snakker selvfølgelig om... de sarte få ukene før The Gathering.

Mange opplever disse som smertefulle og forferdelige, andre nervepirrende og spennende. Det alle gjør disse ukene, er å telle ned. En nedtellingsprosses som er lengre enn listen med argumentene mot Bush.

Men fatt mot dere trofaste kjempere, tiden er der snart, Tg er rett rundt svingen og i år med Direct Fiber linje.

Så fatt mot dere sarte sjeler... og hold ut.

Mosy
16-03-2004, 00:19
Så sant, så sant. Godt sagt. Personlig kjenner jeg mye rastløshet, uro og sommerfugler i tiden før TG. Serlig når jeg tenker på TG sitter på forumet, ser på gamle bilder og filmer fra TG eller bare tenker på TG:D. Er ikke så ille ennuh, selv om jeg kjente det ekstra godt når jeg leste denne posten/skriver dette...

phunkee
16-03-2004, 01:01
Skal vi se, siden jeg ikke kommer meg på TG04 er det ehm ja 372 dager igjen :(

Tror jeg glemmer TG og prøver å fokusere på noe annet jeg.

[VK]Boogieman
16-03-2004, 06:45
I dette øyeblikk er det 22 dager 2 timer 16 minutter og 31 sekunder igjen... Og jeg holder på å daue her... Hvorfor kunne ikke TG vært 3 uker før påsken?? Da hadde det jo begynnt i morgen.. :)

HellBoy
16-03-2004, 09:30
Påsken passer egentlig veldig bra for meg, har noen konserter jeg må rekke før jeg drar på TG, og det hadde blitt mye kluss med jobb og slikt ;P

magne
16-03-2004, 10:10
tenk at dte bare er 3 uker igjen.. sykt :D uff har snart tentamen.. det er det eneste minus jeg har i hodet..:D :confused:

|nEmO|
16-03-2004, 14:09
Jeg har tatt den obligatoriske turen til sverige og endelig fått billettene mine, så nå er jeg klar til TG !!
Mangler bare å få satt sammen Spacesaver'en min ...

"TG Here I Come!!"

evil_t
16-03-2004, 18:04
Originally posted by magne
tenk at dte bare er 3 uker igjen.. sykt :D uff har snart tentamen.. det er det eneste minus jeg har i hodet..:D :confused: bare tentamen! Har 2 eksamener og 8 prøver. (særiøst) Det dug det:rolleyes:

Jeg har tatt den obligatoriske turen til sverige og endelig fått billettene mine, så nå er jeg klar til TG !! Mangler turen, men er ferdig med spacesaveren.

Norsmurf
16-03-2004, 22:52
Vel.. jeg har hverken tatt sverigeturen, eller bygd hylle/spacesaver...

i tillegg har jeg ørten prøver, en av dem heldags, og fremføring av et særemne igjen.. så..

stop whining.. :P

evil_t
16-03-2004, 23:16
Jeje.:p

Mosy
17-03-2004, 00:36
Hmm, har vel noen prøver før TG jeg også, burde kanskje lese litt. Men hvem klarer vel det, når det nå bare er 3 uker til TG:D.

ZpiFF
17-03-2004, 08:58
Har følgende punkter igjen på listen før jeg er klar:
Sverige (Denne søndagen)
Bygge hylle (Har ikke råd til spon)
Bygge spacesaver til dama
Mekke banner
Kle høytalerne i rosa plysj

IalociN
17-03-2004, 14:59
Originally posted by ZpiFF
Har følgende punkter igjen på listen før jeg er klar:
Sverige (Denne søndagen)
Bygge hylle (Har ikke råd til spon)
Bygge spacesaver til dama
Mekke banner
Kle høytalerne i rosa plysj

Følgende punkter står igjen:

Skaffe noe mer lys inni PCen
Samle Route68 til den obligatoriske Sverigeturen og et pre TG-Lan (neste helg)
Skaffe en flatskjerm
Bli frisk nok til å dra.......

Men men men....jeg står over rosa plysj.

Mosy
17-03-2004, 15:03
Hmm, må gjøre litt med PCn jeg også ja. Fpr pakke fra microplex i dag, som jeg skal bruke litt tid på, også må jeg rydde... på PCn that is:p. Brenne/slette massevis. Også sikekrt noe mer.

[VK]Boogieman
17-03-2004, 18:45
Jeg har ikke tatt sverigeturen enda jeg... for den skal jo ikke tas før noen få dager før TG... Så den blir nok tatt Lørdag før TG... Eller Mandag... Eller kanskje Tirsdag... Fikk den tlf jeg ventet på i dag... Sjefen ringte og sa: Det er fikset... Nå har du fått fti fra jobb noen dager sånn at du kan dra tidlig på TG...

WEEEEE!!! :D

Mosy
17-03-2004, 19:30
Originally posted by [VK]Boogieman
Jeg har ikke tatt sverigeturen enda jeg... for den skal jo ikke tas før noen få dager før TG... Så den blir nok tatt Lørdag før TG... Eller Mandag... Eller kanskje Tirsdag... Fikk den tlf jeg ventet på i dag... Sjefen ringte og sa: Det er fikset... Nå har du fått fti fra jobb noen dager sånn at du kan dra tidlig på TG...

WEEEEE!!! :D WEEEEE, har fått fiksa vikar i russetide og jeg:D. Og Påsken er ikke noe problem når man jobber på en barneskole;)

[VK]Boogieman
17-03-2004, 22:51
Originally posted by Mosy
WEEEEE, har fått fiksa vikar i russetide og jeg:D. Og Påsken er ikke noe problem når man jobber på en barneskole;)
Det var ikke noe stort poblem for meg heller... Jeg jobber i Ringnes og jobben min er avhengig av at butikkene er åpne... Så jeg hadde fri fra Onsdag ettermiddag... Men jeg ville ikke komme så seint på kvelden, så jeg skaffa meg to dager fri... :)

OgnOmm
17-03-2004, 23:04
Fikse fri fra jobb -> Check.. det er produkjsonsstans, så da var det lett å få fri.
Sverige -> Planleggingsdag på onsdag 24, så da blir det svensketur da.
Data -> Funker bra, kanskje ta en formatering en gang like oppunder tg. Må skaffe headset (koss 3aat eller sennheiser) og blåtann så jeg får kobla teflon (je teflon, ikke telefon) til dataen.
Hylle -> er på vei.. begynnte i dag.
Campingvogn -> sjekka den i dag, og konstaterte at alt så bra ut, men gassbeholder er tom og må byttes.

Duffy85
17-03-2004, 23:30
Har vist fri fra neste uke jeg -1 dag med informatikk tentamen. Skal blir godt ja, 3 uker med ferie :D Bare så dere veit det lissom ;)

[VK]Boogieman
18-03-2004, 06:40
Originally posted by Duffy85
Har vist fri fra neste uke jeg -1 dag med informatikk tentamen. Skal blir godt ja, 3 uker med ferie :D Bare så dere veit det lissom ;)
Jaja... Da får du loffe rundt hjemme da, mens jeg tjener ca 30.000 som jeg skal bruke opp på TG... :D Foretrekker det jeg... :)

Duffy85
18-03-2004, 11:41
Jaja... Da får du loffe rundt hjemme da, mens jeg tjener ca 30.000 som jeg skal bruke opp på TG... :D Foretrekker det jeg... :)
Teiten :mad:

[VK]Boogieman
18-03-2004, 18:46
Originally posted by Duffy85
Teiten :mad:
Men jeg er en rik teiten på TG.. :)

ZpiFF
19-03-2004, 07:40
Ja det er ikke så ille å ha full lommebok på TG nei hihi. Har allerede brukt en haug med penger som jeg egentlig skulle ha til TG og får lønn igjen siste dagen på TG så jeg får vel låne meg en haug eller to.

Anlegg er satt inn i bilen nå så på søndag blir det svensketur =)

[VK]Boogieman
19-03-2004, 18:46
Ja det er ikke så ille å ha full lommebok på TG nei hihi. Har allerede brukt en haug med penger som jeg egentlig skulle ha til TG og får lønn igjen siste dagen på TG så jeg får vel låne meg en haug eller to.

Anlegg er satt inn i bilen nå så på søndag blir det svensketur =)
Jeg får en fet lønning på torsdagen under TG... Så frem til det må jeg leve på de 15.000 jeg får i lønn neste torsdag... Skal nok klare det... :)

wiak
02-04-2004, 22:08
Det er 4days 10hrs 52mins 31secs til The Gathering 2004

[VK]Boogieman
04-04-2004, 00:12
Originally posted by wiak
Det er 4days 10hrs 52mins 31secs til The Gathering 2004
nei... det er 3 dager 8 timer 48 minutter 21 sekunder...

krage
04-04-2004, 01:16

Og til forum treffet er det:
4 days, 18 hours, 44 minutes, and 38 seconds

wiak
04-04-2004, 07:10
nei det er 3days 1hr 50mins 18secs ! :D

ZpiFF
04-04-2004, 12:58
Nei det er 2 days 20 hours 1 minutes 9 seconds

:) Har fortsatt ikke mekka hylle hehe

[VK]Boogieman
04-04-2004, 13:24
Nei det er 2 days 20 hours 1 minutes 9 seconds

:) Har fortsatt ikke mekka hylle hehe
nei, nei, nei... Det er 2 dager 19 timer 35 minutter 41 sekunder... :D