Log in

View Full Version : Pro-gamers ticket

MADMystify
16-03-2004, 16:48
Hei!

Jeg forstod ikke helt det opplegget med pro-gamer plassene.

Hvordan søker man? Jeg har 5 vanlige biletter, er det mulig å gjøre disse om til pro-gamers, om søknaden blir innvilget?

[VK]Boogieman
17-03-2004, 18:46
Originally posted by MADMystify
Hei!

Jeg forstod ikke helt det opplegget med pro-gamer plassene.

Hvordan søker man? Jeg har 5 vanlige biletter, er det mulig å gjøre disse om til pro-gamers, om søknaden blir innvilget?
Hva er vitsen med pro gamer ticket hvis du har vanlig ticket fra før??

|-LoX-|
17-03-2004, 20:40
Så vidt jeg skjønner er det ikke avsatt noe spesielt område til Gamer-billetter, de skal altså sitte i det ordinære området. Poenget med disse billettene er, så vidt jeg skjønner, å sikre at de skikkelig gode gamerne får billetter, selv om de ikke kjøper billetter i "det store rushet".

Ettersom du allerede har billetter, er det ikke noe poeng i å få disse omgjort.
Dette forutsetter selvsagt at jeg ikke har misforstått noe, men jeg kan ikke se at det er avsatt noe område til disse billettene, og de medfører heller ingen andre fordeler.

MADMystify
18-03-2004, 17:55
Da må jo det være noe feil i systemet:

"Benefits:

All our participants will get a "goodiebag" on arrival, which previously have contained quite some treats. :)

People with demoscene-tickets will be seated in our special demoscene-area.
This is our creative corner and is ment to bring the creative people at The Gathering closer together. If you have bought a normal ticket but would like to be seated in the demoscene-area, you can convert your ticket by contacting us and supplying the same information as people requesting demoscene-tickets does. People with professional gamer-tickets will be able select seats like people with normal tickets."

"goodiebag" Hva inneholder den?
Jeg mener jeg leste et sted at det var litt større plass. men har sikkert bommet på den ja...

Men Hva er da egentlig poenget?:rolleyes: ---> "Jeg er progamer-dude, derfor slipper jeg å sitte oppe til kl 04:00 samme dag som skole, bare fordi jeg er så "god"""

per
18-03-2004, 18:08
fordi 90% av dere er slike hyperaktive små duracell bunnies når billettene slippes :D

neida..

Vi vil gjerne ha bra competitions. båd i demo og i game.

for å få med oss de beste så strekker vi oss litt lenger..

bra turneringer/innleveringer = god PR for TG = GOOD THANG(tm)

[VK]Boogieman
18-03-2004, 18:44
Originally posted by MADMystify

"goodiebag" Hva inneholder den?

Goodiebaggen kan inneholde hva som helst... Det er forskjellig fra år til år, og man får ikke vite hva den inneholder før man får den... Eneste man veit er der, er årets TG t-skjorte som samtlige tg deltagere får.

Noe som goodiebaggen har inneholdt tidligere år er:

- Masse reklame

- Blader

- sovepute

- TP-kabel

osv...