Log in

View Full Version : Stoler?

Xjill
20-03-2004, 22:57
Hva slags stoler er det på TG egentlig? Plastikk? Tre? Gode / dårlige? Har hatt litt dårlig erfaring med stoler på LANs før...

{Ajax}
20-03-2004, 23:03
Standard plastikk.

Samme plastikk som er på en del skoler og lignende.

Xjill
20-03-2004, 23:05
Huff sann... :(

Sist LAN jeg var på hadde sånne stoler også, siste dagen hadde jeg jæla vondt på baksiden av leggene, konkluderte med at det var pga av altfor liten blodtilførsel til dem. Tror vi må ha oss noen compoer som involverer bevegelse ;)

Mosy
20-03-2004, 23:06
Er to forskjellige stoiler som brukes. Ene typen er dårlig hvit plasikkstol, som allerede er nevnt. Den andre typen er Sort (eller grå? husker ikke) plastikk med tynt blått stoff i sete og rygg. Hakket bedre med andre ord;).

oycob
20-03-2004, 23:15
De hvite plastikkstolene er helt grusomme, men de som er så heldige at de får de andre (som meg i fjor ;)) har ikke noe å klage over :cool:

Xjill
20-03-2004, 23:17
Om å komme såppass tidelig at du kan bytte med noen som ikke har komt enda altså? ;) :D

Mosy
20-03-2004, 23:26
Originally posted by Xjill
Om å komme såppass tidelig at du kan bytte med noen som ikke har komt enda altså? ;) :D Da blir du busta, tror de blir satt "half'n'half" i skipet. Tror noen vil reagere om det står en hvit kjip stol blandt alle de digge;).

Xjill
20-03-2004, 23:28
Hmm... Det er vel bare å bytte om på alle stolene på raden det! :rolleyes:

Mosy
20-03-2004, 23:30
Hmm... Det er vel bare å bytte om på alle stolene på raden det! :rolleyes: Da skal du komme in/ha veldig god tid/ha en god del flaks/være mange mennesker. Når alle slipper inn klokka 9 skal det godt gjøres å finne en heel rad der ingen har satt seg;).

stidz
21-03-2004, 10:55
men jeg så jo mange som bytta stoler i fjor. jeg hadde med egen jeg så trengte ikke det. var jo en som hadde kasta en stor fin skinstol første dagen der oxo. kunne sikkert tatt den og. den lå jo i kontaineren

[VK]Boogieman
21-03-2004, 21:34
Det er en god del (sånne som meg) som har med seg egne stoler, og da ender opp med å flytte den stolen som står der fra før. Så hvis man er tidlig ute, så kan man lett sikre seg en digg stol ved å tråle radene etter noen som har byttet den ut...
(PS: Hvis det er digge stoler på rad 4 og 5, så kommer det en del der fra... :) )

evil_t
21-03-2004, 22:45
Er ni ledige ved rad 27. Førstemann til mølla for først malt.

Batman
22-03-2004, 14:58
Er jo ikke så stwess med hagestoler da...er jo bare å ta med seg en slik putegreie til hagestoler...de fleste har vel det...og da blir den minst like "padda" som de andre stolene...

Mosy
22-03-2004, 18:31
Originally posted by Batman
Er jo ikke så stwess med hagestoler da...er jo bare å ta med seg en slik putegreie til hagestoler...de fleste har vel det...og da blir den minst like "padda" som de andre stolene... Riktig. Hmm, tror uansett at vi har hatt de digge stolene hvert år uansett:D. Sikkert fordi vi sitter stort sett samme sted hvert år;).

[VK]Boogieman
22-03-2004, 19:23
Originally posted by Mosy
Riktig. Hmm, tror uansett at vi har hatt de digge stolene hvert år uansett:D. Sikkert fordi vi sitter stort sett samme sted hvert år;).
Det virker som de plasserer de digge stolene på samme sted hvert år ja... Så jeg tipper at de digge stolene blir plassert fra rad 1 og oppover til de ikke har fler...

Batman
22-03-2004, 21:06
Da skal de ha ganske mange siden vi sitter i midten...og mosy...vi hadde IKKE digge stoler opprinnelig ifjor...diss bøffa noen!:D Selv satt jeg på deilig hvit plastikk ahgestol....mmm....plastikkfliser i ræva...herlig!:D

[VK]Boogieman
22-03-2004, 22:24
Da skal de ha ganske mange siden vi sitter i midten...og mosy...vi hadde IKKE digge stoler opprinnelig ifjor...diss bøffa noen!:D Selv satt jeg på deilig hvit plastikk ahgestol....mmm....plastikkfliser i ræva...herlig!:D
Jaja... Kommer nok en gang til å ha med meg min egen deilige kontorstol, med polstret sete og rygg... Så det blit nok ikke noen sjanglete, harde plastikstoler som er akkurat for små til at det er digg å sitte på dem i forhold til bordet... :)

stidz
22-03-2004, 23:59
jeg fikk digg stol på f4 i fjor.

Xjill
23-03-2004, 14:34
Jaja... Kommer nok en gang til å ha med meg min egen deilige kontorstol, med polstret sete og rygg...

*Sukk* Litt kav å drasse med seg en kontorstol helt fra Bergen til Hamar, selv om den blir foirholdsvis liten når jeg "slår den samman" dvs gjør den minst mulig

Mosy
23-03-2004, 15:42
*Sukk* Litt kav å drasse med seg en kontorstol helt fra Bergen til Hamar, selv om den blir foirholdsvis liten når jeg "slår den samman" dvs gjør den minst mulig Kontorstolen min kom flatpakket den, men jeg har ikke tenkt å ta den med uansett. Klarer meg med de stolene som er.

Batman
23-03-2004, 16:41
Originally posted by [VK]Boogieman
Jaja... Kommer nok en gang til å ha med meg min egen deilige kontorstol, med polstret sete og rygg... Så det blit nok ikke noen sjanglete, harde plastikstoler som er akkurat for små til at det er digg å sitte på dem i forhold til bordet... :)

Det er da man bygger dem opp! Med pappplater og stæsh

krage
23-03-2004, 16:51

Eller ganske enkelt bare sette flere oppå hverandre, funker med de hvite plaststola, men ikke de "digge" når så mange tar med seg egen stol er et plente av "ledige" man kan låne til å stable 2,3,4 oppå hverandre og tilegg hjelper man jo crew med å rydde i og med at de slipper å stable disse oppå hverandre etterpå....

[VK]Boogieman
23-03-2004, 16:55
Men det er bare slit... :) Vil ha så lite slit, og sitte så digg som over hodet mulig... Og kontorstolen fungerer fint som en liten tralle på vei inn i skipet og.. :)

HaanZ
23-03-2004, 17:04
Eg bytta stol på TG03. Tek med meg puteting og tang og kjem høgare med det. Sit midt i salen R34S37

krage
23-03-2004, 17:07
tenker jeg tar med meg no pute å greier er uansett digg til sovinga... :D

[VK]Boogieman
23-03-2004, 18:49
Originally posted by raud-fyr
tenker jeg tar med meg no pute å greier er uansett digg til sovinga... :D
Jada... Pute er digg til å sove med... Men faktisk ikke til å sitte på i lengre tid...

Xjill
23-03-2004, 20:28
Jada... Pute er digg til å sove med... Men faktisk ikke til å sitte på i lengre tid...

Greit å kunne bytte på mykt/hardt underlag også da -> litt variasjon, så blir vel ergonomi folka fornøyd også :D

[VK]Boogieman
24-03-2004, 18:36
Greit å kunne bytte på mykt/hardt underlag også da -> litt variasjon, så blir vel ergonomi folka fornøyd også :D
Joa... Men det er veldig plagsomt å ikke sitte på samme underlag hver dag da? Røven min hadde blitt lettere irritert i hvert fall... :)

krage
24-03-2004, 18:49
Originally posted by [VK]Boogieman
Joa... Men det er veldig plagsomt å ikke sitte på samme underlag hver dag da? Røven min hadde blitt lettere irritert i hvert fall... :)

hørt om at forandring fryder?

[VK]Boogieman
25-03-2004, 17:52
Originally posted by raud-fyr
hørt om at forandring fryder?
Ja... har det... Men forandring fryder ikke på TG... :)

Robbern
29-03-2004, 23:12
Er det lov til å ha med en kontorstol??(det er ikke en sånn stor en )

CEO
29-03-2004, 23:15
Originally posted by Robbern
Er det lov til å ha med en kontorstol??(det er ikke en sånn stor en )

Seff, så lenge du ikke bruker noe mere plass enn vanlig så ;)

Robbern
29-03-2004, 23:16
ok