Log in

View Full Version : Hva betyr "Shipped"?

Rauko
21-03-2004, 13:05
Jeg har fått statusen "shipped" på 8 av mine 9 billetter, men på den siste så står det "ok". Betyr dette at jeg fåt tilsendt 8 billetter og den siste må stå i kø?

På forhånd takk for alle svar!

merilin
21-03-2004, 15:23
har du reservert plass eller noe sånt til den siste billetten? jeg har to billetter og bestilte bracelet-service. har statusen shipped og det betyr vel noe sånt som at plassene er låst fordi at armbåndene er sendt. tror jeg ihvertfall.

[VK]Boogieman
21-03-2004, 17:01
Shipped betyr at de har låst billetten din for å gjøre den klar til sending. Det kan og bety at de allerede har sendt armbåndene i posten. Det at den siste billetten bare står ok på, kan bety at du ikke har satt user på den, eller har valgt sete. Eller så er det fordi eieren av den billetten (hvis du ikke eier den, men bare er satt til å seate den) ikke har bestilt bracelet service...

Batman
21-03-2004, 17:02
Jepp....that`s right. Slik jeg har forstått det så er armbåndene nå\snart i posten...og da kan man heller ikke lenger (logisk nok) ikke bytte bruker eller plass.

Rauko
21-03-2004, 17:21
ok, men da må desverre den siste stå i den vanlige køen. For den siste har både bruker og plass.

[VK]Boogieman
21-03-2004, 21:30
Originally posted by Rauko
ok, men da må desverre den siste stå i den vanlige køen. For den siste har både bruker og plass.
Ser nok spnn ut for den siste ja... Hvis det ikke står shipped, så er det nok for seint i år ja...

per
22-03-2004, 09:41
*Ding Ding*

Shipped betyr at Bracelets er sendt ut.

Og du vil få lov til å forandre seating senere.
(senere betyr i løpet av uka)

ZpiFF
22-03-2004, 14:52
Noen som har fått braceletsene sine?

En ting til:
Jeg har bestillt 5 tickets og er seater for disse. Men jeg er også seater for endel andre folk som ikke har med hverandre å gjøre. Under "Din konto" står det shipped på de som ikke har noe med min bestilling å gjøre. Det betyr da bare at de også har bestillt det og at jeg får se statusen på deres billetter også? Det er ikke sånn at de blir shipped til meg?

Batman
22-03-2004, 14:54
Jeg tror du kun får tilsendt de bilettene du SELV kjøpte...ikke de du seata...de er i det minste den logiske løsningen...men siden det er PTN vi snakker om her...så¨er det mer naturlig å tro at du får en bunke med armbånd i posten!:D

Protac
22-03-2004, 17:57
Originally posted by per
*Ding Ding*

Shipped betyr at Bracelets er sendt ut.

Og du vil få lov til å forandre seating senere.
(senere betyr i løpet av uka)

Er det for sent å forandre bruker etter at bracelets er shipped?

[VK]Boogieman
22-03-2004, 19:26
Originally posted by Protac
Er det for sent å forandre bruker etter at bracelets er shipped?
Det er det ja... Det står på PTN...

ZyreX
23-03-2004, 13:39
Følg med på hva Per har sagt da...

Batman
23-03-2004, 16:43
Er ikke lett å lese skal jeg si deg....hva om jeg hadde... dyselek....dsykel....udlskeu.....duskelsy.....dysl eksi!:p

[VK]Boogieman
23-03-2004, 16:57
Originally posted by Batman
Er ikke lett å lese skal jeg si deg....hva om jeg hadde... dyselek....dsykel....udlskeu.....duskelsy.....dysl eksi!:p
Det er bare å bruke litt ekstra tid på å lese det, så går det nok bra... :)

wiak
02-04-2004, 22:01
sendt....
:rolleyes: