Log in

View Full Version : armbåndene...

Pez
21-03-2004, 20:14
jeg bare lurer på en ting...
jeg er ikke oppført som eieren av min billet, men som bruker... må jeg da bestille armbånd selv, eller må den som står oppført som eieren av det bestille?
den som står oppførst som eier har bestilt.

Rauko
21-03-2004, 20:26
Det er den som eier billetten din som ordner armbåndene, men har han ikke gjort det enda så er det for sent.

merilin
21-03-2004, 21:41
Pez: Eieren av billetten din har bestilt armbånd så det er bare å få armbåndet ditt fra han/henne :)

eivind
22-03-2004, 00:03
når kommer disse armbåndene ut da ?

Pez
22-03-2004, 00:37
Originally posted by tarie
Pez: Eieren av billetten din har bestilt armbånd så det er bare å få armbåndet ditt fra han/henne :)
Ah, okay, så han bestiller uansett armbånd til alle bilettene.. kult :D

Og eivind

Originally posted by Rauko
Det er den som eier billetten din som ordner armbåndene, men har han ikke gjort det enda så er det for sent.

Batman
22-03-2004, 15:05
Skjønt....det at du får armbåndet i posten hjelper ikke så veldig mye da...alle som tok den ordningen må stille seg i kø for å bekrefte med ptn eller utskrift at de er faktisk eier av armbåndet, for å så få festet det med en sånn spesialtang (utifra det jehg har fått med meg av info. så er det slike armbånd med en metallspenne som må "bites" på plass og ikke slike plastgreier som ifjor...), for å så få goodiebaggen sin....så hvis du forventet å kunne gå rett inn så tror jeg ikke det funker...

Pez
22-03-2004, 17:28
hadde ikke forventa at jeg bare kunne valse rett inn nei, men jeg vil faktisk tro dette går fortere en å stå i PTN kort eller ikke kort køen..
men jeg kan ikke huske å ha lest noe om noen utskrift, kommer vel info sammen med armbåndene sannsynligvis, eller en online FAQ

Neurook
23-03-2004, 21:53
Hvis det viser seg at hele "ikke kort køen" bare har flyttet seg til "Armbånd i posten køen" skal jeg faen meg ha penga tilbake.