Log in

View Full Version : Hjelp vi får ikkje refundert billettane!?

Dogagon
24-03-2004, 15:03
Eg og ein venn av meg har no eit stort problem når det gjeld billettar til overs til TG! Vi har vertfall ein billett kvar til overs, og no får vi visst ikkje refundert dei? For det var visst allikevel den 20. mars som var fristen.... Enda det, inntil i går (tru koffor dei har fjerna det), sto det under Ticket info -> ticket faq (no) -> New Additions! at fristen var 25. mars!!!
Ka skal vi gjera no da? Heilt umogleg å refundera dei? Er det ikkje folk i kø lenger no liksom som har lyst på ein billett?
Dette er dårleg behandling av kunder!!!

Nokon andre som slite med det samme?

HaanZ
24-03-2004, 16:53
høyr rundt på IRC og andre måta og få selt billettane på. Det er GARANTERT folk som vil kjøpe dei. Evt send epost til ptn og spør om dei kan hjelpe deg med problemet, eller om dei kan seie kven dei neste i ventelista på billettar er.

Mosy
24-03-2004, 17:04
Var jo mange som kjøpte/solgte biletter til TG i fjor, bl.a. her på forumet, til inkjøpspris. Tviler på at de fikk annulert alle sine biletter. Jeg tror altså, med forbehold, at det er greit å selge biletten sin for 570,-. Men da mister man all garanti, siden han som oprinnelig kjøpte biletten, fortsatt vil stå som "owner" av biletten. Du risikerer da at han "sletter" navnet ditt fra biletten natten før TG, men ingen ville vel gjøre noe slikt?

HellBoy
24-03-2004, 17:14
Som nevnt, det er dårlig gjort ovenfor folk som står på venteliste, men ettersom det er for sent for å selge billettene tilbake, skulle det vel gå greit dersom man selger til venner og bekjente for orginalpris.

Også er det jo det faktum at man helst bør kjenne de man kjøper av, så man har en viss garanti for at vedkommende ikke flytter billettene tilbake til segselv natten for TG elns.

Dogagon
24-03-2004, 18:04
Problemet mitt/våras er jo at folk har trekt seg, og det er dårlig med venner og bekjente som vil kjøpa (foreløpig vertfall) og visst det er litt sjans for at ein kan mista billetten sin ved å selga dei på svartebørsen trur eg nok det blir uaktuelt!

Dessuten så er det sinnsykt dårleg av dei ansvarlege som skreiv at var den 25. mars som var refunderingsfristen!
(Bomba at det var fjerna i dag, slette alle spor etter seg)

[VK]Boogieman
24-03-2004, 18:34
Originally posted by HellBoy
Som nevnt, det er dårlig gjort ovenfor folk som står på venteliste, men ettersom det er for sent for å selge billettene tilbake, skulle det vel gå greit dersom man selger til venner og bekjente for orginalpris.

Også er det jo det faktum at man helst bør kjenne de man kjøper av, så man har en viss garanti for at vedkommende ikke flytter billettene tilbake til segselv natten for TG elns.
Er det ikke sånn at billettene låses for skifting av user noen dager før TG? Sånn at hvis de skifter user da, så har man noen dager på seg til å tracke dem ned og pryle dem...

BTW: Skiftet bilde på avataren?

jox
24-03-2004, 21:40
NÅR er det for sent å endre user?

jox
24-03-2004, 22:34
Noen som vet? Det er litt viktig..

laban^
24-03-2004, 23:34
Jeg har akkurat samme problem. De har forandret fristen til 20 mars. Det stod først 25 el 26 mars og nå plutselig 20 mars. Når jeg skulle returnere. Selger til orig pris.

Har 4 stk om noen vil ha.

tbaadsha@broadpark.no

Mvh Thomas

HellBoy
24-03-2004, 23:59
Originally posted by [VK]Boogieman
BTW: Skiftet bilde på avataren?

Ja.

D`Arcy
25-03-2004, 01:45
Originally posted by jox
NÅR er det for sent å endre user?
Billettene fryses 020404, da kan du ikke endre user eller skifte seat lenger. :)

[VK]Boogieman
25-03-2004, 17:50
Originally posted by D`Arcy
Billettene fryses 020404, da kan du ikke endre user eller skifte seat lenger. :)
Så med andre ord... Hvis man skal lure en kar, så er siste frist til å få han til å klikke 010404? Og etter det så må man flykte til Sverige frem til TG? :)

Dogagon
25-03-2004, 18:13
jaja... Fått svar frå både gathering og partyticket no. Og dei blånekte på at det noen gang er blitt nemnt den 25. mars så ser ut som om vi i verste fall blir sittande med 3 meir plassar enn nødvendig... Men kan jo vera fint det og. hehe. Litt meir plass til stash enn 80 * 60 cm liksom... hehe

Eg får no vertfall håpa dei er stolte over seg sjølve no!

Og visst nokon vil ha billett så kan dei jo skrika ut til meg!

Mosy
25-03-2004, 19:39
Originally posted by Dogagon
Og visst nokon vil ha billett så kan dei jo skrika ut til meg! Skal ikke være noe problem å få solgt biletene... Er nok av desperate folk uten bilett. Bare selg dem for 570, går dere høyere kommer dere ikke på TG;).

leffa
25-03-2004, 20:16
veit om ein som heilt sikkert vil ha dei bilettane dine.

Dogagon
25-03-2004, 21:06
Selfølgelig skal eg ikkje ta meir enn ka eg kjøpte dei for!
Poenget er jo for meg å bli kvitt dei, eg har ikkje behov dei, og det er sikkert folk som kan få nytte av dei.

Det er ikkje heilt avklart kor mangen billettar vi har, men minst 1 og maks 3.
Så visst noen vil ha så kan dei senda meg ein mail på dog@nrkpost.no

Dogagon
31-03-2004, 19:14
Da har eg vertfall fått solgt ein billett...
Men har nok ein til eg til overs, så visst nokon vil skaffa seg ein i siste liten, så send meg ein mail!