Log in

View Full Version : help

IsildurX
25-03-2004, 20:52
flere kompiser av meg som svært nær meg har allerede fått armbånd for noen dager siden, jeg har enda ikke fått noe!!

grunn til å være bekymret??

[VK]Boogieman
25-03-2004, 22:41
Originally posted by IsildurX
flere kompiser av meg som svært nær meg har allerede fått armbånd for noen dager siden, jeg har enda ikke fått noe!!

grunn til å være bekymret??
Ta kontakt med PTN... De har sikkert et svar til deg... Eller kanskje du bare har glemt å bestille Bracelet Service?? :D

IsildurX
25-03-2004, 23:00
ikke jeg som bestilte, kompis bestilte 6

SnipeAlot
25-03-2004, 23:02
bracelet service gjalt bare for 5 armbånd... Om du også skulle hatt måtte han ha bestillt 2. (dette stod helt klart på PTN under bestilling)

HellBoy
25-03-2004, 23:03
Jeg mener å huske at man bestillte bracelet service for hver ordre man hadde, og da man hadde maks 5. billetter pr. ordre, kan det være at noen har driti på leggen når de har bestilt.

IsildurX
25-03-2004, 23:07
for sent å bestille nå?

HellBoy
25-03-2004, 23:16
for sent å bestille nå?

Ja, dersom du logger inn på PTN så ser du nå at muligheten til å bestille både PTN-kort og Bracelet service er borte, dette er vel for at man skal slippe å sende ut flere batches.

IsildurX
25-03-2004, 23:24
hva gjør jeg da???

har bare ptn kort fra i fjor

HellBoy
25-03-2004, 23:28
hva gjør jeg da???

har bare ptn kort fra i fjor

Da antar jeg du har registert PTN-kortet ditt i PTN, og da blir det vel samme opplegg som i fjor, stå i kø, dra kortet, få armbånd, få goodiebag, lempe stæsh inn.

IsildurX
25-03-2004, 23:34
** ''***** * ****

'rimelig' sint nå :(

HellBoy
25-03-2004, 23:38
** ''***** * ****

'rimelig' sint nå :(

Om det er noen trøst så må selv de som har fått armbånd stå i kø, da det er crew ved innsjekk som skal feste armbåndene.

lefty
25-03-2004, 23:55
På lappen som fulgte med armbåndet sto det: Når du ankommer gjør vi en rask ID-sjekk (PTN-kort er den raskeste veien). Jeg har ikke PTN-kort og lurer på hva annet som funker til denne ID-sjekken.

Turkey
25-03-2004, 23:58
og det kommer sikkert til å ta like lang tid som ptn køen, men det gjør ingen tig synes jeg, køen er jo en del av tg :)

HellBoy
26-03-2004, 00:41
Originally posted by lefty
På lappen som fulgte med armbåndet sto det: Når du ankommer gjør vi en rask ID-sjekk (PTN-kort er den raskeste veien). Jeg har ikke PTN-kort og lurer på hva annet som funker til denne ID-sjekken.

Ta å gå inn på kontoen din på PTN, og legg til ditt VISA-kort, da det kan utfyllte funksjonen til PTN-kortet.

Rauko
26-03-2004, 15:51
Hva om man ikke har PTN-kort? Holder det med legitimasjon?

HellBoy
26-03-2004, 15:56
Originally posted by Rauko

Da kan du enten printe ut billetten din, eller registere VISA-kort (om du har), og bruke dette som PTN-kort.

Skipman
26-03-2004, 17:02
Så med andre ord, så lenge en har Ptn kort/VISA trenger man ikke å ta med papir billeten som man kan skrive ut. ?

[VK]Boogieman
26-03-2004, 17:21
Originally posted by Skipman
Så med andre ord, så lenge en har Ptn kort/VISA trenger man ikke å ta med papir billeten som man kan skrive ut. ?
Korrekt.. Så lenge du har registrert billetten din på et VISA kort eller PTN kort, så trenger du ikke å printe ut billetten... Men det kan være smart å printe den ut som en backup...

Rauko
28-03-2004, 20:02
Men det går jo ikke ann å printe ut billetten sin nå. Pluss at www.partyticket.net er nede. Jeg har to venner som ikke enda er 18 år, og har derfor ikke VISA-kort. Hvor lang tid vil det ta å få PTN-kortet hvis man bestiller så snart Partyticket er oppe?

[VK]Boogieman
28-03-2004, 20:10
Men det går jo ikke ann å printe ut billetten sin nå. Pluss at www.partyticket.net er nede. Jeg har to venner som ikke enda er 18 år, og har derfor ikke VISA-kort. Hvor lang tid vil det ta å få PTN-kortet hvis man bestiller så snart Partyticket er oppe?
Tror det er for seint å bestille kort... Men hvis du ikke har benyttet deg av bracelet service, så skal det være fullt mulig å printe ut billettene...

JohnMorten
28-03-2004, 20:48

Ja, du må ha med deg godkjent legitimasjon når du kommer på TG.

De eneste formene for gyldig legitimasjon er:
- Bankkort
- Sertifikat
- Pass
- Postens ID-kort(kun den nye typen (cc-size))

Eksempler på legitimasjon som IKKE er gyldig:
- Studenkort
- Elevbevis fra grunnskole
- Vernepliktsbok
- Postens ID-kort (den _gamle_ typen med laminert papir)
- Mopedbevis (den gamle laminerte utgaven)
- Bibliotekskort
- Adgangskort til jobb/skole/osv.

John Morten

IsildurX
01-04-2004, 09:00
erm hva skjer???

nå fikk jeg mail fra TG om at jeg var i armbånd 'kø'

jeg har ikke fått noe rekommendajson i posten, og ingen av kompisene min har fått min!

hva kan dette bety?

har alle som får mailen besilt armbånd?

IsildurX
01-04-2004, 11:50
ordna nå :)