Log in

View Full Version : Armbånd...

perrrry
25-03-2004, 23:37
Hei jeg fikk 2 armbånd i posten her forleden, stemmer dette?
Skal vi få 2 bånd som de skal lime sammen eller er det bare pga jeg har 2 billetter?

mvh

Perrrry

perrrry
26-03-2004, 00:06
Jeg mener med andre ord. er det 2 armbånd som skal limmes sammen og bli et eller er det hver for seg, jeg fikk 2 såne x-box bånd. men d kan være pga. jeg har kjøpt 2 billetter...

softy
26-03-2004, 00:18
samme her :D

divz0r
26-03-2004, 00:27
såklart,er du owner for 2 billetter og har bestilt 1 x Braclet service får du tilsendt 2 armbånd. hadde du vært owner for 3 hadde du fått 3, osv. sier jo seg egentlig selv.

merilin
26-03-2004, 12:31
perry:
vet ikke om du er klar over det men det er en edit-knapp. bruk den neste gang du ønsker å redigere noe eller legge til noe :)

[VK]Boogieman
26-03-2004, 17:23
Originally posted by perrrry
Hei jeg fikk 2 armbånd i posten her forleden, stemmer dette?
Skal vi få 2 bånd som de skal lime sammen eller er det bare pga jeg har 2 billetter?

mvh

Perrrry
Du har fått de armbåndene som du hadde i den orderen du har fullført... så hvis du da har bestilt billett for deg og noen venner, så kom ditt og vennene dine sine armbånd til deg.. Så da er det ditt ansvar å fordele de armbåndene ut til de andre som skal ha... :)

laban|
27-03-2004, 16:06
Originally posted by [VK]Boogieman
Du har fått de armbåndene som du hadde i den orderen du har fullført... så hvis du da har bestilt billett for deg og noen venner, så kom ditt og vennene dine sine armbånd til deg.. Så da er det ditt ansvar å fordele de armbåndene ut til de andre som skal ha... :)

Da er det litt teit, for bestilte 5 billetter, 1 til meg, og resten til kompisene mine, men jeg fikk bare 3 braclets!!

[VK]Boogieman
27-03-2004, 16:31
Originally posted by laban|
Da er det litt teit, for bestilte 5 billetter, 1 til meg, og resten til kompisene mine, men jeg fikk bare 3 braclets!!
Da kan du klage, siden du skal få alle braceletsene samtidig... Med mindre du bestilte 5 armbånd fordelt på 2 ordre...