Log in

View Full Version : Utskrivbare billetter

Hackman
26-03-2004, 19:54
The user of this card does not seem to have a member card, so the easiest way to use a ticket is to print a paper ticket and bring that, you can do that here

Så trykker jeg "here" og så kommer dette : Du har ingen billetter å skrive ut.

NOJA.. trenger hjelp :(

HaanZ
26-03-2004, 20:01
kva står det i note?

Hackman
26-03-2004, 20:09
hvor finner jeg note hen ? :rolleyes:

altså jeg finner ikke noe note ass :p men wtf.. må jo skrive ut ticket da.. eller skjer ikke det pga den bracklet saken

HaanZ
27-03-2004, 02:46
Originally posted by Hackman
hvor finner jeg note hen ? :rolleyes:

altså jeg finner ikke noe note ass :p men wtf.. må jo skrive ut ticket da.. eller skjer ikke det pga den bracklet saken

om du har fått bracelet i posten får du ikkje noko billett å skrive ut, for billetten er til å få bracelet med. Og om den er sendt ut har billetten din ingen hensikt.

Xell
27-03-2004, 09:28
Men på den andre siden sier de at du må ha enten billetten eller ptn kort for å identifisere deg når de skal sette på deg armbåndet, og det er ikke alle som har bestillt braclet som har ptn så det er utrolig dumt at man mister muligheten til å printe billetten.

[VK]Boogieman
27-03-2004, 12:28
Originally posted by Xell
Men på den andre siden sier de at du må ha enten billetten eller ptn kort for å identifisere deg når de skal sette på deg armbåndet, og det er ikke alle som har bestillt braclet som har ptn så det er utrolig dumt at man mister muligheten til å printe billetten.
Ingen kan identifiseres ved å vise billetten... Du må kunne identifiseres ved hjelp av et ID kort, eller PTN kortet...

Xell
27-03-2004, 22:36
Det er litt feil. Identifikasjon må man ha uansett. Men man må PT-kort *eller* printet billett i tilleg til personlig ID. Og siden mange som har fått tilsendt armbånd ikke har PTN kort og nå ikke har mulighet til å printe billetten, vil jeg tørre å påstå at de har gjort en aldri så liten bommert.

[VK]Boogieman
28-03-2004, 19:58
Originally posted by Xell
Det er litt feil. Identifikasjon må man ha uansett. Men man må PT-kort *eller* printet billett i tilleg til personlig ID. Og siden mange som har fått tilsendt armbånd ikke har PTN kort og nå ikke har mulighet til å printe billetten, vil jeg tørre å påstå at de har gjort en aldri så liten bommert.
Jaja... Det er da gathering sitt problem... De kan ikke akkurat nekte noen å komme inn...

Rauko
28-03-2004, 20:10
men hva er egentlig vitsen med armbånd-greiene. For hvis man uansett ha ptn-kort eller billett. Skulle man ikke kunne gå rett inn med armbåndene med bare legitimasjon, man kan jo heller ikke printe ut billettene nå. Det står jo nesten ingenting på gathering.org.

[VK]Boogieman
28-03-2004, 20:16
Originally posted by Rauko
men hva er egentlig vitsen med armbånd-greiene. For hvis man uansett ha ptn-kort eller billett. Skulle man ikke kunne gå rett inn med armbåndene med bare legitimasjon, man kan jo heller ikke printe ut billettene nå. Det står jo nesten ingenting på gathering.org.
Jeg er veldig spent på om dette var verdt de pengene... Men det skal jo bli spennende å se om de har klart å redusere køen med det tiltaket...