Log in

View Full Version : Seating og Tickets i siste liten!

Abuser
30-03-2004, 00:20
Ok. Jeg har blitt fortalt at det er en stor sjanse for at jeg får billetter nå rett opp under.

Men jeg har sett på setekartet og det er jo helt texas?
En plass her, og en plass der...

Jeg fant et sted hvor man kunne sitte 6stykker, (som er så mange vi er.)

Så hva er sannsyneligheten for at vi kan sitte på demoscene tickets plassene? Det var jo betydelig mer ledig der...

Noen som vet?

[VK]Boogieman
30-03-2004, 06:58
Originally posted by Abuser
Ok. Jeg har blitt fortalt at det er en stor sjanse for at jeg får billetter nå rett opp under.

Men jeg har sett på setekartet og det er jo helt texas?
En plass her, og en plass der...

Jeg fant et sted hvor man kunne sitte 6stykker, (som er så mange vi er.)

Så hva er sannsyneligheten for at vi kan sitte på demoscene tickets plassene? Det var jo betydelig mer ledig der...

Noen som vet?
Send mail til Crew eller spør på deltagerombudet... Der får du nok svar...

|-LoX-|
30-03-2004, 07:12
I kvadratet av kartet som er øverst til ventre er det minst to steder seks stykker kan sitte sammen, tre på hver side av en gang.

Abuser
30-03-2004, 14:14
Vi er sju.. Når jeg tenker på det.
Jeg får ta det når jeg får ticketsa...

magne
30-03-2004, 16:40
men dere må vel ikke sitte ved siden av hverandre? dere kan jo liksom sitte på feks. (et ekesempel) på rad 45 og 46, så sitter dere rygg mot rygg, som er nok så greit, og så sitter 3 på en side og 4 på den andre? Skjønner :P? det burde være mulig her i Texas.=)

Abuser
30-03-2004, 16:58
Originally posted by magne
men dere må vel ikke sitte ved siden av hverandre? dere kan jo liksom sitte på feks. (et ekesempel) på rad 45 og 46, så sitter dere rygg mot rygg, som er nok så greit, og så sitter 3 på en side og 4 på den andre? Skjønner :P? det burde være mulig her i Texas.=)

Det går fint. :)

Har sendt in mail, venter på svar.

Abuser
30-03-2004, 22:01
Der fikk jeg!

Men er det noen som vet HVA som skjedde nå?

Jeg var nr 14 og en kamerat var ca 50.

Men han er fortsatt ca 50.