Log in

View Full Version : Angående køen til TG

Deus.1.01
30-03-2004, 12:13
Scenario: Du har nettop kommet til tg har plasser maskinen på maskin plassen og stiller deg i kø for å få bilett.
Og så regner det!!!

Hva gjør man?

|-LoX-|
30-03-2004, 12:39
Om du ikke har en bil eller liknende å ha maskinen i, er det på det sterkeste å anbefale å ta med en presenning.

eught
30-03-2004, 12:40
Legger det man har av vantette ting over pc'en (skjermen er vel mest utsatt; mange har vel tower bag). Evt. kan man sikre seg mot slike farer ved å ta med seg presenning (eller hvis det er penger til overs kunne TG-crewet kanskje skaffet en del presenninger å ha i bakhånd, de er vel ikke så dyre?).

Clvn
30-03-2004, 12:40
Vel.... Man sliter:p
Tror de har en backup løsning i tillfelle det er 20 minusgrader eller det pøser ned...

magne
30-03-2004, 16:26
skal man ha pcen i køen og flytte på den for hver meter?

eller er det et eget sted man setter alt stæsjet, men er redd for at noe kan bli stjålet.. Eller kanskje ikke, skal jeg ta sette stæsjet mitt under en pressening da? ved siden av køen?:confused: =)

merilin
30-03-2004, 16:33
jeg bar tingene mine jeg. gikk greit det.

magne
30-03-2004, 16:36
men jeg kan vel ikke drive å bare en 19" crt, en tung pc med masse stæsj i, som veier mye. Og så en bag med enda mere stæsj i :)

Masema
30-03-2004, 16:52
Originally posted by magne
men jeg kan vel ikke drive å bare en 19" crt, en tung pc med masse stæsj i, som veier mye. Og så en bag med enda mere stæsj i :)

ikke til og annbefale....

Formosissima
30-03-2004, 17:13
Absolutt ikke til å anbefale, det gjorde jeg i 01, og jeg sliter den dag i dag med ryggen ;)

Man tar utstyret med i køen inn til skipet, ja - men ikke i innsjekkningskøen.

Ellers pleier jeg å bære toweret i en av de vanntette vedposene (store greier) som man får kjøpt på FK og lignende steder, og pakke skjermen inn med søppelsekker og et håndkle rundt den knuslige delen. :)

ZpiFF
30-03-2004, 18:38
Du setter stuffet ditt inni et inngjerda område som leder til inngangen før du går å får braceleten montert. Dette området er ved siden av køen så du kan hele tiden holde øye med det. Når du har braceleten kan du stå å slenge og gjøre hva du vil eller du kan plukke opp en porsjon med saker og gå mot døra og vente til det åpner eller gå inn hvis åpent

:)

Tar med presenning just in case og legger over

stidz
30-03-2004, 19:29
for og være helt erlig så så ikke jeg det området i fjor. var så sammen pressa at jeg kunne løfte beina fra bakken. men det går kanskje vis du er 2 meter høy

mGns
30-03-2004, 19:39
Originally posted by GUNslinger
Scenario: Du har nettop kommet til tg har plasser maskinen på maskin plassen og stiller deg i kø for å få bilett.
Og så regner det!!!

Hva gjør man?
Det er jo liten tvil om at det kuleste du kan gjøre på TG er å vente et døgn eller to på at PC'n skal tørke...

[VK]Boogieman
31-03-2004, 19:53
De tre siste årene har det vært vedig pent vær på TG... Jeg tror at værgudene er veldig glad i oss nerder, så jeg tror at det kommer til å bli fint vær i år og... :)

Masema
31-03-2004, 19:55
Originally posted by [VK]Boogieman
De tre siste årene har det vært vedig pent vær på TG... Jeg tror at værgudene er veldig glad i oss nerder, så jeg tror at det kommer til å bli fint vær i år og... :)

hvem blir ikke glad i oss etter det avisene skriver om oss? :p

ZpiFF
31-03-2004, 20:37
Hihi. Nei vi får satse på godvær men har hørt at det ikke skal bli for bra i påsken desverre. Er ikke værre enn å ta med presenninger og lignende