Log in

View Full Version : Scooter...

Hackman
30-03-2004, 16:20
jess, nå har jeg blitt 16 og skal ha meg scooter seff :D
så var det. skal jeg ha en ; PEUGEOT SPEEDFIGHT FURIOUS
eller en PEUGEOT JET FORCE 50 m/SBC ???

Linker :
PEUGEOT SPEEDFIGHT FURIOUS : http://www.ride.as/Uthenting/visProdukt.asp?table=scooter&ID=43

PEUGEOT JET FORCE 50 m/SBC : http://www.ride.as/Uthenting/visProdukt.asp?table=scooter&ID=48

hva synes du ? =)

ZpiFF
30-03-2004, 18:43
Jeg synes at du skal poste i off-tg topics

:cool:

Hackman
30-03-2004, 18:48
ups.. jaja. samme faen :P

Breiker
30-03-2004, 21:04
haha.. scootere burde vært bannlyst fra norske veier. eneste de skaper er køer og frustrasjon.
Det er en mening jeg har hatt hele livet. Derfor jeg ikke har tatt lappen. Men har prøvd og det var bortkasta!

Nei jeg tryna ikke

stidz
30-03-2004, 21:14
scooter er teit. greit vis du er jente da men. jeg driver og tar lett lappen nå det blir litt diggere

lordofdeath
30-03-2004, 22:40
jeg har en peugeot vivacity, og denne gjør vel 75km\h. akkurat passe. dessuten får du ikke en mer praktisk moped... du kan ha hjelmen under setet, den koster meg ca 60 spenn i bensin på en mnd. og 2 liter olje i året. jeg syntes det i allefall er et greit fremkomstmiddel:) dessuten skal du bare ha en moped i 2 år. (bare 11 mnd til på min så er det bil for alle penga)

lordofdeath
30-03-2004, 22:42
jeg ville forresten valgt jet force... drev å skulle kjøpte den selv, men fikk vivacityen billig av søskenbarnet mitt... jet force har vel vannkjøling, og du kan stille inn en del elektronisk, og dermed trimme uten å måtte skru på noe:D

laban|
30-03-2004, 22:58
Begge var nice.. bare å slenge på noen neon lys.. og trimme den med sånn speedcontrol :D så er det bare å råååååååååååne!!! :D

Hackman
30-03-2004, 23:25
altså blir ikke noe trimmings her ass.. i fjor så var det over 60 mopeder/scotere som ble indratt og en hel haug som fikk bot.. Oppegårdd er IKKE noe lurt sted å trime..

laban|
30-03-2004, 23:30
derfor speedcontroll.. en mindre sjanse for å bli tatt.. :p

Breiker
30-03-2004, 23:49
har politiet mistanke om trim på scooter så tar dem med sykkelen til biltilsynet. der sjekker de om det finnes. finnes den så er sykkelen din indratt. penger borte..

OG det med neon lys. det er 2500 kr i bot det.

Fanden
31-03-2004, 01:35
Hehehe, hver gang det pøsregner/sludder/haggler er jeg utrolig glad jeg sparte til bil istedenfor moped/scooter. :D
I tillegg får jeg mye bedre kondis av å sykle til skolen istendenfor å bruke en scooter. (selv om det er fristende til tider i bratte oppoverbakker)

laban|
31-03-2004, 12:33
Savner min tid i France jeg da.. blod trimma scooter.. og purken ga faen.. :D skal nok ha bil her også jah.. kjekt med bil.. trodde det var lov med neon under scooter jeg.. samt bil.. bare det ikke er forstyrrende for andre osv..

Mosy
31-03-2004, 17:16
Originally posted by Breiker
Og det med neon lys. det er 2500 kr i bot det. Såvidt jeg vet er det lov å ha det montert, men ikke lov å ha det skrudd på når du kjører, men lov til å ha det skrudd på når du står stille.

Breiker
31-03-2004, 19:27
Originally posted by Mosy
Såvidt jeg vet er det lov å ha det montert, men ikke lov å ha det skrudd på når du kjører, men lov til å ha det skrudd på når du står stille.

det stemmer.. men tror du at de kommer til å bli brukt når den står stille? Er faktisk slik at når den står stille på utstilling osv

Mosy
31-03-2004, 19:32
Originally posted by Breiker
det stemmer.. men tror du at de kommer til å bli brukt når den står stille? Selvfølgelig ikke. Er jo akkrat det samme med lystgass (NOS). Du har lov til å montere NOS på bilen din, men du har ikke lov å bruke det på veier. Du må med andre ord bruke det på en bane....

evil_t
01-04-2004, 19:17
Originally posted by Hackman
altså blir ikke noe trimmings her ass.. i fjor så var det over 60 mopeder/scotere som ble indratt og en hel haug som fikk bot.. Oppegårdd er IKKE noe lurt sted å trime.. Var en i parallellklassen min som ble tatt i 80 i 30 sonen som går forbi skedsmo vgs. (de som vet hvor den er, vet også hvordan purken er der) Skal til juridisk høring om 3 uker.

Breiker
01-04-2004, 19:28
Originally posted by evil_t
Var en i parallellklassen min som ble tatt i 80 i 30 sonen som går forbi skedsmo vgs. (de som vet hvor den er, vet også hvordan purken er der) Skal til juridisk høring om 3 uker.

haha.. jeg gikk siste året der. idiot han der?
er det et sted du ikke kjører fort så er det inn der.. skjønner man ikke det så trenger man ikke lappen. håper han mister lappen ( noe han sikkert har gjort allerede ) + at han får utsatt billappen i 2 år.

til pass for han