Log in

View Full Version : Msn problemer

dust
31-03-2004, 16:40
msn til en jeg kjenner har problemer...

her beskrives problemet...

først hadde jeg vanlig msn. så skulle jeg laste ned msn plus! og det funket greit. så gikk jeg inn på www.mess.be og skulle laste ned en sånn greie sånn at man kan ha flere msner oppe!(at flere kunne være på msn samtidig) Men så funket det ikke, derfor slettet jeg alt jeg hadde lastet ned, så skulle jeg slette msn plus åsså fordi jeg ikke så noen nick, bare e-mail adresser. Når jeg da skulle slette den, så ville den ikke la seg avvinstalere. så jeg avvinstalerte alle msnene og slettet alt! Så skulle jeg laste ned den vanlige msnen, men da skjedde det at jeg ikke fikk snakket med noen, siden det kommer sånn stygg feilmelding som sier " we are unable to start a conversation with "også nicket". you nay want to try again": Så derfor vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre for å få msnen min til å funke igjen?
hehe jege r ikke dum når det gjeldeer data, men nå har jeg prøvd alt!

noen som har erfaringer\løsninger på dette?

HellBoy
31-03-2004, 17:27
Vet at mange av mange produsenter av IM-programmer har for vane å blokke ut andre klienter enn deres egne som kobler til nettverket.

Mener å huske at Trillian har vært offer for dette mang en gang.

I dette tilfelle høres det jo ut som om det ligger noen rester av en av de tydeligvis uttallige MSN Messenger-sakene du har hatt på pcen din, så jeg ville gått litt nøyere gjennom mapper.

Mosy
31-03-2004, 17:33
Har også instalert mye rart fra mess.be selv, og bruker MSN plus! nå. De mess.be-sakene legger seg i registeret. (I hvertfall de jeg hadde), og det kan være det som er problemet. Kjenner ikke til måter å lokalisere dette på, da jeg skulle fjerne det var det en spesefik guide om hva du skulle fjerne for å fikse noe problemer som akkurat den saken hadde skapt.

dust
31-03-2004, 23:07
problemet er fikset takk for all hjelp:)