Log in

View Full Version : Spam på forumet

ZpiFF
31-03-2004, 20:41
Ærlig talt, jeg begynner å bli lei av å trykke på interessante topics for så å bla meg frem til slutten for å gi et svar og finne to-tre sider med private små samtaler som har spora helt av. Har såvidt giddi å henge her i år grunnet at man ikke kan få med seg no info og snakke on-topic.. Veit at det bryr de fleste midt mellom men bare sier det.

Nei jeg er ikke sur eller grinete men OMG STFU N00BZ ;p

Masema
31-03-2004, 20:42
Originally posted by ZpiFF
Ærlig talt, jeg begynner å bli lei av å trykke på interessante topics for så å bla meg frem til slutten for å gi et svar og finne to-tre sider med private små samtaler som har spora helt av. Har såvidt giddi å henge her i år grunnet at man ikke kan få med seg no info og snakke on-topic.. Veit at det bryr de fleste midt mellom men bare sier det.

Nei jeg er ikke sur eller grinete men OMG STFU N00BZ ;p

må jo få opp stemingen her da:p er jo litt daft av og til...

ZpiFF
31-03-2004, 21:04
På en annen side er det jo daft for ingen gidder å poste seriøst når det drukner i spam ;P

Breiker
31-03-2004, 22:18
hehe.. skjønner deg jeg zpiff. selv har jeg gått ned i antall innlegg de 2 siste ukene. faktisk grunnet den samme tanken.

Selv om jeg er en av grunnene til at det har blitt slik.

Men det er ikke alle treader som sporer av.

drbass
31-03-2004, 22:45
Som for eksempel denne

ZpiFF
01-04-2004, 15:01
Nei er da ikkeno farlig egentlig men syntes bare at kvaliteten på fora har sunket så mye at folk slutter å poste her hehe