Log in

View Full Version : Fortsatt iskaldt på rekke 1-10, som det var i 2001? (CREW please svar)

arkaine
01-04-2004, 03:23
Husker i 2001, sist jeg var på TG, hvor kaldt det brukte å være
på de første rekkene.. Har i år ingen annet valg en å sitte der
dersom jeg skal sitte hos kjente, men lurer derfor på om
det blir iskaldt der i år også? Vel å merke lenge siden, så kan hende dere har tatt hensyn til det. Men sist jeg var der satt
folk med jakke på osv.. Siden den store døren ved det som da
var scenen ofte sto åpen..

Mosy
01-04-2004, 12:17
Lufting er en nødvendighet, uansett hvordan du snur og venmder på det, da er det ikke så mange andre måter å gjøre det på enn å åpne dørene i endene... Satt i midten i fjor, som hvert år, der måtte jeg sitte i t-shorte hele tiden fordi det var varmt (og digg). Det er det beste spør du meg, genser på TG?, da er de for kalt:D.

arkaine
01-04-2004, 13:25
Lufting er såklart særs nødvendig på et slikt sted, men husker bare at det var sykt kaldt der i perioder.. Ekke snakk om kun genser, folk satt med jakke og pledd rundt seg liksom ;)

Mosy
01-04-2004, 17:03
Originally posted by arkaine
Lufting er såklart særs nødvendig på et slikt sted, men husker bare at det var sykt kaldt der i perioder.. Ekke snakk om kun genser, folk satt med jakke og pledd rundt seg liksom ;) Huff, glad jeg er seater, og har plasert oss i midten:D. Tipper grunnen ti det er periodisk kalt, er at de benytter seg av effektiv lufting, istedenfor litt luft hele tiden, som hadde ført til jevn kulde:(.

r-0X#Zapchud
01-04-2004, 17:21
Det kommer vel ganske an på hvordan været er i påsken. Varmt og godt vær, som i fjor, fører til ikke-så-ille-temperatur inne i skipet.

MOzzaD
01-04-2004, 17:36
man må ha lufting, tenk på støvet som produseres der inne.

Mosy
01-04-2004, 17:37
Originally posted by MOzzaD
man må ha lufting, tenk på støvet som produseres der inne. For ikke å snakke om all CO2'n:rolleyes:

stidz
01-04-2004, 19:59
eller alle analgassene. eller svettelukta

Turkey
01-04-2004, 20:04
nå var det jo veldig kaldt i hele salen under tg01

stidz
01-04-2004, 20:27
og veldig varmt i fjor

Mosy
01-04-2004, 22:25
Originally posted by stidz
og veldig varmt i fjor Word. Tempen i fjor var digg. Satt vel i T-shorte hele uka:D.

magne
01-04-2004, 22:40
huff, jeg vil egentlig ikke sitte på rad2, men fordi den abnale seatern måtte jo sett oss der, foran scenen og greier.. På en måte gruer jeg meg litt.. Var å sjekket været for påsken det er +5 - -grader

ZpiFF
02-04-2004, 08:36
Sitter også i midten og har aldri vært plaga av temperaturen. Da blir det vel forhåpentligvis sånn i år også :)

wiak
02-04-2004, 21:46
Det pleier å vere IS i skipet
kanskje derfor? :D

[VK]Boogieman
04-04-2004, 00:48
Jeg sitter på rad 3, som jeg gjorde i fjor og... Og der er det akkurat passe temp, og blir godt lufta der... Det er ingenting i veien for å sitte på TG med en genser og nyte den friske luften... :)

krage
04-04-2004, 01:17
Originally posted by [VK]Boogieman
Jeg sitter på rad 3, som jeg gjorde i fjor og... Og der er det akkurat passe temp, og blir godt lufta der... Det er ingenting i veien for å sitte på TG med en genser og nyte den friske luften... :)

Det som plaget meg på den raden i fjor var når crew begynte å snu sene lysene utover i salen, og de gikk rett i skjermen min :rolleyes: :(

[VK]Boogieman
04-04-2004, 13:34
Originally posted by raud-fyr
Det som plaget meg på den raden i fjor var når crew begynte å snu sene lysene utover i salen, og de gikk rett i skjermen min :rolleyes: :(
Jeg kan ikke huske å ha det problemet... Jeg syns at de plassene jeg hadde i fjor var helt gull... Bort sett fra en hvis person som satt ved siden av meg... ;)

Formosissima
04-04-2004, 15:20
Vel, i 01 var det grisekaldt, og den som nekter på det, bør sjekke tempen sin. Vi satt midt i skipet, og alle satt med soveposer - det var type -kaldt-.

02 var helt OK, i fjor var det deilig, selv om jeg oppholdt meg mest ved porten ;)

krage
04-04-2004, 17:02
Jeg kan ikke huske å ha det problemet... Jeg syns at de plassene jeg hadde i fjor var helt gull... Bort sett fra en hvis person som satt ved siden av meg... ;)

Takk for den du.....

Men nå er det vel et faktum at LCD skjermer er mer ømfintlige for slikt enn CRT skjermer?

[VK]Boogieman
05-04-2004, 17:36
Takk for den du.....

Men nå er det vel et faktum at LCD skjermer er mer ømfintlige for slikt enn CRT skjermer?
hehe... jo vær så god... :D
Er ikke LCD skjermer mer ømfintelig for det meste i forhold til CRT??

krage
05-04-2004, 17:58
hehe... jo vær så god... :D
Er ikke LCD skjermer mer ømfintelig for det meste i forhold til CRT??

Jo det er di, og kansje derfor at scene lysene plaget meg mer enn deg i og med at jeg har LCD skjerm?

[VK]Boogieman
05-04-2004, 22:09
Jo det er di, og kansje derfor at scene lysene plaget meg mer enn deg i og med at jeg har LCD skjerm?
Kanskje det kanskje... :) Men da får du skaffe deg en giga CRT skjerm da, og droppe LCD skjermen i år... :)

krage
05-04-2004, 22:11
Kanskje det kanskje... :) Men da får du skaffe deg en giga CRT skjerm da, og droppe LCD skjermen i år... :)

nop ikke snakk om, kommer ikke på frågan, i år sitter jeg langt bak i salen rad noe og 60 så da skal det vel litt til at de lysa havner i skjermen min :p

[VK]Boogieman
05-04-2004, 22:43
nop ikke snakk om, kommer ikke på frågan, i år sitter jeg langt bak i salen rad noe og 60 så da skal det vel litt til at de lysa havner i skjermen min :p
Jeg skal nok klare det... :) Jeg skal stå på tribunen med speil, og klare å rette det inn på din skjerm... :D

krage
05-04-2004, 22:49
Jeg skal nok klare det... :) Jeg skal stå på tribunen med speil, og klare å rette det inn på din skjerm... :D

I så fall skal jeg ta med meg en slegge å "formatere" harddiskene dine :p

[VK]Boogieman
05-04-2004, 22:52
I så fall skal jeg ta med meg en slegge å "formatere" harddiskene dine :p
Ikke hvis jeg finner brillene dine først... :D

krage
05-04-2004, 22:55
Ikke hvis jeg finner brillene dine først... :D

Å faen det var det, men brilla mine er dyrere enn maskinen din, jeg bare sier det :D :o

[VK]Boogieman
05-04-2004, 22:57
Å faen det var det, men brilla mine er dyrere enn maskinen din, jeg bare sier det :D :o
Det er det som er så fint... Uansett hva du truer med, så kan jeg la det gå ut over brillene dine, så veier det opp... :)

krage
05-04-2004, 23:00
Det er det som er så fint... Uansett hva du truer med, så kan jeg la det gå ut over brillene dine, så veier det opp... :)

Hmm jo ja kansje det ja, men altså det er litt ondskapsfult synes nå jeg :p

_Marte
06-04-2004, 00:12
Originally posted by r-0X#Zapchud
Det kommer vel ganske an på hvordan været er i påsken. Varmt og godt vær, som i fjor, fører til ikke-så-ille-temperatur inne i skipet.
Synes alltid det er kaldt på Hamar jeg :P

HaanZ
06-04-2004, 00:39
det kjem alltid kalde gufs i bland. Eg tok i allefall på og av meg genseren heile tida. Satt nesten midt i.

[VK]Boogieman
06-04-2004, 01:09
Originally posted by HaanZ
det kjem alltid kalde gufs i bland. Eg tok i allefall på og av meg genseren heile tida. Satt nesten midt i.
Det er det som er det fine med å sitte på rad 1... For da kan man sitte med genseren på hele tiden... :D

krage
06-04-2004, 02:19
Det er det som er det fine med å sitte på rad 1... For da kan man sitte med genseren på hele tiden... :D

Og det er fint fordi?????????

[VK]Boogieman
06-04-2004, 10:26
Og det er fint fordi?????????
Da slipper man å ta av og på genseren hele tiden... :)

magne
06-04-2004, 11:12
plezzzz :P

Jarra, jeg har egentlig en digg 19 CRT, men tar med en LCD fordi jeg må ta toget tilbake til oslo og greier.. ;)

krage
06-04-2004, 14:12
Da slipper man å ta av og på genseren hele tiden... :)

Ja for det har man sikkert vondt av :p

[VK]Boogieman
06-04-2004, 16:52
Ja for det har man sikkert vondt av :p
Det er unødvendig fysisk aktivitet...

krage
06-04-2004, 16:53
Det er unødvendig fysisk aktivitet...

ja ja, er jo ikke spesielt nødvendig å dra på TG heller, og jeg foretrekker å sittei t-skjorte og uten genser...

Ch1p
06-04-2004, 19:28
ja satser pA at det blir varmt...for jeg skal lax'en i shorts =P