Log in

View Full Version : Coca Cola eller Pepsi på TG04?

Pasivix
01-04-2004, 16:34
Hva skal dere drikke? og hva liker dere best?

Coca Cola <---- min favoritt
eller
Papsi Cola <--- Falsk cola

hm.. gidder ikke kaste opp en poll for kun to valg ;)

COCA COLA COCA COLA COCA COLA :D

merilin
01-04-2004, 16:49
Cola selvfølgelig! Pepsi er ok iblant da, men cola er best!:D

CEO
01-04-2004, 17:25
Kan jeg få anbefale vann? Det er sunt, godt når det er kaldt og man blir ikke så lei det etter 3 1,5 litere.

Jeg har med ei kasse med 1,5 liters flasker med brus, men jeg kommer nok til å drikke mest vann. Det er digg det :D

Mosy
01-04-2004, 17:32
Min personlige rankering:
1. Cola (duh)
2. Pepsi Max
3. Pepsi Twist
4. Cola light
5. Pepsi
6. Cola light lemon
7. Vanilla coke. (Har aldri smakt, men jeg har enda igjen å møte noen som faktisk liker den brusen)

stidz
01-04-2004, 17:34
les denne historien som er skrevet av boogieman så vet du hva du skal ha.

Originally posted @ TG03 Forum
ARGH!!! Jeg visste denne diskusjonen kom til å komme opp i år igjen... Var det ikke pga denne diskusjonen at LLL (loffelandslaget) ble stiftet?? Alt gikk jo bra med LLL, helt til vi faktisk skulle møtes for å finne oss en å loffe, men det endte jo med at vi loffa sjefen for LLL siden han glemte å møte opp (kremt, kremt Onkel Ballong)

Men uansett!!
Cola er best! Det finns ikke noe annet som kan erstatte det i det hele tatt... La meg lese fra bibelen:

"I begynnelsen skapte Gud verden.
Og Verden var øde og tom, så Gud skapte mannen. Gud så det var godt. Men mannen følte seg enslig, så Gud skapte kvinnen. Han satte dem i en hall, og kalte det LAN. Gud så det var godt. Han sa at de kunne gjøre hva de ville, warez, divx, appz! Alt var dems, men de fikk ikke røre den skitne maskinen i det mørkeste hjørnet av hallen... Mennesket lurte på hva det var, og Gud svarte: Dette er det mest skittende vannet som noen gang har eksistert på denne jord, det er djevelens verk, djevelens egen elskovseleksir, djevelens mannevann, eller som det heter på svartetungemålet: PEPSI... Og mennesket lovet at de ikke ville røre denne maskinen. Og Gud så det var godt. Men mennesket var svakt, og gav etter for fristelsen som Kjell Magne Bondevik hadde lagt på dem, og Gud skalv da han hørte lyden av PEPSI flasken. Dette var ondskapen selv. Gud ble vred og lot sin vrede gå utover mennesket og bortviste dem fra det aller helligste. Vekk fra Hamar.
Så Gud lagde noen nye vesener, perfekte vesener, vesener som kunne styre verden på en rettferdig måte. Han kalte de for NERDER. Gud lagde også en perfekt drink som passet til nerdene. Bare det beste av det beste var bra nok. Og han kalte drikken for COCA COLA. Og nerdene og Gud så det var godt."

1. BoogieBok kap1 1-1337

frelst nå?

|nEmO|
01-04-2004, 18:09
Jeg for min del har kjøpt noen brett med RedBull jeg har planer om å kvitte meg med (les:drikke) :)

Masema
01-04-2004, 18:10
cola

HellBoy
01-04-2004, 19:24
Originally posted by |nEmO|
Jeg for min del har kjøpt noen brett med RedBull jeg har planer om å kvitte meg med (les:drikke) :)

...uuuh, du har tenkt til å drikke RedBull som tørstedrikk? Og det slo deg aldri inn at det ville vært en dårlig idè? ;)

De som trenger RedBull og slikt for å holde seg våkne kan like greit legge seg, man tjener lite på å stappe i seg koffein uansett.

Breiker
01-04-2004, 19:26
det er nok koffein i en 1.5 liters cola. diggbare saker.

men som personen nevnte. vann er digg. bare det hadde vært et skikkelig sted å fylle vann!

|nEmO|
01-04-2004, 19:49
sa ingenting om tørstedrikke..
har med brus ved siden av også..det holder ikke med to brett med brus til hele TG :)

ZpiFF
01-04-2004, 20:32
Brett med Pepsi, fordi det hører påsken til :)

Life_is_life
01-04-2004, 20:35
BAWLS :D

stidz
01-04-2004, 20:39
Originally posted by ZpiFF

pepsi hører påsken til?? noe av det teiteste jeg har hørt. pepsi er fake cola, ekte søppekvann fra avløpsrørene til djevelen som han spruter mannevennet sitt oppi. Æsj..

cola heter det !!!

secret-access
01-04-2004, 22:03
Originally posted by ZpiFF

Pepsi er absolutt den beste brusen da. sprite er også ganske bra, men pepsi langt fremfor cola. heh. :rolleyes:

Pepsi - ask for more!!

stidz
01-04-2004, 22:13
pepsi er jo faen meg ekkelt. det er som heroin og narkotiske stoffer. man blir lurt til og tro det er godt og bedre enn cola.

HaanZ
01-04-2004, 22:50
om eg hadde drukke brus: Pepsi, men sidan eg ikkje skal drikke brus er det vatn og iste.

ZpiFF
02-04-2004, 08:47
Pepsi er nesten litt som daff cola og jeg digger daff cola så da kjøper jeg like gjerne Pepsi :) Har alltid hatt pepsi på TG og sånn skal det forbli hihi

Chim3ra
02-04-2004, 12:36
Coca cola is teh best.

ArTanIS
02-04-2004, 20:39
COLA 4 LIFE! :D

Pepsi = crap :)

sverre
03-04-2004, 00:57
Coca Cola Rulz

inget annat kan drickas

stidz
03-04-2004, 01:52
svensken har skjønt det. (skal slutte med svenskevitser nå ):p

krage
03-04-2004, 02:30
Originally posted by stidz
svensken har skjønt det. (skal slutte med svenskevitser nå ):p

Persolig så sluttet jeg med svenske vitser den dagen de sa nei til EMU :)

stidz
03-04-2004, 02:54
men jeg har noen svenske venner og elsker og disse dem litt. :p

krage
03-04-2004, 03:01
men jeg har noen svenske venner og elsker og disse dem litt. :p

Dårlige venner eller?

Med tanke på at du disser dem?

stidz
03-04-2004, 03:10
nei da. men kødder lissom med dem. litt ironsik dissing. sånn som at jeg tar dem med i raptekster og sånt og disser dem. det er gøy.

krage
03-04-2004, 03:23
nei da. men kødder lissom med dem. litt ironsik dissing. sånn som at jeg tar dem med i raptekster og sånt og disser dem. det er gøy.

kan du skrive inn noen av tekstene her?

*liker å lese rap tekster*

stidz
03-04-2004, 04:20
nei det er flaut ... :| så har jeg dem ikke her desverre. skal kanskje legge ut noe på tg er ikke sikker på om jeg tørr enda

mickva
03-04-2004, 14:36
har med meg kjørlebag som går på strøm jeg så jeg har digg kald cola :D

stidz
03-04-2004, 15:18
helt til kjølebaggen din blir konfiskert :P

Breiker
03-04-2004, 18:37
Originally posted by mickva
har med meg kjørlebag som går på strøm jeg så jeg har digg kald cola :D

12V kjølebag? veldig bra å ha. men ikke hvis det bruker en ekstra støpsel. Dette gjør du. skru opp kontakten. og forleng en psu kabel fra psu og ut. så setter du på en molex kabel på kjølebag ledningen og vips. helt lovlig!

*plystre*

wiak
03-04-2004, 21:37
CC!

mickva
03-04-2004, 23:36
nice ide hehe
det er ikke no problem med strøm vi er mange som deler på den og ampæren så da går man ikke over strømmengde +++++

krage
03-04-2004, 23:48
nei det er flaut ... :| så har jeg dem ikke her desverre. skal kanskje legge ut noe på tg er ikke sikker på om jeg tørr enda

Legg dem ut på www.hip-hop.no da :)

krage
03-04-2004, 23:49
Originally posted by mickva
nice ide hehe
det er ikke no problem med strøm vi er mange som deler på den og ampæren så da går man ikke over strømmengde +++++

Samma faen så lenge den står i med eget støpsel kan det godt hende crew kommer å tar den :)

[VK]Boogieman
05-04-2004, 18:04
Det finns da ingen andre verdige drikker enn The one and only Coca... Djevelens mannevann (Pe*si) smaker jo så utrolig høgg... Et velbrukt hoppetau smaker jo bedre enn det dritet der... Kan noen som da liker Djevelens Mannevann forklare meg hva de liker med den drikken? Er det den kvalme ettersmaken? Eller kanskje den seige massen som setter seg i halsen?

krage
05-04-2004, 18:12
Originally posted by [VK]Boogieman
Det finns da ingen andre verdige drikker enn The one and only Coca... Djevelens mannevann (Pe*si) smaker jo så utrolig høgg... Et velbrukt hoppetau smaker jo bedre enn det dritet der... Kan noen som da liker Djevelens Mannevann forklare meg hva de liker med den drikken? Er det den kvalme ettersmaken? Eller kanskje den seige massen som setter seg i halsen?

Altså finnes andre ting som er log å drikke da f.eks. battery, red bull, bawls, cult :D

Formosissima
05-04-2004, 18:23
Jeg har enda ikke kjøpt drikke, orker ikke dra det med meg på buss osv, derfor satser jeg på at Hamar har noe å by på på Onsdag.

Det blir nok litt av hvert, i allefall.

mr_mista
05-04-2004, 19:13
Jeg liker best pepsi, det fordi den ikke smaker som syre og smaksstoffer når den er dau (da smaker pepsi sukker og smakstoffer). Når Coca Cola-en er iskald og Pepsi-en er det samme, da velger jeg Pepsi der også. Det som er med pepsi er at ikke munnen blir syrebad etterpå, men sukkerlake :) foretrekker det siste, smak er alfa og omega :)

btw. Pepsi er jo også cola, den har cola smak akuratt som Coca også er cola. Det er bare lenge siden det het Pepsi Cola. jau. PEPSI = NAM!

krage
05-04-2004, 19:16
åkei

1. Det med syre, er omentrent samme pH verdi på cola og pepsi.
2. Slike kunstige sukkerstoffer som pepsi er full av spiser hjernecellene dine
3. Pepsi smaker dritt, dritt og DRITT

mr_mista
05-04-2004, 19:27
Slike kunstige sukkerstoffer som pepsi er full av spiser hjernecellene dine
Ja det kan du troooo, blasfemi!

Pepsi rockz0rz, Coke suckz0rz :p eod ;)

Don Spiff
05-04-2004, 21:06
Originally posted by Breiker
12V kjølebag? veldig bra å ha. men ikke hvis det bruker en ekstra støpsel. Dette gjør du. skru opp kontakten. og forleng en psu kabel fra psu og ut. så setter du på en molex kabel på kjølebag ledningen og vips. helt lovlig!

*plystre*

hehe.. eller bare bruker sigarett-uttaket fra pc'n (hvis du da har en slik med andre ord) til kjølebagen som går på 12v ;)

Norsmurf
05-04-2004, 21:59
Cola.. den eneste sanne nerdedrikk!

Jeg har akkurat åpnet det første av fire colabrett kjøpt inn til tg..
har vel med meg tre oppover, tenker jeg... :)

Cola & General.. livets brune gleder!

[VK]Boogieman
05-04-2004, 22:48
Originally posted by mr_mista
Jeg liker best pepsi, det fordi den ikke smaker som syre og smaksstoffer når den er dau (da smaker pepsi sukker og smakstoffer
Det sier bare litt om Pepsi, når tilhengerne av pepsi bedømmer den etter hvordan den smaker når den er dau... :D :D :D :D
I rest my case...

krage
05-04-2004, 22:52
Det sier bare litt om Pepsi, når tilhengerne av pepsi bedømmer den etter hvordan den smaker når den er dau... :D :D :D :D
I rest my case...

word...

altax
06-04-2004, 03:02
Pepsi skommer seg i munnen, noe som er forferdelig.

Fåretrekker Fanta på lan. Det kan drikkes selv om den er varm og uten kullsyre

krage
06-04-2004, 03:03
Originally posted by altax
Pepsi skommer seg i munnen, noe som er forferdelig.

Fåretrekker Fanta på lan. Det kan drikkes selv om den er varm og uten kullsyre

Jeg kan skjønne at den blir varm, men om den blir uten kullsyre drikker du for sakte!

altax
06-04-2004, 03:11
Originally posted by raud-fyr
Jeg kan skjønne at den blir varm, men om den blir uten kullsyre drikker du for sakte!

kan stemme, jeg er en av de som drikker sakte. Derfor liker jeg Fanta :P

krage
06-04-2004, 03:13
Originally posted by altax
kan stemme, jeg er en av de som drikker sakte. Derfor liker jeg Fanta :P

Hvordan har du det når du drikker øl?

Den må jo bli helt bortdovna jo.....

mr_mista
06-04-2004, 03:19
I rest my case...
Det jeg har å si til det er, at det er det tydeligste punktet hvor Pepsi og Coca Cola skiller seg mest ifra hverandre. I andre former, iskald eller temperert, så er de nogenlunde jevne.

Trenger heller ikke rakke ned på tilhengerne av en hverken cola eller pepsi, det er produktene vi diskuterer, ikke hvor fucka i hue' de er, de som liker DET best og de som heller liker DET best... din politiker! :p

[VK]Boogieman
06-04-2004, 10:43
Originally posted by mr_mista
Det jeg har å si til det er, at det er det tydeligste punktet hvor Pepsi og Coca Cola skiller seg mest ifra hverandre. I andre former, iskald eller temperert, så er de nogenlunde jevne.

Trenger heller ikke rakke ned på tilhengerne av en hverken cola eller pepsi, det er produktene vi diskuterer, ikke hvor fucka i hue' de er, de som liker DET best og de som heller liker DET best... din politiker! :p
Jeg har da ikke rakka ned på tilhengerne av Pepsi... Jeg har rakka nord og ned på drikken, men ikke tilhengerne.. (dobbeltsjekket mine inlegg i denne tråden nå... :) )

Og jeg syns at Pepsi smaker helt anderledes enn cola selv om begge produktene er kalde og friske.. Pepsi er lagd på en måte som gjør (som nevnt før) at drikken absolutt må bruse så sinnsykt i kjeften, og det er noe jeg misliker sterkt... Er vel kanskje derfor de som driker pepsi drikker den sakte, siden den utvider seg betraktelig når den inntas, så man klarer ikke å svelge unna... Coca Cola er helt perfekt, og bruser akkurat sånn som brus skal, så man faktisk rekker å tømme en halvliter, før den blir dask og dau... Flotte greier det der... :D

Breiker
06-04-2004, 10:48
Jeg har da ikke rakka ned på tilhengerne av Pepsi... Jeg har rakka nord og ned på drikken, men ikke tilhengerne.. (dobbeltsjekket mine inlegg i denne tråden nå... :) )

Og jeg syns at Pepsi smaker helt anderledes enn cola selv om begge produktene er kalde og friske.. Pepsi er lagd på en måte som gjør (som nevnt før) at drikken absolutt må bruse så sinnsykt i kjeften, og det er noe jeg misliker sterkt... Er vel kanskje derfor de som driker pepsi drikker den sakte, siden den utvider seg betraktelig når den inntas, så man klarer ikke å svelge unna... Coca Cola er helt perfekt, og bruser akkurat sånn som brus skal, så man faktisk rekker å tømme en halvliter, før den blir dask og dau... Flotte greier det der... :D

helt enig med deg boogiewoogie.. papsi som jeg liker å kalle det inneholder for mange feil for å bli en god brus. jeg tror den trenger noen oppdateringer/patcher for at den skal funke.
Men jeg synes og at Papsi Max er enda verre.. Den er bare huff. daff fra første stund

stidz
06-04-2004, 10:50
og av pepsi får man en skikkelig dårlig rap også. man raper best med cola

Anneee
06-04-2004, 11:40
COCA COLA! er best

krage
06-04-2004, 14:15
Originally posted by Anneee
COCA COLA! er best

WORD

stidz
06-04-2004, 14:24
cola er det beste som går an og putte i munn

edit: sammen med kebab da seff

drbass
06-04-2004, 14:41
ColavsPepsi FaxevsTuborg osv, finnes ei noen fasit. Smaken er jo som kjent som baken, delt og full av drit

altax
06-04-2004, 15:02
Originally posted by raud-fyr
Hvordan har du det når du drikker øl?

Den må jo bli helt bortdovna jo.....

øl er noe annet... ;p

mr_mista
06-04-2004, 16:43
Greit, jeg caver, men jeg syntes Pepsi fortsatt er best, derimot Pepsi Max, det er no forbanna skvip.