Log in

View Full Version : hva skjer

stidz
03-04-2004, 23:29
hva skjer vis noen ikke har seata seg i løped av i kveld

[VK]Boogieman
04-04-2004, 00:08
Originally posted by stidz
hva skjer vis noen ikke har seata seg i løped av i kveld
Da tror jeg at de kommer til å få tildelt en av de ledige plassene når de kommer på TG...

SnipeAlot
04-04-2004, 00:18
da er de herved erklært mentalt tilbakestående...

:p

[VK]Boogieman
04-04-2004, 00:46
Originally posted by SnipeAlot
da er de herved erklært mentalt tilbakestående...

:p
hehe... det er sant... de har jo hatt en god del tid påseg til å kunne fikse det, så jeg vil da tro at det da er dems egen skyld... :)

krage
04-04-2004, 01:16
Originally posted by [VK]Boogieman
hehe... det er sant... de har jo hatt en god del tid påseg til å kunne fikse det, så jeg vil da tro at det da er dems egen skyld... :)

så treige folk, har de noe på TG å gjøre?

merilin
04-04-2004, 09:12
ja, men det kan være at det er folk som har fått tak i billett i siste liten eller noe slikt :)

krage
04-04-2004, 16:55
Originally posted by tarie
ja, men det kan være at det er folk som har fått tak i billett i siste liten eller noe slikt :)

Okey, unntaket som bekrefter regelen....

Men de som kjøpte bilett under slippet og enda ikke har funnet seg plass, *riste på hodet*

Xell
04-04-2004, 17:33
å kjøpe billett etter at man ikke får registrert plass er litt dumt i og med at man da heller ikke kan bytte user.

krage
04-04-2004, 17:34
Originally posted by Xell
å kjøpe billett etter at man ikke får registrert plass er litt dumt i og med at man da heller ikke kan bytte user.

Sant så sant....

Kommer litt ann på hvem man kjøper v da, om man kjøper av en god kompis, eller en man tillfelldigvis treffer her på forumet eller på irc :p

Xell
04-04-2004, 17:55
eneste som funker etter at billettene er frøset er de som får billetter gjennom ventelista. Det hjelper ikke så mye å ha kjøpt billetten at en kompis når du kommer i billettkøen og skal identifisere deg så står kompisen din som user. Og folk lurer på hvorfor det tar så lang tid å komme gjennom køen!? Det skal ikke mer enn 10 slike idioter blandt 5000 som det tar 15min ekstra å registrere fordi de er så jævlig kopete i hue at de ikke har klart å sette user og velge plass så har man lagt 2.5 timer på totalt tiden det tar å prossesere alle deltakerene.

IalociN
04-04-2004, 22:39
Dersom noen kommer med en bilett med komplikasjoner av den typen som er nevnt her så bør jo vedkommende bli henvist til nærmeste gresplen for å vente på at alle som har sakene sine i orden slipper gjennom. Dett vil også sikre oss mot skalpere som hartrykt opp flere biletter fordi bare en person ka stå som user. Nå¨r da kopibrukene kommer blir de satt bakerst i køen og må vente. Når så disse kommer til køen igjen er orginalbiletten brukt og vedkommende blir henvist til nærmeste togstasjon.

Med andre ord, ikke kjøp billett av noen nå.