Log in

View Full Version : Spøker for tg

drbass
06-04-2004, 03:49
Nå ser det mørkt ut her, har skrudd bil siden kl 7 i dag tidlig, dog ikke min bil, men en kamerat sin. Bilen det dreier seg om er en audi 85mod urquattro. Som nå ikke har clutch lenger. Er det noen bil mekanikere der ute som vet mye om bil? PM me, er på nippen til å få det til muligens, men trenger noen deler som jeg håper vi får tak i morgen, hvis ikke så vet jeg ikke hva det blir til.

Breiker
06-04-2004, 10:43
Originally posted by drbass
Nå ser det mørkt ut her, har skrudd bil siden kl 7 i dag tidlig, dog ikke min bil, men en kamerat sin. Bilen det dreier seg om er en audi 85mod urquattro. Som nå ikke har clutch lenger. Er det noen bil mekanikere der ute som vet mye om bil? PM me, er på nippen til å få det til muligens, men trenger noen deler som jeg håper vi får tak i morgen, hvis ikke så vet jeg ikke hva det blir til.

hmm.. stikk i butikken og kjøp deg den gjør det selv boka for den bilen.. Har vært borti klutchskifte av den bilen.. er no hor.. en som måtte gjøre det i forcen..

urquattro er godbilen forresten

drbass
06-04-2004, 14:36
HAr vært innom både bilxtra og Thorsov og ingen hadde dem. FAen så kjipt at sånn skal skje rett før tg da. Vært innom Audi og de sa at de muligens kunne få fiksa det før de tok påskeferie dvs onsdagen kl17. Skal taue bilen bort dit nu snart og håper på det beste

drbass
06-04-2004, 14:38
Er hydraulisk clutch på den, og det virker som om det er en lekkasje i noen av slangene, men det er jo så jævlig trangt der også pga av quattro systemet, men en ting skal audi ha for, er solide greier det driverket der:D

Breiker
06-04-2004, 16:38
det stemmer.. pluss at den er driftsikker.. og at den legger seg fint ut i svingene når du får den ut i 4hjulsskrens. det er kjempegøy.

han skal vel ikke selge den? Er det urquattro'n eller bare quattroe?`( ja det er en modell som bare heter Quattro )

drbass
06-04-2004, 20:52
Han skal ikke selge den.

Tror det er urquattro i allefall, er en 2,2liter 5sylindra turbo motor i den.

Har gitt opp å mekke den selv nå. Står hos audi, fant ut at han skulle sitte på med meg opp, så da får jeg ikke med alt mitt

Breiker
06-04-2004, 22:24
gut. største motoren på quattroen var vel en 2.3E. med rundt 150gamp hvis jeg ikke husker helt feil. Og det var uten turbo. mener det var en 20ventilers sak.

Men den urquattroen burde gå greit. vet du hvor mye han betalte for den?

drbass
06-04-2004, 23:31
Jeg vet ikke hvor mye han betalte for den, men de er vel ikke så altfor billige disse bilene :)

Bilen er forresten rød med 17" og skinninteriør:D

Breiker
06-04-2004, 23:37
Originally posted by drbass
Jeg vet ikke hvor mye han betalte for den, men de er vel ikke så altfor billige disse bilene :)

Bilen er forresten rød med 17" og skinninteriør:D

hmm.. hvis jeg ikke husker feil så er orginalfargen til urquattroen rød. men 17" felger husker jeg ikke helt om er orginalt men.