Log in

View Full Version : Streaming TV ?

Excellence
07-04-2004, 15:47
Når kommer det opp???

noen som vet

magneand
07-04-2004, 22:17
Har ikke selv fått svar, det mangler en link på sidene.

Men jeg har fått snappet opp denne:
http://stream1.tg04.gathering.org/TG04low.asx :)

Breiker
08-04-2004, 01:25
woho [VK]Boogieman på tv jo! nais!

[VK]Boogieman
12-04-2004, 00:18
Originally posted by Breiker
woho [VK]Boogieman på tv jo! nais!
Hehe... /me is the star of TGTV... :D

HellBoy
12-04-2004, 18:15
Originally posted by [VK]Boogieman
Hehe... /me is the star of TGTV... :D

Fikk du forresten gleden av å stompe stoler i hodet på idioter? For det var da nok av dem :p

Tell
12-04-2004, 19:14
Hey - morro at folk har fulgt med!

Vi i Production-crewet er svært fornøyd med avviklingen av årets Web-tv, og med unntak av noen få stream-relaterte problemer fra tid til annen, gikk det relativt knirkefritt.

Og holdt jeg løftet om å intervjue de som sov ute natten før...?

[VK]Boogieman
12-04-2004, 21:55
Originally posted by HellBoy
Fikk du forresten gleden av å stompe stoler i hodet på idioter? For det var da nok av dem :p
Fikk ikke kontorstolen min over bordet til de som satt på andre siden... :(

[VK]Boogieman
12-04-2004, 21:57
Originally posted by powerbook

Vi i Production-crewet er svært fornøyd med avviklingen av årets Web-tv, og med unntak av noen få stream-relaterte problemer fra tid til annen, gikk det relativt knirkefritt.

Og holdt jeg løftet om å intervjue de som sov ute natten før...?
Ja, du intervjuet jo meg... :D Men jeg syns det var litt kjipt at dere kutta ut de to kuleste tingene da... :( Det klippet der jeg og VodkaKick løper etter dere med en plasstol, og det klippet der jeg sier at Arne er død! Vidar lever! Rop Vidar i stedet hvis dere absolutt må rope et eller annet...

Men ellers er det veldig bra det dere har gjort...

PS: Kommer TGTV klippet fra Lørdagen ut på nett og?

Breiker
12-04-2004, 22:54
skulle gjerne hatt de klippene jeg og.. venter i spenning.

HellBoy
12-04-2004, 23:51

Eneste jeg reagerte på var egentlig måten folk som intervjuet opptrådde og pratet på , det var veldig "NRK Utenrikskorrespondent" over det hele, hadde hørt litt bedre ut om folk virket mer laid-back og lot dialogen flyte naturlig.

Men ellers var det mye bra der i år, så keep it up.

Tell
13-04-2004, 07:30
Originally posted by [VK]Boogieman
Det klippet der jeg og VodkaKick løper etter dere med en plasstol, og det klippet der jeg sier at Arne er død!
Akk, desverre, desverre... det hadde vært råmorro å bruke løpe-etter/kaste-stol-klippet, men det ble ALT for mørkt! (Og da mener jeg VELDIG mørkt! Du så ikke en damn sh*t.)

Alt skal snart kunne lastes ned fra gathering.org.

[VK]Boogieman
13-04-2004, 17:20
Akk, desverre, desverre... det hadde vært råmorro å bruke løpe-etter/kaste-stol-klippet, men det ble ALT for mørkt! (Og da mener jeg VELDIG mørkt! Du så ikke en damn sh*t.)

Alt skal snart kunne lastes ned fra gathering.org.
Okaii... Men det klippet der jeg sier at Arne er død, Vidar lever! da?? Det hadde jeg gledet meg til å se... :)

HaanZ
13-04-2004, 18:10
Når var dette? Det var ein fyr hjå oss, som eg og var på dansemaskina med seinare, men ikkje noko TV og greier. Vi var oppe til fem og sov i to timar før vi stod opp klokka sju att og var rundt der til vi slapp inn. Uheldig med det døgnet =/