Log in

View Full Version : Buss fra Kristiansand

Techpoint
16-12-2004, 15:25
Det er satt opp buss fra kristiansand 23.Mars 2005 kl 06.00

Det er mulig at vi endrer noe på avreise, og setter denne tidligere. Men er forsåvidt ingen fordel å komme tidlig frem til vikingskipet.

http://buss.lanpro.no

Techpoint
30-01-2005, 13:08
bumpibumpi

Lindquist
21-02-2005, 12:26
Gi oss noe mere info da please.
Er veldig aktuelt for meg og noen venner.
Vil vite om det faktisk blir en buss...

Techpoint
21-02-2005, 18:42
Bussen bli avlyst nå.

Dere er vel de eneste som har meldt interessen, og da er det jo selvfølgelig uaktuellt å sette den opp..

All nødvendig informasjon står på hjemmesiden, men denne er jo av liten betydning nå..

sword
22-02-2005, 03:14
Synes det er en smule rart at bussen blir avlyst pga liten interesse, når hele 125 stk har lest denne posten, så langt...

Du kan ikke måle interesse i antall replies til denne posten, da denne er en kunngjøring, ikke ett spm om hvem som er interessert.
Da skulle du heller skrevet at alle som var interessert skriver en reply. Vedder på at det er mange flere enn 2 som er interresert, og som kun har lest posten, uten å skrive reply.

Techpoint
22-02-2005, 08:53
Hvis man skal med en turbuss, er det ikke da normalt å melde sin interesse ved å melde seg på? Eller skal man automatisk ta utgangspunkt i at man selvfølgelig får plass?

Man kunne gitt beskjed via tråden, PM eller mail uten problemer, 2-3 stk har gjort dette.

Poenget er at jeg tar ikke utgangspunkt i denne tråden, men det er faktisk bare 2-3 stk som har meldt seg på bussen. Og de gjorde det for leeeeenge siden.
Etter dette så har jeg fått spørsmål om info 2-3 ganger, og ikke noe mer enn det.

Hvis interessen er så laber så ser jeg med nødt til å avlyse bussen.
Så er det kanskje en tankevekker til de som ønsker å ta buss hos andre til neste år at man melder seg på med en gang man vet man skal ta buss oppover.

CyberGasm
18-03-2005, 22:51
Er 2 her som kunne tenke seg å være med...