Log in

View Full Version : går de buss fra bergen

resp4wn
07-03-2005, 16:05
har hørt stygge rykter om at de ikkje ska gå buss fra bergen til TG i år...
wtf!!!! så lurer og på ka som er grunen til de??? vist di som styrer me TG vil ha et av verdens største LAN så bør de gå buss fra bergen. men de er bare rykte da... men vist dei er sane korleis ska bergenserene komme seg til TG da?

vist ikkje de går noe TG buss fra bergen, så vil eg ha ein ganske god grun for kvifor de ikkje er ordnet. og di får seriøst revurdere de til neste år,,, bjyner vel og bli litt seint og fikse de nå,,, men allte er mulit.

CEO
07-03-2005, 16:17
Jabbel jabbel....

Arrangørene har ingenting med transporten å gjøre, det er noe du må fikse sjøl! Private initiativtakere har en årekke satt opp busser fra forskjellige steder i landet, det er disse du må ta kontakt med...

arild
07-03-2005, 23:22
Det er aldri for seint å sette opp buss. Finn en gjeng med folk som er interessert i å være med deg på buss, og bestill en selv. Det er ikke så mye arbeid som det kanskje høres ut til. Har selv arrangert buss to år på rad, og det er utrolig hvordan folk omtrent står i kø for å få lov å sitte på. :)
Mitt råd: Sjekk opp om det allerede går buss, og hvis ikke, så snakk med et busselskap og arranger en selv, dersom folk er interessert.

moppy90
08-03-2005, 15:37
vi er 3 stk som også trenger transport.. buss er også en mulighet;) så hvist dere får organisert en buss eller noe så ver venlig (hvist du/dere gidder da:P) og send en mail til moppy_90@hotmail.com .. vi betaler seff en andel for å vere med. =)

Trogdor
13-03-2005, 20:56
Hvem vil ha de skitne bergenserne på TG uansett? :P

Denethor
14-03-2005, 15:36
Heisann bergensere!

Eg skal sitja på med far til ei god venninda av meg. Han er bussjåfør, og han sa til oss at dersom me skaffa nok personer til å sitja på, så kunne han leiga ein buss og kjøre folk til tg. pm eller irc(denethor@efnet) dersom det er interesse (har ikkje sotte opp noko enda, gjer det berre dersom det er stor nok interesse)

--
Adrian S
Kreativ Kebab

Denethor
16-03-2005, 21:45
Da det ikkje var så mange så meldte interesse så caller eg av den buss-turen. Greidde ikkje skaffe nok folk.