Log in

View Full Version : nerde trim

Pages : [1] 2

Turkey
04-02-2002, 14:18
blir det en nerde trim i år også??
det var et godt inslag

thinktwo
04-02-2002, 14:32
Nei, det var det ikke!

Morsomt å se på da men ;)

[VK]Nexius
04-02-2002, 21:52
til F med nerdetrim

[VK]Boogieman
04-02-2002, 21:57
Vi trenger ingen NerdeTrim, med mindre det er å gå på dass, eller strekke seg... Er man skikkelig nerd, er det ikke snakk om å trimme under TG... Jeg prøvde i fjor og det funka ikke så bra som jeg hadde ventet...

[VK]Nexius
04-02-2002, 22:02
Jah nedretrim funker ikke. Jeg prøvde meg påå løpe fra hallen til butikken med Boogieman og jeg skal love deg at det gikk rett i dass. Etter å ha røyka nesten en kartong sigg så går det ikke.

Turkey
04-02-2002, 22:09
nå var det jo underholdningen ved å se på jeg synnes var bra, er jo selvførgelig ikke med, det orkerjeg ikke :P

[VK]Boogieman
04-02-2002, 22:10
Jeg er enig Nexius. Skal aldri jogge på LAN lenger... Har ikke godt av det...

[VK]Nexius
04-02-2002, 22:19
Jogging + LAN = Ikke faen, den dritten er Usunn.

Slem
05-02-2002, 05:25
Får være grenser til nerdete påfunn da. Nedretrimmen slår Mr TG Kåringa. Bare nesten altså.

Åssen har det seg at gutta syns det er en ære, og går helt i ekstase når de får være med, mens jentene nærmest må bæres opp på scenen?

Kompisen min dreiv og fixa seg sikkert 1-2 timer når han skulle være med på den jævla kåringa. Og fy faen så flaut det var.

Uff.

- Slem

[VK]Nexius
05-02-2002, 08:21
Det er sikkert i sååå morro å være Mr. TG.
Jaaaa det er status å gå rundt å si til alle Kæbene i Oslo.
"Hey" hvet du hva jeg er dataned nr 1 av alle de 5000 menneskene på TG. Slå den du kamerat".

Nei jeg tror ikke jeg skal satse på det min venn.

Jeg holder meg til å bøffe pizZA fra den lokale sjappa når de har tilbud "spis hvor mye du vil for 79.50,-

HaanZ
05-02-2002, 11:35
Nei, vi må rydde heile salen for datamaskiner kvar dag og ha gym! Det blir veldig bra. Så kan vi ha CS-paintball, bygge opp vegger og slik :D

[VK]Boogieman
05-02-2002, 12:05
Lykke til med å rydde VikingSkipet for datamskiner hver dag a... Det kommer du til å slite lenge med...

visionx
05-02-2002, 14:55
Nexius: siste posten din der fikk meg til å le så halvparten av folka på datalab'en jeg sitter snudde seg og så rart på meg
:p

- visionx / aac

ZpiFF
05-02-2002, 15:27
nerdetrimmen er rettet på nerder og de som syntes nerdetrimmen er for hard er ingen nerd ;)

Volkov
05-02-2002, 15:31
Originally posted by HaanZ
Nei, vi må rydde heile salen for datamaskiner kvar dag og ha gym! Det blir veldig bra. Så kan vi ha CS-paintball, bygge opp vegger og slik :D

hva er forskjellen på CS paintball og vanlig paintball?

at alle hopper med knis når det skal gå fort og det som teller mest er hvor fort du kjøpert gønner'n?

og hvem skal betale?

lavizh
05-02-2002, 15:32
hehe ... pizza bøffing på Pizza Driver... skal vi gjøre det til en compo ... den som stikker av med mest vinner et eller annet!!

kroz
05-02-2002, 17:46
Hva med å loffe Pizza driver??

[VK]Nexius
05-02-2002, 18:36
Nei vil dere hørehele historien om PIZZA bøffingen fra PIZZA DRIVER ?

Hele greia skjedde slik. Det var da 2 dager igjen av TG.
Jeg og Boogieman var nesten tomme for $ (penger) og vi var dritt lei av å spise opphøggde poteter. Så vi kom på denne geniale planen. Pizza Driver hadde et vakkert tilbud hvor det stod "SPIS SÅ MYE DU VIL FOR 79.50 og vi tenkte det må vi gjøre. Men problemet var at hvis vi gjorde det så var vi så godtsom blakke (siden vi hadde sløst pengene våre på masse dritt. eks: Red Bull, Cola og Sigg), så vi fant ut at hvis vi skulle spise der så kunne vi like gjerne ta med oss noe pizza. Tross alt på sliktet stod det spis så mye du vil for 79,50, det stod ikke at man MÅTTE spise i resturanten. Så vi tolket det slik at vi kunne spise der og ta med oss MYE pizza. Det var akuratt det vi gjorde mine venner.

Først gikk vi til Rimi, tok med oss noen bæreposer og kjøpte en cola eller to slik atdet så ut som om vi hadde handle , så gikk vi til bakern og fikk med oss noen "bolleposer" slike av papir.
Disse "bolleposene" puttet vi pent inni rimi posene våre.

Til sisst gikk vi til pizza driver. Vi fant oss et bord, satte rimi posene ved siden av oss og gikk og kjøpte en meny hver.

I ca 2 timer foregikk "operasjon pizza bøffing".

Når en nystekt pizza ble satt på "buffetbordet" gikk vi og hentet oss 4-6 pizza stykker. Vi spisste 1 hver og resten forsvant i rimi bæreposene. Slik holdt vi til vi hadde fyllt opp poseneogspisst oss mette. Når det var gjort gikk vi ut med to stappfulle rimi poser.
Noe som så litt suspekt ut når vi førsthadde kommet med 1 cola flaske hver i posene og gikk ut med poser som hold på å spekke.

Heldigvis var det ingen som så oss siden alle var optatt med enten å spise eller med å lage mat

Dette er vår historie. Og husk "opeartion bøffe pizza" fra PIzza DRiver er en registert trademark av Vidarklanen.

Jeg og boogieman fikk mat en god stund fremover selv om pizzaen var litt kald.

[VK]Boogieman
05-02-2002, 18:49
Originally posted by ZpiFF
nerdetrimmen er rettet på nerder og de som syntes nerdetrimmen er for hard er ingen nerd ;)
Det er der du tar feil lille venn! Nerdetrimmen er ikke for nerder... Det er bare noe som crewet setter i gang for at vi ikke skal sitte stille hele tiden, og få blodpropp, eller ballesopp eller whatever.
Så det er de som IKKE er med på Nerdetrimmen som er skikkelig nerder...

[VK]Boogieman
05-02-2002, 18:50
YEAH! You go Nexius! Operation Pizza Drive(-by)er er [VK] patent...

[VK]Nexius
05-02-2002, 18:55
Ich weiz eller.no

[VK]Boogieman
05-02-2002, 18:57
Nei, på årets TG skal jeg sitte så stille som mulig... Mitt mål er å få blodpropp å dø på TG... Da dør jeg i hvert fall lykkelig...

[VK]Nexius
05-02-2002, 19:01
Som mine HOMIS på Holmlia ville sagt til noe slik:

"WORD UP HOMIE"

[VK]Boogieman
05-02-2002, 19:18
Originally posted by [VK]Nexius
Som mine HOMIS på Holmlia ville sagt til noe slik:

"WORD UP HOMIE"
Men nå er du jo ikke Homie da... Nå er du jo en bonde fra Jessheim!!! LOL
:D

[VK]Nexius
05-02-2002, 19:48
NOT 4 long my venn, jeg skal flytte om noen uker fra dette hølet.
Jeg skal flytte hjem til min vakkre by Oslo. About F%&#ing time I say.

[VK]Boogieman
05-02-2002, 20:47
Det var %€&%( på tide... Jeg er lei av å dra til Jessheim hver gang jeg skal til deg...

[VK]Nexius
06-02-2002, 14:34
ICH WEIZ !

[VK]Boogieman
06-02-2002, 14:36
Men jeg kommer jo til å savne Sand Pizzabar dah... Og loke uttafor Kiwi... hehe

[VK]Nexius
06-02-2002, 14:37
Jah lissom, my ass eller.no.

Kommer du oxo til å savne "Island" og "norge" ?

[VK]Boogieman
06-02-2002, 14:39
Jah lissom, my ass eller.no.

Kommer du oxo til å savne "Island" og "norge" ?
Nei, fytti fitta...
Trokke jeg kommer til å savne et stort stykt troll som gjir meg en i trynet hver gang jeg drar en vits litt for langt...

[VK]Nexius
06-02-2002, 19:55
Nei de buske fittene vil heller ikke jeg savne.
Jeg kommer heller ikke til åsavne sand pizzabar, det er et sted som gir meg mye gass i magen etter en kebab og av og til diare.
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

[VK]Boogieman
06-02-2002, 20:45
Nei de buske fittene vil heller ikke jeg savne.
Jeg kommer heller ikke til åsavne sand pizzabar, det er et sted som gir meg mye gass i magen etter en kebab og av og til diare.
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Det er jo det som er det spesielle med den sjappa! Den gir deg tarmgass! Det er ingen VidarLink uten Tarmgass...

[VK]Nexius
06-02-2002, 22:01
Nja det kan diskuteres. Jeg foretrekker å sitte på et LAN uten å måtte sitte og pormpe hvert 5 min.

Tenk om mens man sitter og spiller CS i Lan så slipper man en liten uskyldig fjert som egentlig ikke er sååå uskylding og man ender opp med bæsj i boka eller.no (BLÆ SIER JEG, BLÆ IGJEN

[VK]Boogieman
06-02-2002, 22:04
Nja det kan diskuteres. Jeg foretrekker å sitte på et LAN uten å måtte sitte og pormpe hvert 5 min.

Tenk om mens man sitter og spiller CS i Lan så slipper man en liten uskyldig fjert som egentlig ikke er sååå uskylding og man ender opp med bæsj i boka eller.no (BLÆ SIER JEG, BLÆ IGJEN
Det er joh bare å holde seg litt da... Det er fortsatt ikke en skikelig VidarLink uten Tarmgass... det er litt av sjarmen...

[VK]Nexius
06-02-2002, 22:07
Kansje for deg men ikke for meg.

[VK]Boogieman
06-02-2002, 22:08
Kansje for deg men ikke for meg.
Ja, det er for meg... Polsk mat, Sand Pizzabar, et par slag i trynet...
aaaaaahhhhh.... alle de søte minnene.... :)

DarkOne
06-02-2002, 22:08
Har aldri sett en thread på et forum bli til en 2manns-samtale!
Shit! ;)
Men, btw, WTF betyr "å loke"???
-Cya!-

[VK]Boogieman
06-02-2002, 22:12
Hvis du har lyst til å se en skikkelig to-mannssamtale kan du gå på threaden: "Kjendiser"
13 sider nå... Sier ikke mer jeg... :D

[VK]Nexius
06-02-2002, 22:14
"Å loke" er norsk "getto" slang eller.no som betyr å henge.

Ja en enveis samtale er morro skal jeg si deg på boardet.
Du burde prøve det en gang.

[VK]Boogieman
06-02-2002, 22:16
Eneste kjipe nå er at de fleste bare Spammer... Jeg vil ha en skikkelig diskusjon her... Ikke bare ordet hehe, eller ja, elle nei, eller no sånt.... He rskal vi diskutere NerdeTrimmen!!!

Kommer nerdetrimmen i år forresten?

[VK]Nexius
06-02-2002, 22:19
Nei den kommer ikke til å gortsette i pr. Jeg idder ikke mer.
NO MORE RUNNING I TELL U !!!!!!

[VK]Boogieman
06-02-2002, 22:20
Nei den kommer ikke til å gortsette i pr. Jeg idder ikke mer.
NO MORE RUNNING I TELL U !!!!!!
Det var jo ikke den nerdetrimmen dah... Vi løp jo ikke... Snakker om den på scenen jeg... Den med tastaturet og greier...

[VK]Abimelek
06-02-2002, 22:21
Åssen får jeg bilde som Boogieman har?

Jeg skal ikke være med på nerdetrim. Ekte nerder trimmer aldri!!

[Bortsett fra skytefingeren i CS];) :eek: :eek:

[VK]Nexius
06-02-2002, 22:21
Da sååååååååå.

OK kom på en bra topic da.

[VK]Abimelek
06-02-2002, 22:23
Men nå er det snart åpen post så da må dere gi dere =)

[VK]Boogieman
06-02-2002, 22:23
Originally posted by [VK]Abimelek
Åssen får jeg bilde som Boogieman har?

Jeg skal ikke være med på nerdetrim. Ekte nerder trimmer aldri!!

[Bortsett fra skytefingeren i CS];) :eek: :eek:
Så fort du kommer over 250 posts på forumet kan du få sånn artig bilde...

[VK]Nexius
06-02-2002, 22:27
Jeg skal ha et bilde av Joey Jordison så fort jeg er over 250.
Men før det må jeg spamme og når jeg når 250 kan jeg bli alvorlig.

[VK]Boogieman
06-02-2002, 23:07
Jeg skal ha et bilde av Joey Jordison så fort jeg er over 250.
Men før det må jeg spamme og når jeg når 250 kan jeg bli alvorlig.
Det skal ikke være noe spamming her i gården... Det er bare så irriterende...

Volkov
06-02-2002, 23:14
synes alle therader her ender med å diskutere boarwhores, avatarer og spam jeg.. ikke bra...

så, hvor var vi, nerdetrim?

Neh, hva er det for noe tullball, strekke handa etter nu colaburk holder i massevis...

ZeboZZ
06-02-2002, 23:29
Originally posted by Volkov
Neh, hva er det for noe tullball, strekke handa etter nu colaburk holder i massevis...

neida, ærlig talt! Vi sunne, norsk ungdommer må jo trimme litt! Men det holder da for oss å ta en daglig tur til hydro-texaco eller et annet sted uttafor skipet, samt de turene for å lesse av colaen.

Volkov
07-02-2002, 00:26
å bæra inn pc'n er jo trening for flere uker..

NaTAs
07-02-2002, 00:30
Bære inn pc'n er trening for resten av året! Fytte helvete!
Lenge leve tralle! Og den som stjal tralla mi ifjor skal loffes til døde!

[VK]Nexius
07-02-2002, 08:02
Nei var det noen spm stjal tralla di. Jeg hater slike mennersker.
De er patatiske tapere som ikke eier respekt for felles datanerder.

hmmm nei nerdetrim noe så ekkel. I år skal jeg komme med en slik elektrisk rullestol som gammle mennesker bruker, slik at jeg slipper å bevege meg noe. Den eneste bevegelsen jeg skal gjøre i år er å taste på tastaturet og klikke på musa.

[VK]Boogieman
07-02-2002, 08:06
Originally posted by ZeboZZ

neida, ærlig talt! Vi sunne, norsk ungdommer må jo trimme litt!
BLASFEMI!!!!!!
He's posessed by the devil!!!!
Call the Exorcsist!
Jeg jogga til butikken på TG i fjor... ALDRI MER!!!!!!! Det er noe av det værst jeg har gjort på evigheter.
Nei, i år skal jeg bare sitte stille å få blodpropp eller.no...

HaanZ
07-02-2002, 11:36
Vi burde ha ei joggerunde kvar dag, som crewet leia... :D For å vise kor bra og healthy dei er etter mange år bak maskina, og korleis vi skal bli :p

lavizh
07-02-2002, 11:37
Min trening ligger kun i tastatur trykk (overstiger 60 trykk pr. ns.)
Jeg er faen raskere enn en SDRAM brikke :)

HaanZ
07-02-2002, 11:40
Veit sign'en min stinkar, men det virkar som om nesten alle har det utstyret der...

lavizh
07-02-2002, 11:44
øhh, ikke deg jeg mener, han som hadde den laaange 256 html compo greie, mulig jeg posta på feil sted ... hihihi.

[VK]Boogieman
07-02-2002, 16:40
Eneste treningen jeg trenger er tastetrykk og trening av trigger-fingeren jeg bruker til CS...

ZeboZZ
07-02-2002, 16:53
jeg er for morgengym kl 07,30 for alle... én runde rundt salen (inne såklart), gå rundt en colaflaske 20 runder med pekefingeren på toppen og så styrte flaska... DET er nerdetrim

det er kondisjonstrening, snu seg rundt trening, og cola drikke trening. Men dette var jo tre overraskelser på én gang jo! Det er rett og slett ikke mulig
Å jodda! Såklart det er mulig! Det var tross alt JEG som fant det på :D

[VK]Boogieman
07-02-2002, 16:54
jeg er for morgengym kl 07,30 for alle... én runde rundt salen (inne såklart), gå rundt en colaflaske 20 runder med pekefingeren på toppen og så styrte flaska... DET er nerdetrim

det er kondisjonstrening, snu seg rundt trening, og cola drikke trening. Men dette var jo tre overraskelser på én gang jo! Det er rett og slett ikke mulig
Å jodda! Såklart det er mulig! Det var tross alt JEG som fant det på :D
Det er noe av dt dårligste jeg noen gang har sett...
Hvis du dropper løpinga og snurringa.... DA har vi nerdetrim!!!!

ZeboZZ
07-02-2002, 16:56
hmm, det er på tide å avlive myten om at en nerd aldri er i fysisk aktivitet, hvor kan det bedre avlives enn på tg??

[VK]Boogieman
07-02-2002, 16:57
Det er jo ikke en myte da...
Det er FAKTA!!!! En nerd er ALDRI i fysisk aktivitet...

[VK]Nexius
08-02-2002, 14:30
Originally posted by [VK]Boogieman
Det er jo ikke en myte da...
Det er FAKTA!!!! En nerd er ALDRI i fysisk aktivitet...

Jeg kunne ikke vært mere enig.

Å gå på do, og å gå til røyke hjørnet er nok trim for meg.

[VK]Boogieman
08-02-2002, 16:44

Jeg kunne ikke vært mere enig.

Å gå på do, og å gå til røyke hjørnet er nok trim for meg.
Det er ikke alltid jeg orker å gå på do en gang... Men røyke, det skal man alltids få nok krefter til... Og da kan man jo bare ta seg en liten skvett i bukene mens du er ute å røyker...

HaanZ
08-02-2002, 23:34
yuck, ja røyking skal eg nå alltids ha krefter til å halde meg unna :p

NaTAs
08-02-2002, 23:50
er mere nok trim og gå og kjøpe seg en burger, derfor hadde jeg med bmx sykkel i 99, ble ikke vel mottatt etterhvert :) sparkesykkel i 00, 01.. men security var ikke glad i det heller.. sukk

[VK]Boogieman
09-02-2002, 01:43
Originally posted by NaTAs
er mere nok trim og gå og kjøpe seg en burger, derfor hadde jeg med bmx sykkel i 99, ble ikke vel mottatt etterhvert :) sparkesykkel i 00, 01.. men security var ikke glad i det heller.. sukk
Var det du som klarte å kutte fiberoptikeren for de 40 første radene??????? Det var visst en med sparkesykkel.... lol
Satt på rad 45 jeg... hehe

[VK]Nexius
09-02-2002, 14:55
Kødder du det var morro å nesten hele internett linja for seg selv eller.

[VK]Boogieman
09-02-2002, 23:13
Kødder du det var morro å nesten hele internett linja for seg selv eller.
Ja, fytti løkka.... har fortsatt den screenshoten hvor jeg laster ned med 6 MB/sek.... aaaaaaahhhhhhh...

ZeboZZ
10-02-2002, 00:48
På NTNU skal de visst ha helt rå båndbredde.. en kar hevder han har fått over 20 mbyte/sek mellom oslo og trondheim på noen filer

[VK]Boogieman
10-02-2002, 02:19
På NTNU skal de visst ha helt rå båndbredde.. en kar hevder han har fått over 20 mbyte/sek mellom oslo og trondheim på noen filer
aaaaahhhh.... *sikle*
Dte hadde vært no det!!! Da tror jeg at jeg hadde besvimt eller.no...

kroz
10-02-2002, 03:55
Skjønner ikke hvordan det er mulig, det er ikke en eneste thread som følger subjecten :D Fra nerdetrim til båndbredde, hva er det neste? Omo-tabletter? (ja, det er en utfordring)

[VK]Boogieman
10-02-2002, 04:30
Originally posted by kroz
Skjønner ikke hvordan det er mulig, det er ikke en eneste thread som følger subjecten :D Fra nerdetrim til båndbredde, hva er det neste? Omo-tabletter? (ja, det er en utfordring)
Jeg tar utfordringen...
Har dere hørt ryktene om at OMO-tabelletene er laget av antistatiske sauer???

HaanZ
11-02-2002, 09:35
Poenget er vel at det skal ha ein liten samanheng med det føregåande, viss du berre ploppar inn med noko blir det ganske dårleg utført utfordring...:rolleyes:

Visste de at dei brukte OMO-tablettar som trinnlause skruknappar for å skru båndbreidda opp og ned? :p Og at han karen som hadde lasta ned på 20 Mbit berre hadde bytta ut OMO-knapp med VIA-knapp fordi VIA sin knapp er hardare og blir ikkje øydelagt om du skrur så hardt... Men likevel måtte han ha profesjonell hjelp frå VIA-direkt så dei kunne hjälpa til med något for ein gongs skuld...:confused: :confused: :confused:

[VK]Boogieman
11-02-2002, 10:26
Originally posted by HaanZ
Poenget er vel at det skal ha ein liten samanheng med det føregåande, viss du berre ploppar inn med noko blir det ganske dårleg utført utfordring...:rolleyes:

Visste de at dei brukte OMO-tablettar som trinnlause skruknappar for å skru båndbreidda opp og ned? :p Og at han karen som hadde lasta ned på 20 Mbit berre hadde bytta ut OMO-knapp med VIA-knapp fordi VIA sin knapp er hardare og blir ikkje øydelagt om du skrur så hardt... Men likevel måtte han ha profesjonell hjelp frå VIA-direkt så dei kunne hjälpa til med något for ein gongs skuld...:confused: :confused: :confused:
Jada... Men det var ment som en liten spøk... Må du ta alt så særiøst eller? :D

[VK]Nexius
11-02-2002, 12:59
jeg sier: samme faen hva threaden heter og handler om.
Så lenge man snakker om et tema som er interesant tema så kan thresden hete kåres rompe hår.

[VK]Boogieman
11-02-2002, 13:01
jeg sier: samme faen hva threaden heter og handler om.
Så lenge man snakker om et tema som er interesant tema så kan thresden hete kåres rompe hår.
You Go Girl!!!!!
Alt er interesant... Utenom spamming da...
Så vi kan diskutere alt fra Jesus til AIDS uten at dere skal bry dere pøkk!

[VK]Nexius
11-02-2002, 13:09

You Go Girl!!!!!
Alt er interesant... Utenom spamming da...
Så vi kan diskutere alt fra Jesus til AIDS uten at dere skal bry dere pøkk!

Nei nei nei man sier ikke lenger you go girl.
Til og med HOMSENE har sluttet å si det.

[VK]Boogieman
11-02-2002, 13:09

Nei nei nei man sier ikke lenger you go girl.
Til og med HOMSENE har sluttet å si det.
Det er derfor jeg sier det... Siden ingen andre gjør det...
Føler meg spesiell jeg...

[VK]Nexius
11-02-2002, 13:13

Det er derfor jeg sier det... Siden ingen andre gjør det...
Føler meg spesiell jeg...

Nei nei nei du er ikke noe spess. du er bare teit,
you are out of fashion.

[VK]Boogieman
11-02-2002, 13:14

Nei nei nei du er ikke noe spess. du er bare teit,
you are out of fashion.
Jeg er best... Har alltid vært best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
You Go Girl!!!!!!!!!!!!!!!

[VK]Nexius
11-02-2002, 13:31

Jeg er best... Har alltid vært best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
You Go Girl!!!!!!!!!!!!!!!

Nei andyman du er ikke best. Du har aldrig vært best og kommer aldri til å bli best.

[VK]Boogieman
11-02-2002, 13:32

Nei andyman du er ikke best. Du har aldrig vært best og kommer aldri til å bli best.
Bare litt best... Det er jo noe jeg er best på, veit ikke hva, men noe er det...

[VK]Nexius
11-02-2002, 13:34

Bare litt best... Det er jo noe jeg er best på, veit ikke hva, men noe er det...

Du er best til å fjerne nesehår.

[VK]Boogieman
11-02-2002, 17:06

Du er best til å fjerne nesehår.
Det kan hende, for det har jeg aldri prøvd før...
Jeg er best til å være meg!!!!! Jeg visste det... Det var noen jeg var best til... :D

[VK]Nexius
11-02-2002, 18:13

Det kan hende, for det har jeg aldri prøvd før...
Jeg er best til å være meg!!!!! Jeg visste det... Det var noen jeg var best til... :D

yah alle er best til noe, enten det er til å knulle eller plukke nesehår, så er vi mennesker best til noe.

[VK]Boogieman
11-02-2002, 18:14

yah alle er best til noe, enten det er til å knulle eller plukke nesehår, så er vi mennesker best til noe.
mhm...
Jeg er oxo best til å skrive posts på forumet...
Hurra for meg!

[VK]Nexius
11-02-2002, 18:16

mhm...
Jeg er oxo best til å skrive posts på forumet...
Hurra for meg!

Du er vel det. Gratulerer. Men siden du har mest post betyr det oxo at du har intet liv.

NaTAs
11-02-2002, 19:12
hehe, ja litt vanskelig og kombinere de 2 tingene der ja :) Ha liv og skrive flest post's! hehe!

[VK]Nexius
11-02-2002, 19:47
hehe, ja litt vanskelig og kombinere de 2 tingene der ja :) Ha liv og skrive flest post's! hehe!

JA bare se på deg, du nærmer deg et taper liv. Og det gjør jeg oxo. Ettersom jeg er lbirr avhenig av dette boardetså tar det ikke lange tida før jeg oxo er oppe i 600 posts.

[VK]Boogieman
11-02-2002, 20:44
Det viser bare hvor nerd jeg er, og eneste livet jeg har er PC....
OG JEG ER STOLT AV DET!!!!!!!

DarkOne
11-02-2002, 21:38
JEG ER SÅ ENIG!
nørd p0wer!
We will r00l3 the earth!!!
Hihi, hvis jeg blir verdenshersker vil det første jeg gjør er å innføre
1337-språk på skolene, som da er "Üb3r-l33t" versjon av norsk-engelsk!
Dette er altså på ALLE skoler i HELE verden, også etter det
tar jeg alle sånne mindre problemer som vann, mat, verdensfred og sånnt,
Hehe ;)
-Cya!

Fanden
12-02-2002, 13:03
Fornuftig forslag DarkOne, innfør 1337-språket først!
Som universal-språk som alle kan forstå, selv hestenomadene i ytre mongolia. ^_^
Slik skal vi erobre verden!!

Eller...?

-Fanden

HaanZ
12-02-2002, 14:29
spar oss!! :p

DarkOne
12-02-2002, 14:45
Spar deg?
Det heter "Frels meg!" ;)
nØrds will 0wn j00 all! :p
-Cya!

Breiker
12-02-2002, 14:56
Må vel sikkert ut og løpe en tur og så rett i dusjen en times tid....

Grunnet av en kompis er sånn en løpekar...
Men jeg slo han i gym!

HaanZ
12-02-2002, 15:00
oj da, det trur eg du må loffast for! :p Å slå ein som spring når du er nerd??? nei nei nei!

Breiker
12-02-2002, 16:06
oj da, det trur eg du må loffast for! Å slå ein som spring når du er nerd??? nei nei nei!
by haanz

ja du får vel prøve!
Late meg dro 6ern mens han fikk 5er

DarkOne
12-02-2002, 16:15
Originally posted by Breiker

ja du får vel prøve!
Late meg dro 6ern mens han fikk 5er
6er?
Fy faen, og du våger å vise trynet ditt på TG forumet, "the nørdest of all nørdy places"!!!
:)
Menmen, noen er jo rare også. ;p

Breiker
12-02-2002, 16:27
ja jeg tør

Og du kan ikke gjøre noe med det!!!!

DarkOne
12-02-2002, 17:45
Nope,
og har ikke lyst heller =)
Bare sjokkerende at noen som får 6 i gym
henger på forumet :)

[VK]Nexius
12-02-2002, 20:42
Originally posted by DarkOne
JEG ER SÅ ENIG!
nørd p0wer!
Hihi, hvis jeg blir verdenshersker vil det første jeg gjør er å innføre
1337-språk på skolene, som da er "Üb3r-l33t" versjon av norsk-engelsk!
Dette er altså på ALLE skoler i HELE verden, også etter det
tar jeg alle sånne mindre problemer som vann, mat, verdensfred og sånnt,
Hehe ;)
-Cya!

Når du blir verdenshersker må du GI meg USA i gave.
Jeg skal herske det landet med jernhånd og sørge at hele senatet deres blir pult i ræva eller.no

DarkOne
12-02-2002, 20:47
Uhm, seff, det er gjort, bare du sender meg et
ukentlig bilde dem pult i ræva ;)
j/k
-Cya!

Breiker
12-02-2002, 20:50
haha

[VK]Nexius
12-02-2002, 20:57
Uhm, seff, det er gjort, bare du sender meg et
ukentlig bilde dem pult i ræva ;)
j/k
-Cya!

Det er en føkkings deal. Jeg skal ramme inn bildet for deg.

Breiker
12-02-2002, 21:20
Huska at han sikkert skal ha gull ramma og ha dem over senga

DarkOne
12-02-2002, 21:35
Hehe, lol.
Vil du ha en kopi av dem?
;)
-Cya!

[VK]Boogieman
12-02-2002, 22:03
JEG ER SÅ ENIG!
nørd p0wer!

www.nerder.no
Norske Nerder...
"I morgen er vi herskere..."

Breiker
12-02-2002, 23:00
Hehe, lol.
Vil du ha en kopi av dem?
;)
-Cya!

Nei jeg lar noen andre få æren av å ha de bildene!

DarkOne
13-02-2002, 11:38
hehe, okey ;)
TG <- Glede seg til!
-Cya!

[VK]Boogieman
14-02-2002, 00:39
hehe, okey ;)
TG <- Glede seg til!
-Cya!
Du er ikke den eneste... Jeg gleder meg som en elg i solnedgang... Det er ikke så mange dagene igjen...
(Jeg må begynne på Mannevann banneret vårt)

Breiker
14-02-2002, 11:35
nærmer seg skikkelig fort! Først på TG så i militæret til sommern på LILLEHAMMER. Så det er ikke så langt å dra til TG neste år

NaTAs
14-02-2002, 19:29
For håpe du for fri i påskeferien neste år da :) Og at du ikke må på øvelse :p Da ler jeg godt isåfall :)

HaanZ
14-02-2002, 20:59
nerd i militæret... jaja :p

Breiker
14-02-2002, 22:45
Ja det blir fett. Gleder meg faktisk. Men jeg skal være på samband.
Store våpen og masse andre qle ting

Blir som Delta Force Reallife!

[VK]Nexius
15-02-2002, 00:12
Høres spennende ut. men sånn personlig driter jeg i militæret. Jeg ser ikke vitsen i å løpe i skogen i 8 timer og rope ho ho ho eller.no

[VK]Boogieman
15-02-2002, 01:32
Høres spennende ut. men sånn personlig driter jeg i militæret. Jeg ser ikke vitsen i å løpe i skogen i 8 timer og rope ho ho ho eller.no
Ikke jeg heller... Men jeg har fått en langvarig skade i kneet så jeg håper på at den skal vare såpass lenge at jeg slipper Armyen...

DarkOne
15-02-2002, 13:42
Schluzkher!
.Cya!

Tiger
15-02-2002, 13:54

Ikke jeg heller... Men jeg har fått en langvarig skade i kneet så jeg håper på at den skal vare såpass lenge at jeg slipper Armyen...

Du burde absolutt ikke prøve å slippe millitæret. Det at du har en kneskade hindrer deg på ingen måte å gjennomføre en normal førstegangstjeneste. 1År i millitæret er det ingen som har vont av, desuten om du spiller kortene dine riktig kan du få en veldig interesang og lærerik tjeneste (Slik som jeg gjorde:D )

sexom
15-02-2002, 13:57
nei, 1 år med nesten bare menn, det greier jeg ikke. Ikke no militær på meg nei.

Tiger
15-02-2002, 14:02
Tenk hvor deilig det da blir å slippe hjem

NetSic
15-02-2002, 15:21
Hmm...spørsmålet er hvem som gjir seg først nerden eller millitæret.

/me skal vel i millitæret, men forventer og bli kasta ut før jeg er ferdig :D

Kansje de ikke vil ha meg i det hele tatt, kansje jeg er for påvirka av dataspill(someting wrong in the mainframe;))

[VK]Boogieman
15-02-2002, 16:45
Originally posted by Tiger
Tenk hvor deilig det da blir å slippe hjem
Tenk så digg å holde seg hjemme? Så slipper man hjem hver dag...

Tiger
15-02-2002, 16:51

Tenk så digg å holde seg hjemme? Så slipper man hjem hver dag...

Jeg var stasjonert i Nord og hadde 2 uker fri pr mnd og forsvaret betalte alle hjemreisene mine

[VK]Boogieman
15-02-2002, 16:53

Jeg var stasjonert i Nord og hadde 2 uker fri pr mnd og forsvaret betalte alle hjemreisene mine
Jeg har blitt stasjonert hjemme, og mamma og pappa betaler for mnd kortet...
LOL

Tiger
15-02-2002, 16:58

Jeg har blitt stasjonert hjemme, og mamma og pappa betaler for mnd kortet...
LOL

Ja det er jo veldig sunt å bo hjemme hos mor og far mens man sutter på tommelen og klør seg selv i ræva

[VK]Boogieman
15-02-2002, 16:59

Ja det er jo veldig sunt å bo hjemme hos mor og far mens man sutter på tommelen og klør seg selv i ræva
Men så er jo ikke jeg mer enn 17 år da... Så jeg hadde sliti litt med peng hvis jeg ikke hadde bodd hjemme...

Tiger
15-02-2002, 17:01
Sant nok det er billig å bo hjemme hos foreldrene, men det kan fort bli en ulempe

[VK]Boogieman
15-02-2002, 17:02
Sant nok det er billig å bo hjemme hos foreldrene, men det kan fort bli en ulempe
Det er sant... Men det skjer jo en del ganger at foreldrene mine drar på ferie... Og jeg er aleine i en uke og sånt... Da er det digg å bo hjemme da...

NaTAs
16-02-2002, 03:40
hehe! Helt til du finner ut at det er litt slitsomt og leve på Cola og pizza i 2 uker :) Og begynner og savne mors middager.. hehe, lever på randen av sultegrensen :)

Men digg og være alene hjemme ja.

[VK]Boogieman
16-02-2002, 16:16
hehe! Helt til du finner ut at det er litt slitsomt og leve på Cola og pizza i 2 uker :) Og begynner og savne mors middager.. hehe, lever på randen av sultegrensen :)

Men digg og være alene hjemme ja.
Blir aldri lei Pizza... Og spesielt ikke Cola...
Pizza er digg, og Cola er diggere...
*ta seg en slurk*
mmmmmmm....

Tiger
16-02-2002, 16:18
Da er pizza og øl bedre, det slår både Pepsi og Cola:)

[VK]Boogieman
16-02-2002, 16:19
Da er pizza og øl bedre, det slår både Pepsi og Cola:)
Øl er bra det, og det slår Djevelens Mannevann, men det slår aldri Cola...

Tiger
16-02-2002, 16:21
For min del er Cola degradert ned til blandevann

[VK]Boogieman
16-02-2002, 16:22
For min del er Cola degradert ned til blandevann
BLASFEMI!!!!! Aldri si sånt om Cola..
Cola er livet... Sånn er det bare!!!

Tiger
16-02-2002, 16:26
Jeg håper inderlig for din del at livet har noe mere å by deg en Cola

[VK]Boogieman
16-02-2002, 16:29
Jeg håper inderlig for din del at livet har noe mere å by deg en Cola
jada, men Cola er en stor del av livet mitt...

DarkOne
18-02-2002, 18:25
Cola eier, pepsi er Über-B!
End of discussion.
.Cya!

DarkOne
18-02-2002, 18:26
Hmm, nå er jeg ihvertfall "member" istedenfor "Junior Member"
Junior member høres så... DÅRLIG ut! ;)
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
:)

[VK]Boogieman
18-02-2002, 19:14
Grattis med member tittelen... Men du skal poste ganske heavy for å komme på mitt nivå da!
JIPPI!!! Jeg er den med mest fritids her!!! :D

Tiger
18-02-2002, 19:16
DarkOne, Du trenger ikke å bli konklemonkle bare fordi du er blidt "Member"

[VK]Boogieman
18-02-2002, 19:18
DarkOne, Du trenger ikke å bli konklemonkle bare fordi du er blidt "Member"
La gutten få litt glede her i livet a...

Tiger
18-02-2002, 19:20
Kunne jo hold seg til 1-2 linjer da.

Vi hadde nok tatt poenget

[VK]Boogieman
18-02-2002, 21:22
Kunne jo hold seg til 1-2 linjer da.

Vi hadde nok tatt poenget
Ikke jeg... Jeg må ha minst 15 linjer jeg for å forstå det skikkelig...

Tiger
19-02-2002, 01:09

Ikke jeg... Jeg må ha minst 15 linjer jeg for å forstå det skikkelig...

ja det er vel all den Colan som har spist opp hjernen din :D

Ps: Denne ba du om :cool:

[VK]Boogieman
19-02-2002, 01:24

Det var en dårlig spøk da, men det skjønner jo ikke dere små "Djevelens Mannevann" drikkere...

Tiger
19-02-2002, 01:36
Jaja lett å komme med den i etterkant :D

[VK]Boogieman
19-02-2002, 02:45
Jaja lett å komme med den i etterkant :D
Alle så jo at den setningen var i en sarkastisk retning...
Uten dere "Djevelens Mannevann" Drikkere, siden alle disse molekylene har kødda med hjernene deres...

Tiger
19-02-2002, 10:21
Vel om alle ungdommer tar ironi og sarkasme med en gang, kan du da forklare hvordan 3200 klarte å bomme på sist norsk eksamen da de ikke skjønte ironien i oppgaven

HaanZ
19-02-2002, 14:40
eg skratta så godt da eg las oppgåveteksta! :D vi fekk den nå for ikkje så lenge sidan. At folk trudde det var snakk om sør-amerika, Rolling On The Floor Laughing Out Loud :D

Tiger
19-02-2002, 15:22
Jeg skal ha Norsk eksamen nå i mai så bare si ifra de som ha noen tips

[VK]Boogieman
19-02-2002, 16:57
Jeg skal ha masse examener uti Mai/Juni...
*Grue seg*
Noen tips?

NaTAs
19-02-2002, 17:00
Drikk deg full og ta opp eksamene igjen til jul ;)

hehe

[VK]Boogieman
19-02-2002, 17:01

hehe
Det er det beste rådet jeg har fått hittil...

Tiger
19-02-2002, 19:09

hehe

hadde tenkt meg inn på høyskolen til høsten da

[VK]Boogieman
19-02-2002, 20:01

hadde tenkt meg inn på høyskolen til høsten da
ja, da får du bare slutte å drikke da... Jeg skal ikke det, så jeg lever på mottoet:
DREKKA MER!!!!!!

Tiger
19-02-2002, 21:55
Jeg slutta å drikke i millitæret, det ble litt vell mye en stund :)

[VK]Boogieman
19-02-2002, 23:40
Jeg slutta å drikke i millitæret, det ble litt vell mye en stund :)
Det kan jeg tenke meg... Det er ikke akkurat en drekka-tur når man er i militæret...

Tiger
20-02-2002, 00:29

Det kan jeg tenke meg... Det er ikke akkurat en drekka-tur når man er i militæret...

Vel har aldri drukket så mye som i de første 6 mnd i millitæret.

Det var jo en helt ny gjeng å drikke med, så vi hadde mye gøy og trengte å avreagere litt i helgene. Men så ble det litt vell mye gøy

[VK]Boogieman
20-02-2002, 01:24

Vel har aldri drukket så mye som i de første 6 mnd i millitæret.

Det var jo en helt ny gjeng å drikke med, så vi hadde mye gøy og trengte å avreagere litt i helgene. Men så ble det litt vell mye gøy
Man må tenke på å kanskje ikke la det gå utover militæret da... Ellers blir det kakebu veit du...
LOL

NaTAs
20-02-2002, 04:26

Man må tenke på å kanskje ikke la det gå utover militæret da... Ellers blir det kakebu veit du...
LOL

Neikj da :) Vi hadde fester på kaserna vi :) Inne på basen.. knall morro ! Bare og drikke, kom Mp så gjemte vi bare sakene! Ikke noe problem det nei... aldri drukket så mye hele året jeg var inne i militæret.. Det tok av, fredag, lørdag og som regel søndag hvis vi var ute og seilte

Tiger
20-02-2002, 09:37
Vi hadde noen smarte jenter i nabo troppen som blanda HB med rød styrkedrikk fra feltrasjonene.
Da fikk du noe som lingna rødsprit og det lukta over hele kaserna.
Så på mandagen ble det kompani oppstilling og refs :D

Breiker
20-02-2002, 14:36
hehe... Lurer på hvem som fikk skylda...

/me skal inn i armyen til høsten!

Tiger
20-02-2002, 14:55
Hvor skal du inn hen da ?

[VK]Boogieman
20-02-2002, 16:44
Vi hadde noen smarte jenter i nabo troppen som blanda HB med rød styrkedrikk fra feltrasjonene.
Da fikk du noe som lingna rødsprit og det lukta over hele kaserna.
Så på mandagen ble det kompani oppstilling og refs :D
hehe... det er bra veit du... Jenter kommer faktisk i smarte utgaver oxo... Det er ikke mange, men det hender...

DarkOne
21-02-2002, 11:19

COLA?
COLA ØDELEGGE?!?!?!
COLA EJER DEG!!!!!!!!!!!!!!!
Cola > deg
Okey???

Hmm, borra akkurat 2 hull, 2 første :)
Halvparten av kjeften min er bedøva!
Wee.
=(
.Cya!

HaanZ
21-02-2002, 11:39

COLA?
COLA ØDELEGGE?!?!?!
COLA EJER DEG!!!!!!!!!!!!!!!
Cola > deg
Okey???

Hmm, borra akkurat 2 hull, 2 første :)
Halvparten av kjeften min er bedøva!
Wee.
=(
.Cya!

colan ei skyld det! :p Det er jo berre negativt at Cola eig folk... :rolleyes:

Tiger
21-02-2002, 13:29
Jeg har aldri hatt hull i tenna, sikkert fordi jeg ikke drikker Cola :D

NaTAs
21-02-2002, 15:51
Drikker Cola... aldri hatt hull i tenna, så der gikk den teorien til helvete... For fy faen og mye cola jeg drikker!

DarkOne
21-02-2002, 15:51
Jeg har alltid drukket Cola,
men dette er mine første hull =)
SÅ BLÆDA!
COLA EJER!
.Cya!

HaanZ
22-02-2002, 11:37
eg har hatt nokre hol i tenna, men så har eg aldri drukke noko særleg med brus da... var før Pepsiperioda mi...:(

Breiker
22-02-2002, 12:17
drikker bare cola og har ikke hatt et eneste hull

Jess ass

|-LoX-|
22-02-2002, 12:30
drikker bare cola og har ikke hatt et eneste hull

Jess ass

Jeg kan også føye meg til listen av folk som drikker nokså mye Coca-Cola, men som aldri har hatt hull i tenna!
Kan vi trekke slutningen at Coca-Cola er forebyggende mot hull i tenna, tro? :)

Breiker
22-02-2002, 12:47
Originally posted by |-LoX-|

Jeg kan også føye meg til listen av folk som drikker nokså mye Coca-Cola, men som aldri har hatt hull i tenna!

Tror det..

Men man kan også si at for lite cola betyr mye hull!

Tiger
22-02-2002, 15:25
Det er man får mindre hull jo mere Cola man drikker det er rykter som privatpraktiserende tannleger kan finne på å sette ut.

Trodde dere viste bedre

Klovnen
22-02-2002, 15:25

me too :)

eneste jeg drikker et juce(?) og cola...og litt saft hvis det andre er tomt hehe

[VK]Boogieman
22-02-2002, 16:40
Jeg har drikki Cola så lenge jeg kan huske, og jeg har minst 3 hull hver gang jeg er på tannlegen...

|-LoX-|
22-02-2002, 20:35
Jeg har drikki Cola så lenge jeg kan huske, og jeg har minst 3 hull hver gang jeg er på tannlegen...

Og dermed røk den teorien også...
Kanskje andre faktorer faktisk er viktigere enn Cola likevel? Slik som å pusse tenna? :)

r-0X#Zapchud
22-02-2002, 20:45
Jeg har også drukket cola så lenge jeg kan huske, og jeg har ALDRI hatt hull i tenna. Enten så går jeg til en blind tannlege, eller så har jeg bare gode gener!

|-LoX-|
22-02-2002, 20:48
Originally posted by r-0X#Zapchud
Jeg har også drukket cola så lenge jeg kan huske, og jeg har ALDRI hatt hull i tenna. Enten så går jeg til en blind tannlege, eller så har jeg bare gode gener!

Ettersom du umulig kan ha gode gener, skulle jeg likt å se tannlegen din :D

r-0X#Zapchud
22-02-2002, 21:11
ROFL!

Men nei, tannlegen min vil du ikke se!

|-LoX-|
22-02-2002, 21:16
ROFL!

Men nei, tannlegen min vil du ikke se!

Ifølge en stripe i Donald Duck & Co en gang, er det de tannlegene som ser jævlige ut som er gode, for de fikser ikke sine egne tenner - det gjør de hos andre, som da kanskje er dårlige... (Nei, jeg skjønte heller ikke logikken, men det var da mer eller mindre sånn, da...)

r-0X#Zapchud
22-02-2002, 21:42
Den stripa har jeg oxo sett!

Grunnen til at de fæle tannlegene er de beste er fordi de må gå til mindre gode tannleger for å fixe sine egne tenner (hvilket ikke går så veldig bra), og de mindre gode tannlegene går til de gode!

Umm, ja, sånn omtrent!

|-LoX-|
22-02-2002, 21:46
Den stripa har jeg oxo sett!

Grunnen til at de fæle tannlegene er de beste er fordi de må gå til mindre gode tannleger for å fixe sine egne tenner (hvilket ikke går så veldig bra), og de mindre gode tannlegene går til de gode!

Umm, ja, sånn omtrent!

Joda, men meg mener at det kanskje kan finnes flere enn to tannleger - og da kan det jo hende at en dårlig tannlege går til en annen dårlig tannlege... Så altså blir det et 'sikkerhetshull' i Donald-teorien... Men ikke værre enn at den kanskje er anvendelig - det går jo tross alt an å bruke Windows :)

[VK]Boogieman
23-02-2002, 12:14

Joda, men meg mener at det kanskje kan finnes flere enn to tannleger - og da kan det jo hende at en dårlig tannlege går til en annen dårlig tannlege... Så altså blir det et 'sikkerhetshull' i Donald-teorien... Men ikke værre enn at den kanskje er anvendelig - det går jo tross alt an å bruke Windows :)
Det er ALDRI sikkerhetshull i Donald... Donald ruler og alt som står i Donald er sant... For det har Mamma sagt...

Chickxsy
23-02-2002, 12:40
Der har du den samme teorien som med frisører, at den frisøren med styggest frisyre i en sjappe er den som er flinkest, for han/hun fixer de andre sitt hår...

Men hvilken flink frisør ville gått med stygt hår??

[VK]Boogieman
23-02-2002, 13:01
Originally posted by Chickxsy
Der har du den samme teorien som med frisører, at den frisøren med styggest frisyre i en sjappe er den som er flinkest, for han/hun fixer de andre sitt hår...

Men hvilken flink frisør ville gått med stygt hår??
En god del faktisk.. Jeg kan ikke få sagt hvor mange ganger jeg har labba inn i ei sjappe og det står opptil flere frisører der med skikkelig sjabby hår...

NaTAs
23-02-2002, 15:44
Nesten alle frisører ser jo helt jævli ut på håret da..

De skal jo være så fordømt trendy på håret men det ser
jo bare fryktelig ut, rødt og drit og møkk, FYSJ

r-0X#Zapchud
23-02-2002, 23:47
Frisører er og blir merkelige folk. Lurer på hva presten mener om dem:rolleyes:

[VK]Boogieman
23-02-2002, 23:58
Frisører er og blir merkelige folk. Lurer på hva presten mener om dem:rolleyes:
Presten mener at de synder... Ikke damene, men de mannlige frisørene...
LOL

Tiger
24-02-2002, 00:47
Drit i de frisørene da.
Jeg kan ta med klipperen på TG, så kan dere få en sveis som ikke krever noe serlig vedlikehold :D

[VK]Boogieman
24-02-2002, 12:58
Drit i de frisørene da.
Jeg kan ta med klipperen på TG, så kan dere få en sveis som ikke krever noe serlig vedlikehold :D
Det kan jeg jo fikse selv da, men med et bedre resultat enn hvis du skulle gjort det... Det er jo bare å trølkke huet opp under gressklipperen det, så VOILA, en fin hårfrisyre...

|-LoX-|
24-02-2002, 13:14

Det kan jeg jo fikse selv da, men med et bedre resultat enn hvis du skulle gjort det... Det er jo bare å trølkke huet opp under gressklipperen det, så VOILA, en fin hårfrisyre...

Eller du kan fikse frisyren permanent (tror jeg ihvertfall) ved å dyppe hodet i et syrebad... :p

[VK]Boogieman
24-02-2002, 13:16

Eller du kan fikse frisyren permanent (tror jeg ihvertfall) ved å dyppe hodet i et syrebad... :p
Da er det ikke bare håret som forsvinner da... Da får du jo ikke bare en hårtrim, da får man jo en hjernetrim oxo... :p

|-LoX-|
24-02-2002, 13:19

Da er det ikke bare håret som forsvinner da... Da får du jo ikke bare en hårtrim, da får man jo en hjernetrim oxo... :p

Nei, nei, nei! Trikset er å ikke holde for lenge, og dyppe hodet kjapt i noe annet rett etterpå som nøytraliserer syren, og deretter i vann!

Alle verdens skinheads: dette er en knakende god idé! :p

[VK]Boogieman
24-02-2002, 14:32

Nei, nei, nei! Trikset er å ikke holde for lenge, og dyppe hodet kjapt i noe annet rett etterpå som nøytraliserer syren, og deretter i vann!

Alle verdens skinheads: dette er en knakende god idé! :p
Men jeg har en liten anelse om at dette kommer til å gjøre gruelig vondt...
Og så vann??? Har du aldri hørt at syre og vann, det går ikke ann...

Breiker
24-02-2002, 15:03

tror det var poenget

|-LoX-|
24-02-2002, 15:03

Derfor: "i noe annet rett etterpå som nøytraliserer syren, og deretter i vann!"
Det skulle da vel gå bra, det ! :)

Men selvsagt gjør det vondt! Det er bare et spørsmål om hvor mye man er villig til å gi for å slippe å klippe håret, det... :p

[VK]Boogieman
24-02-2002, 15:19

Derfor: "i noe annet rett etterpå som nøytraliserer syren, og deretter i vann!"
Det skulle da vel gå bra, det ! :)

Men selvsagt gjør det vondt! Det er bare et spørsmål om hvor mye man er villig til å gi for å slippe å klippe håret, det... :p
Jeg er ikke villig til å slippe håret i det hele tatt jeg... Jeg liker håret mitt jeg...

Breiker
24-02-2002, 18:47
Jeg må klippe meg....

Ser ut som gaute fra farmen og han er STØGG

[VK]Boogieman
24-02-2002, 19:32
Jeg må klippe meg....

Ser ut som gaute fra farmen og han er STØGG
Han er svine-støgg, men jeg ville heller ha sett ut som han, enn å bli skinna...

NaTAs
26-02-2002, 17:23
Jah, han er ikke hva vi kaller lekker, men bare tenk hvor mange damer han kan dra pga av at han har vært med i FARMEN... det er jo jævli og tenke på det :)

[VK]Boogieman
27-02-2002, 19:01
Jah, han er ikke hva vi kaller lekker, men bare tenk hvor mange damer han kan dra pga av at han har vært med i FARMEN... det er jo jævli og tenke på det :)
Tror jeg skal melde meg på et reality program jeg... Bare pga damene... DET hadde vært no det!

Muslingen
27-02-2002, 22:24

Tror jeg skal melde meg på et reality program jeg... Bare pga damene... DET hadde vært no det!

Spørs om du får lov til å ta med deg maskinen din inn dit... :)

r-0X#Zapchud
28-02-2002, 00:55
om jeg noen gang skal entrè ett djevelens-freakshow-hus, så blir det som selvmordsbomber med 25kg C4 på kroppen!
Aldri ellers ass...

[VK]Boogieman
28-02-2002, 08:03
Originally posted by Muslingen

Spørs om du får lov til å ta med deg maskinen din inn dit... :)
Jeg kan dra til Robinson Øya...

Navn: Boogieman
Sivilstatus: Nerd
Personlig ting: En laptop m/5000 batterier og direkte oppkobling mot internett...

Fanden
28-02-2002, 13:13

Personlig ting: En laptop m/5000 batterier og direkte oppkobling mot internett...

hmmm... Robinson Øya med bare nerder... Overlever ved å bestille alt de trenger via internett.. Trenger ikke å gjøre noe fysisk arbeid whatsoever. :D

-Fanden

[VK]Boogieman
28-02-2002, 17:35
Originally posted by Fanden

hmmm... Robinson Øya med bare nerder... Overlever ved å bestille alt de trenger via internett.. Trenger ikke å gjøre noe fysisk arbeid whatsoever. :D

-Fanden
Det var jo en god ide da... Det skal jeg gjøre...

Breiker
28-02-2002, 18:08

-Fanden

Lurer på om Peppes Pizza leverer "på stranda"!

Fanden
28-02-2002, 23:11

Lurer på om Peppes Pizza leverer "på stranda"!

De sender dem sikkert med luftpost, og dropper dem i fallskjerm over "stranda" innen 2timer ifra bestillingen, ellers får vi pengene tilbake. =)

-Fanden

Breiker
28-02-2002, 23:20

De sender dem sikkert med luftpost, og dropper dem i fallskjerm over "stranda" innen 2timer ifra bestillingen, ellers får vi pengene tilbake. =)

-Fanden

Den må jo bake'n i lufta da ellers blir'n kald....
Kald peppes pizza ekke godt

lavizh
01-03-2002, 08:20

Bare et problem, hva slags inet linje skal du ha ? ... da må du nesten bruke satelitt, og det er dyrt, hvis ikke TV3 sponser da :)

Fanden
01-03-2002, 12:43
Originally posted by lavizh

Bare et problem, hva slags inet linje skal du ha ? ... da må du nesten bruke satelitt, og det er dyrt, hvis ikke TV3 sponser da :)

Neida, han skal sette opp relay-stasjoner for radio-link ifra øy til øy helt inn til fastlandet....
Men seriøst, satelitt-uplink koster flesk, så regningen vil sikkert dobble utgiften til robinson-øya... :)

-Fanden

lavizh
01-03-2002, 12:47
hehe, blir billigere med satelitt enn radiolink relay stasjoner helt til fastlandet :D ...

[VK]Boogieman
01-03-2002, 12:49

Bare et problem, hva slags inet linje skal du ha ? ... da må du nesten bruke satelitt, og det er dyrt, hvis ikke TV3 sponser da :) Har du aldri sett på Gilligans Island?
Jeg kan lage meg en internett forbindelse ved hjelp av litt hyssing og en cocosnøtt....

lavizh
01-03-2002, 12:50
Ja, hehe, overføring på 155mbit :D

[VK]Boogieman
01-03-2002, 12:52
Ja, hehe, overføring på 155mbit :D
Seff... Og hvis man setter den i toppen av en palme så får man bedre overføring... Da kan jeg sitte hele dagen og poste på TG forumet...
Gleder meg allerede...

lavizh
01-03-2002, 12:56
oi ... da må jeg nesten være med, må kjøpe flere tonn med cola bokser, dropping av mat fra fly, skal ha pizza (taco, sterk) som vi steker i en hule med elektriske ovner fra et atomkraftverk i nærheten :D ... stabil dedikert inet linje (155mbit/620mbit) rett til knutepunkt. så det blir bare oss to på linja. ... magedanse damer, som underholder oss 24/7 med litt av hvert :D

[VK]Boogieman
01-03-2002, 13:00
oi ... da må jeg nesten være med, må kjøpe flere tonn med cola bokser, dropping av mat fra fly, skal ha pizza (taco, sterk) som vi steker i en hule med elektriske ovner fra et atomkraftverk i nærheten :D ... stabil dedikert inet linje (155mbit/620mbit) rett til knutepunkt. så det blir bare oss to på linja. ... magedanse damer, som underholder oss 24/7 med litt av hvert :D
Det høres jo faktisk ganske smakfult ut...
Det må vi få til...

Fanden
01-03-2002, 13:38

Mmmmm... Kan jeg også få bli med? Hørtes unektelig fristende ut.. :D

-Fanden

[VK]Boogieman
01-03-2002, 13:41

Mmmmm... Kan jeg også få bli med? Hørtes unektelig fristende ut.. :D

-Fanden Vi kan filme det på Cola-halvøya...
hehe

Fanden
01-03-2002, 13:48
Vi kan filme det på Cola-halvøya...
hehe

hehehe, kjempeforlag!

-Fanden

lavizh
01-03-2002, 13:50
Jaa, glimrende forslag ... Jeg er med, synd det er så nærme atomkraftverk i russland, så jeg tør ikke, hehe.

[VK]Boogieman
01-03-2002, 13:51
Jaa, glimrende forslag ... Jeg er med, synd det er så nærme atomkraftverk i russland, så jeg tør ikke, hehe. Da er det i hvert fall sikkert at vi får nok kraft til å drive PC'ne våre da...

lavizh
01-03-2002, 13:53
Joda, men når det begynenr og renne atomutslipp mot oss, så stikker jeg hjem ...

[VK]Boogieman
01-03-2002, 13:54
Joda, men når det begynenr og renne atomutslipp mot oss, så stikker jeg hjem ... Er du feig eller?

lavizh
01-03-2002, 13:55
Nei, men jeg har lyst til og oppleve TG 2003, hehe... og kanskje TG 2008 før jeg dauer av kreft :D

[VK]Boogieman
01-03-2002, 13:56
Nei, men jeg har lyst til og oppleve TG 2003, hehe... og kanskje TG 2008 før jeg dauer av kreft :D Ja, det vil jo jeg oxo da... Men selv om jeg får litt deformasjoner, så overlever jeg, bare jeg har fingrene mine i behold...

lavizh
01-03-2002, 13:57
hehe, kan jo alltid bruke proteser!! ... men jeg vil beholde de orginale jeg ...

Fanden
01-03-2002, 14:06
Da er det i hvert fall sikkert at vi får nok kraft til å drive PC'ne våre da...

True, true...
Og så har jo muligheten til å kjøpe alle nerder's våte drøm, nemlig en søt liten boks med plutonium som vi kan bruke til lage vår egen personlige a-bombe. :D
Eller kanskje bedre, lage en plutoniums-drevet UPS. ^_^
(nyskjerig tilskuer: "hvor lenge varer UPS'n din da?" Jeg svarer: "tja, ved middels strømstrekk varer den i ca 1000år."

-Fanden

lavizh
01-03-2002, 14:09
Ja, synd du trenger en reaktor for og drive UPS'n da =)

Fanden
01-03-2002, 14:21
Ja, synd du trenger en reaktor for og drive UPS'n da =)
Tja, kan vel kanskje bli litt tungt å drasse med seg en blyskjermet plutoniumsreaktor rundt på LAN-party's. Men det er ingenting i veien med å ha en reaktor i kjelleren, nå som idiotsikre atomreaktorer er utviklet. (les siste illustrert vitenskap) :D
Og den behøver ikke å være så svær heller.

-Fanden

[VK]Boogieman
01-03-2002, 16:50
Det er bare å ha med seg en tralle så kan man kjøre reaktoren rundt på den... Funker fett det lissom...

Fanden
01-03-2002, 23:07
Det er bare å ha med seg en tralle så kan man kjøre reaktoren rundt på den... Funker fett det lissom...

Hmmm... Ingen dum ide det der, nuclear powerd pc-tralle kommer til å bli en garantert hitt hos rike nerder! :D

-Fanden

NaTAs
02-03-2002, 03:07

Da vinner du tralle compo'n oxo! Så for du sikkert en fin premie oxo!

[VK]Boogieman
03-03-2002, 21:59

Da vinner du tralle compo'n oxo! Så for du sikkert en fin premie oxo!
Så kan jeg sprenge reaktoren på slutten som en liten feiring...

Breiker
04-03-2002, 10:15

Så kan jeg sprenge reaktoren på slutten som en liten feiring...

SKIKKELIG boooom i hallen på rekke x plass y.

/me skal ta med vernebriller og fotoapperat!

[VK]Boogieman
04-03-2002, 10:20

SKIKKELIG boooom i hallen på rekke x plass y.

/me skal ta med vernebriller og fotoapperat!
Tviler på at vernebriller kan beskytte deg for det en atom reaktor kan forusake... Og jeg tviler på at du rekker å ta et bilde...

lavizh
04-03-2002, 10:24
Funker fint med vernesko og vernebriller, det holder alle de farlige greiene borte fra deg, husk og beskytt PC'n med kroppen din :D

[VK]Boogieman
04-03-2002, 10:27
Funker fint med vernesko og vernebriller, det holder alle de farlige greiene borte fra deg, husk og beskytt PC'n med kroppen din :D
mhm... For ingen ting kan skje med PC'n...
Jeg skal aldri la det skje med babyen min...

lavizh
04-03-2002, 10:43
Mitt barn "Dream Station" som jeg kaller hu, skal snart få seg et GeForce 4 kort, ny CPU og no mer RAM, så da blir hun fornøyd i noen måneder tenker jeg.

[VK]Boogieman
04-03-2002, 10:57
Mitt barn "Dream Station" som jeg kaller hu, skal snart få seg et GeForce 4 kort, ny CPU og no mer RAM, så da blir hun fornøyd i noen måneder tenker jeg.
hehe... Det kommer sikkert til å bli bra...
Jeg skal snart ta med meg babyen min til TG jeg, da kommer hu (og meg) til å bli fornøyd en liten stund fremover...

Fanden
04-03-2002, 20:48
Har dere navn på "babyene" deres da?
Min er oppkalt etter hovedpersonen i Manga'n "Nausicaa Of The Valley Of Wind", nemlig Nausicaa. =)

-Fanden

lavizh
05-03-2002, 08:26
LOL ... min heter Dream Station ... jeg elsker henne!!!

kroz
05-03-2002, 12:16
Servern hjemme er døpt etter dama, Line :D
Det er tross alt hun som er sjefen i heimen ;)

lavizh
05-03-2002, 12:44
LOL ... nei nå synker du lavt, trudde du var the main man jeg da...

NetSic
06-03-2002, 15:04
Originally posted by kroz
Servern hjemme er døpt etter dama, Line :D
Det er tross alt hun som er sjefen i heimen ;)

hjemme er jeg sjefen i huset(og jeg har fått lov av dama og si det) :)

lavizh
06-03-2002, 15:06
Heldigvis har jeg ikke dame, så jeg er min egen sjef :=)

NaTAs
06-03-2002, 17:13
Men tenk deg når dama kommer brasende inn i ditt liv og tar med seg server og unger når a går igjen!

Hehe det hadde vært knusende det :)