Log in

View Full Version : Når burde vi komme?

Terminator1610
13-03-2005, 09:40
Når lønner det seg å komme? Hvordan er det med kø, hvordan funker det? Hvor lenge må man stå i kø?

saXin
13-03-2005, 10:20
Når lønner det seg å komme? Hvordan er det med kø, hvordan funker det? Hvor lenge må man stå i kø?

Det lønner seg å komme dit utpå dagen hvis du vil unngå kø. Kø-systemet er delt inn i 3( ? ) forskjellige køer - for de som har PTN kort, armbånd, og "vanlig" printet billett. Når det gjelder hvor lenge du må stå i kø, så kan dette varierer en del. Men det er mest kø når dørene åpnes og utover til 2 - 3 på dagen. Etter dette begynner det å bli endel mindre. :)

Extreme_H_H_H
14-03-2005, 01:41
nå sjønner jeg ikke en dritt her :( .....jeg har bestilt armbånd-service... bety det at jeg slipper å ta med med "papir-billetten"????litt off-topic nå..jeg vet det.....

LuftHode
14-03-2005, 04:38
nå sjønner jeg ikke en dritt her :( .....jeg har bestilt armbånd-service... bety det at jeg slipper å ta med med "papir-billetten"????litt off-topic nå..jeg vet det.....

Du _VET_ at det er offtopic, alikevel gadd du ikke legge det på rett plass?

Formosissima
14-03-2005, 09:30
Var da voldsomt da?

2K3
14-03-2005, 10:19

Du _VET_ at det er offtopic, alikevel gadd du ikke legge det på rett plass?

Du kunne jo bare svart nei på sprøsmålet hans da ;) hehe

Men svaret åp det dulurte på Extreme_H_H_H er nei. Jeg antar at du ikke har kjøpt PTN kortet! MENm vist du har kjøpt PTN kortet OG registrert det på partyticket så slipper du å ta med de papir lappene!

Tilkbake til topicen:

Når du bør komme kommer ann på hva du vil "oppleve". Vil du ha med deg mest mulig av TG så kommer du i 8-9 tiden og stiller deg i kø med pcen. Har du armbånd så stiller dud eg i armbånd køen (du trenger ikke å ha ptn kortet). vist du ikke har armbånded så stiller du deg i ikke armbånd køen. Enklere er det ikke. Og når du har fått gått igjennom køen så er det ikke lenge til du kan bære ting inn til TG!! :D

MongWen
14-03-2005, 17:11
For og klarifisere deg litt 2k3, man stiller seg ikke i køen med pcen den setter man på oppmerket område uten for skipet(så sant man ikke har bil). det er en fordel og være der oppe i god tid, vis man vil tidlig inn men det er ikke et must, selv skal jeg reise opp kvelden før og sitte og fryse den nedre delen av ryggen av meg, men det er vært det :)

mdj
14-03-2005, 18:00
Litt of topic. srry ass. men hvis man har armbånd så er det ikke vits å ha ptn eller noe da? :eek: