Log in

View Full Version : Trenger skyss fra Oslo!!

Gluttonic
18-03-2005, 23:37
Hei alle dere barmhjertige bileiere :0) Har dere plass til en til i bilen fra Oslo..Plz la meg få sitte på og få litt av bensinpengene igjen..vi kan snakke om pris etc..send meg email eller melding.. jrtg18@hotmail.com eller mob; 48227223

Tusen takk kule tg folk! :) og alle dere som har tenkt å skrive noe sånt som bruk buss/tog og oldemora til nsb! dont bother! det er nødløsning i så fall..jeg satser på å nå kule/snille tg folk med denne posten..er en fattig student og slik er det...snakkes håper jeg

Formosissima
19-03-2005, 00:37
Jeg skulle ikke gjøre det, men: Det er fler enn deg som er fattige studenter, og 340 kr. hos NSB er -ikke- dyrt. Dersom du er så fattig at du ikke har råd til det, så har du ikke råd til TG-billetten heller.

stidz
19-03-2005, 02:08
du får vel studentrabatt i tilegg?

Norsmurf
19-03-2005, 03:42
han spesifiserte vel at han ikke ville ha ta-toget-meldinger?
Jeg skulle forsåvdt gjort det, om jeg hadde kjørt selv.. Gjorde dette selv i fjor, og hadde med ei fra forumet oppover. Greit å hjelpe sine med-nerder i nød:P

Formosissima
19-03-2005, 11:02
Norsmurf; legg merke til at jeg spesifiserer at jeg vet dette ;-)

Poenget mitt er.. Vil man ha skyss, bør man kanskje være ute -litt- før enn 5 dager før.

Gluttonic
19-03-2005, 13:48
Ikke kjørt selv hmm..betyr det at noen andre kjører og at dere har plass? Kunne du ha vært grei å spurt den som skal kjøre...verdt et forsøk i alle fall :) tusen takk...å hjelpe med nerder i nød er en god ting

Formosissima
19-03-2005, 14:47
Hvorfor er det egentlig så viktig med bilskyss?

Shibby
19-03-2005, 15:15
Vet vi ikke skulle nevne det, men vi har jo faktisk satt opp buss fra oslo

350kr tur/retu.
www.tgbuss.moo.no

Bussen har alt du trenger lism

Kjøleskap, vi har en tv eller 2, og god bagasjeplass.
Vi er veldig få som er meldt på, og bussen har plass til 40 så det er god palss generelt

Gluttonic
19-03-2005, 15:21
..Ok..jeg ville egentlig at dette skulle være en hyggelig thread..men så måtte du komme med flåse kjeften din..og si helt nytteløse ting som ikke gjør noen annen nytte enn å gjøre meg irritert..men det er greit..jeg skal fortelle deg hvorfor det er viktig med bilskyss!

For det første bor jeg ikke ved siden av toglinja! I disse påsketider er det vanskelig å skaffe skyss til Oslo S fra der jeg bor, men si at jeg klarte det da...så kanskje jeg må betale en hundre lapp turetur...hvis ikke koster taxi ca 200 spenn turetur...så 300 turetur med nsb..så 200 igjen for taxi til skipet!..så spør jeg deg om du overhodet kan regne i den lille knollen din? Det blir 6-700 kroner totalt for transport!(kanskje mer også for taxien tar helgetakst på Søndag) jeg er ikke fattig..men det får da være grenser!

Alternativet er noen som skal på tg uansett..har ekstra plass i bilen..hvorfor ikke ta med en ekstra og få dekka noe av bensinutgiftene..jeg ber ikke det umulige her..ifjor skaffe jeg meg skyss på mirc i tg kanalen...og JA det var mindre enn 5 dager før TG..poenget er at det finnes praktiske tg folk som faktisk kan hjelpe en mednerd..og hvis jeg hadde hatt bil og skulle på tg...selfølgelig hadde jeg tatt med en eller to!

Så seriøst slutt med våset ditt fordi jeg orker ikke høre på det rett og slett..lag en ta tog/buss hva f du vil thread...så kan du snakke om meningsløse ting der..

Gluttonic
19-03-2005, 15:22
denna var til Formosissima :D

Formosissima
19-03-2005, 16:06
..Ok..jeg ville egentlig at dette skulle være en hyggelig thread..men så måtte du komme med flåse kjeften din..og si helt nytteløse ting som ikke gjør noen annen nytte enn å gjøre meg irritert..men det er greit..jeg skal fortelle deg hvorfor det er viktig med bilskyss!
OK, sett i gang, så skal jeg svare tilbake med "flåse kjeften" min.

For det første bor jeg ikke ved siden av toglinja!
Og akkurat hva sier deg at jeg gjør det?
Det gjør jeg ei, og jeg gjorde det heller ikke før. Før i tiden så -gikk- jeg faktisk. Jeg fikk med meg mamma og en handlevogn fra Rema - og trasket, midt på natten og i verste snøbalet - til stasjonen. Og *gisp* jeg kom meg frem.

så 200 igjen for taxi til skipet!
Og jeg spør deg, kan du overhodet regne? Om du møter en taxi som tar 200 kr. fra stasjonen til skipet, så er du veldig god i allefall. For taxi fra stasjonen til skipet koster 60 - 67 kroner, og har gjort det i alle år.

Så seriøst slutt med våset ditt fordi jeg orker ikke høre på det rett og slett..lag en ta tog/buss hva f du vil thread...så kan du snakke om meningsløse ting der..
Jøjemeg som du tar på vei da? Har du vondt noe sted?
Jeg unnskyldte meg for å komme med det innlegget, men det var faktisk ment som et velmenende råd - hvordan i alle dager skal jeg vite hvor du bor, om jeg tør spørre? Jeg har kanskje vært på dette forumet noen år, men jeg er da ikke noe guru for det.

Men for all del, jeg skal ikke være den som sier "hva var det jeg sa" - eller gratulerer, for den del.

Kos deg på TG.

Shibby
19-03-2005, 18:37
Faen begynte å lure jeg

Phu

hehe

|Night|
21-03-2005, 15:15
med student pass komer du deg till hamer for 120kr